Mode & Beauty alle pijlers

Rokje gezocht...

27-07-2013 09:51 53 berichten
...Bij dit shirt:

Ik wil hem ook graag in het blauw, maar daar heb ik dan ook geen rokje bij. Tja, je moet je geld ergens aan uitgeven.

Dus ladies, zoeken jullie gezellig met me mee.

Ik zoek rokjes boven de knie, maar niet al te kort.

Mochten jullie nog andere ideeën hebben, dan sta ik daar voor open.

Senk joe.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bij de h&m, die simpele strakke!
Internagelaktisch
Ik kom nooit bij de H&M dus weet ook niet welke je bedoeld.
Is zo'n shirt niet leuker op een strakke broek?
quote:dolfje schreef op 27 juli 2013 @ 10:00:

Is zo'n shirt niet leuker op een strakke broek?Kan ook, maar met dit weer lijkt een broek me te warm.
Een dunne broek,net op of onder de knie(ja ik weet dat hoor je hier niet te zeggen;-))
Als je dan de h&m eens binnenloopt ;)

Zijn gewoon de hele basic rokjes. Net boven de knie, strak en in alle kleuren.
Internagelaktisch
quote:dolfje schreef op 27 juli 2013 @ 10:03:

Een dunne broek,net op of onder de knie(ja ik weet dat hoor je hier niet te zeggen;-))

Kijk, op zich maak ik me daar niet zo druk om, maar hier in Rotterdam is het echt de mode voor de wat vollere huisvrouw, die de moed heeft opgegeven en ik hoor daar liever niet bij.

Ik draag ze wel in huis trouwens. Die van het afritstype.
quote:Maaique schreef op 27 juli 2013 @ 10:05:

Als je dan de h&m eens binnenloopt ;)

Zijn gewoon de hele basic rokjes. Net boven de knie, strak en in alle kleuren.

Zat net op de site te kijken, maar daar staan die rokjes niet bij.

Ik zal eens binnen lopen. Bedankt.
Ik draag die rokjes ook vaak trouwens, als je ze iets hoger op trekt staan ze weer minder 'netjes' en leuk als t wat frisser is op een maillot ofzo

Heb alle kleuren wel haha.

En ze zijn maar 5 euro!
Internagelaktisch
Gewoon de die standaard strakke ¤5 rokjes die ze ook bij de Hema enzo hebben. Bij de H&M hebben ze best een hoop kleuren, bij de Hema ook dacht ik.

http://2.bp.blogspot.com/ ... 5_75015_06000_21_7796.jpg
quote:Maaique schreef op 27 juli 2013 @ 10:11:

Ik draag die rokjes ook vaak trouwens, als je ze iets hoger op trekt staan ze weer minder 'netjes' en leuk als t wat frisser is op een maillot ofzo

Heb alle kleuren wel haha.

En ze zijn maar 5 euro!

Voor 5 euro kan je niet zonder zitten.

Ik toog vanmiddag de stad in en haal dan maar een hele regenboog in huis.

Ik spaar rokjes.
quote:whatcomesaround schreef op 27 juli 2013 @ 10:11:

Gewoon de die standaard strakke ¤5 rokjes die ze ook bij de Hema enzo hebben. Bij de H&M hebben ze best een hoop kleuren, bij de Hema ook dacht ik.

http://2.bp.blogspot.com/ ... 5_75015_06000_21_7796.jpgDie is te kort voor mijn ouwe gebouw.
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2013 @ 10:07:

[...]

Kijk, op zich maak ik me daar niet zo druk om, maar hier in Rotterdam is het echt de mode voor de wat vollere huisvrouw, die de moed heeft opgegeven en ik hoor daar liever niet bij.

Ik draag ze wel in huis trouwens. Die van het afritstype.

Afritsbare heb ik dan weer niet.

Gewoon zoiets:

Maar dan in een dunnere stof(al heb ik ook jeans)
Bedoelen jullie deze rokjes?

http://www.hm.com/nl/product/75015?arti ... le=75015-R
De rokjes vd Hema zijn wat langer dan de H&M. Die bij H&M zijn niet echt voor een voller figuur. Dus ik koop altijd die vd Hema. Blijven ook nog eens mooi in de was en zijn rete goedkoop.
quote:dolfje schreef op 27 juli 2013 @ 10:23:

[...]

Afritsbare heb ik dan weer niet.

Gewoon zoiets:

[afbeelding]

Maar dan in een dunnere stof(al heb ik ook jeans)

Ik ga met die van mij niet eens naar de brievenbus hoor.

Snap wat je bedoeld. Ja dat kan inderdaad leuk zijn. Het is een lekker lang shirt, dus dat maakt dan wel een goed silhouet.
Van h&m niet voor vol figuur? Dat ben ik niet met je eens.. Sorry.

Ik ben hartstikke 'vol' en ik draag ze vaak
Internagelaktisch
quote:jettestet schreef op 27 juli 2013 @ 10:27:

De rokjes vd Hema zijn wat langer dan de H&M. Die bij H&M zijn niet echt voor een voller figuur. Dus ik koop altijd die vd Hema. Blijven ook nog eens mooi in de was en zijn rete goedkoop.Ja, ik heb ook zowat alle Hemarokjes, de kwaliteit is heel erg goed, zeker voor die prijzen, maar die ze nu aanbieden worden steeds korter. Ik kijk echt vaak op de site of ze wat nieuws voor me hebben. Ik hoop dat ze nog eens een keertje aan me denken.
Dat zijn inderdaad de H&M rokjes die we bedoelen! :-) Ze zitten wat langer dan het lijkt hoor. Als je ze wat hoger optrekt zijn ze een stuk korter, dus dat vind ik wel het handige aan die rokjes!
Misschien moet ik maar eens lapjes gaan halen en ze zelf in elkaar zetten. Is in feite zo gebeurd. Ik ben gewoon een luie hond.
quote:whatcomesaround schreef op 27 juli 2013 @ 10:34:

Dat zijn inderdaad de H&M rokjes die we bedoelen! :-) Ze zitten wat langer dan het lijkt hoor. Als je ze wat hoger optrekt zijn ze een stuk korter, dus dat vind ik wel het handige aan die rokjes!

Logisch wel.

Ik zal eens kijken. Al vraag ik me af of ze er nog zijn in de winkel, want ze zijn op site in de uitverkoop en de meeste kleuren zijn weg.
Wat lees ik hier ..... Ik kom nooit bij de H&M ....... Unbelievebel, ik kan niet zonder de H&M, altijd goede mode volgens de laatste trend en betaalbaar voor ieder, vooaral die rokjes, zijn gewoon een basic artikel zomer en winter en inderdaad maar 4,95, dus ga maar snel kijken het is the place to be.. ?
Happy
quote:angell68 schreef op 27 juli 2013 @ 10:44:

Wat lees ik hier ..... Ik kom nooit bij de H&M ....... Unbelievebel, ik kan niet zonder de H&M, altijd goede mode volgens de laatste trend en betaalbaar voor ieder, vooaral die rokjes, zijn gewoon een basic artikel zomer en winter en inderdaad maar 4,95, dus ga maar snel kijken het is the place to be.. ? Ik schaam me diep.
[quote]angell68 schreef op 27 juli 2013 @ 10:44:

Wat lees ik hier ..... Ik kom nooit bij de H&M ....... Unbelievebel, ik kan niet zonder de H&M, altijd goede mode volgens de laatste trend en betaalbaar voor ieder, vooaral die rokjes, zijn gewoon een basic artikel zomer en winter en inderdaad maar 4,95, dus ga maar snel kijken het is the place to be.. ?[

Klopt, maar de kwaliteit is toch niet altijd goed, vind ik tenminste...
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven