Mode & Beauty alle pijlers

schoenen trouw

29-12-2015 04:11 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo leden,

Voor mijn trouw binnenkort ben ik op zoek naar een paar deftige schoeisels en toevallig heb ik vandaag mijn oog laten vallen op een paar schoenen, maar ik weet niet goed of het iets is dat je op een trouw kunt aandoen, en of ik niet beter voor een paar andere klassiekere paar ga. Voor ik een miskoop doe hoor ik ook heel graag jullie mening en wat jullie ervan vinden.

schoenen 1

schoenen 2

schoenen 3

schoenen 4
Links doen het niet.
Hmm raar, ik zal de link nog eens proberen te posten anders doe ik iets fout. Dank je Khemam om me er attent op te maken.

schoenen 1

schoenen 2

schoenen 3

schoenen 4
quote:khemam schreef op 29 december 2015 @ 04:44:

Links doen het niet.Normaal doet die het nu wel.
quote:almachoni schreef op 29 december 2015 @ 04:51:

Hmm raar, ik zal de link nog eens proberen te posten anders doe ik iets fout. Dank je Khemam om me er attent op te maken.

Prachtig.ga je helemaal de sier mee maken.
Wat trek je verder aan?
Neem aan dat je een man bent? (Of iig niet voor een witte jurk gaat?)

Model vind ik mooi, zool is iets te grof afgewerkt naar mijn smaak.

Ik ben meer van de klassiekers, maar als iemand deze schoenen aanheeft is daar niks mis mee,
Wat doe je verder aan? Onder een echte, witte trouwjurk is het geen porem vind ik. Onder een zwarte gothicjurk kan het prima.
Dit vind ik geen 'deftige' schoenen.

Dit zijn schoenen voor overdag, voor een man, voor onder een spijkerbroek.
Onder een witte bruidsjurk vind ik het verschrikkelijk. Onder een gothic-jurk kan het misschien best, en als je man bent voor onder een net maar ook tikkeltje 'apart' zwart of donkergrijs pak kunnen ze best. De 'stekeltjes' op de zool zijn niet helemaal mijn ding maar ze zullen zeker niet uit de toon vallen, tenzij je echt voor de klassieke look wil gaan. Erg klassiek of deftig vind ik de schoenen absoluut niet, dan kun je beter gaan voor lage veterschoenen...
Te lomp.

Ik zou voor zoiets gaan:

klassiek of wat speelser/jonger
Ik vind ze ontzettend lelijk!
Ik ga er helemaal van uit dat je een man bent..zoek mooie schoenen met veters..kijk naar van lier schoenen!

Instappers zijn echt niet mooi!
Foeilelijk, voor vrouw en man
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Je bent op zoek naar deftig schoeisel en post plaatjes van schoenen die onder een overal niet zouden misstaan. Kloppen die linkjes wel?
Kleine aanvulling.

Gezien de stijl vermoed ik zomaar dat jij niet in een reguliere jurk of pak gaat trouwen. Weet ook niet of je man of vrouw bent.

Indien het past bij jullie outfit, stijl, type en feest kunnen de schoenen natuurlijk wel heel goed geschikt zijn. Maar we weten te weinig om te kunnen adviseren.

Dat ik ze niet mooi vind betekend niet dat ze niet draagbaar of acceptabel zijn.

Als jullie gothic zijn of anderszinds een opvallendere stijl erop na houden kan het natuurlijk heel goed lassend zijn voor de dag. En dat is uiteindelijk wat leading is in deze.

En dan kan zelfs ik het totaalplaatje wel waarderen.
Iets meer informatie is hier wel op zn plek ja. Hoe ziet je jurk/pak/wat je aantrekt eruit... want die schoenen onder een witte traditionele trouwjurk
Ik zou het niet doen. Dit zijn vrijetijdsschoenen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 29 december 2015 @ 08:59:

Iets meer informatie is hier wel op zn plek ja. Hoe ziet je jurk/pak/wat je aantrekt eruit... want die schoenen onder een witte traditionele trouwjurk

En ben je man of vrouw...ook best handig om te weten

Maar ik gok vrouw, aangezien TO zich druk maakt om de schoenen.
Vreselijke schoenen. Als ze dan nog veters zouden hebben...
Ik dacht dat je het over loyaliteit naar je schoenen zou hebben.. Oh en ik vind ze niet mooi, niet klassiek en zeker niet geschikt voor een bruiloft. Waar ben je precies naar op zoek?
Voor alle mensen die denken dat almachoni zelf gaat trouwen, volgens mij bedoelt hij/zij dat hij naar een bruiloft van iemand anders gaat. Geen witte jurken dus waarschijnlijk
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:handigmetgeld schreef op 29 december 2015 @ 09:39:

Voor alle mensen die denken dat almachoni zelf gaat trouwen, volgens mij bedoelt hij/zij dat hij naar een bruiloft van iemand anders gaat. Geen witte jurken dus waarschijnlijk'Voor mijn trouw', ik denk dus idd dat hij zelf gaat trouwen.
Is wel duidelijk dat we erg veel vragen en erg weinig info hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven