Mode & Beauty alle pijlers

Schoudertas glijdt af

20-03-2011 14:47 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onlangs een mooie nieuwe tas gekregen, maar helaas glijdt deze erg snel van mijn schouder. Vroeger waren er van die anti-glij "dingetjes"te koop die je om de band kon doen om dit te voorkomen. Wie weet waar deze nog te koop zijn?
Schoenmaker?
gewoon trainen, en bredere schouders kweken
Ja een schoenmaker is inderdaad een idee, bedankt! Enne nog breder hoeft echt niet hoor, ben wedstrijdzwemster geweest en ben behoorlijk breed.
dan deugt die tas niet
Wat een probleem zeg!
quote:luni schreef op 20 maart 2011 @ 15:25:

Wat een probleem zeg! Ik denk dat je een pessimistische inslag hebt, niemand heeft het over een probleem.
quote:luni schreef op 20 maart 2011 @ 15:25:

Wat een probleem zeg! Da's ook nieuw voor mij dat je hier alleen met problemen mag komen
visueel misschien niet zo'n succes maar een dik postbode elastiek om de schouderband werkt iig prima anti-slip.
als dit topic nou bij psyche had gestaan, ja dan had ik luni's reaktie wel kunnen begrijpen.

En continu afglijdende tassen ZIJN ook gewoon rete irritant!
kan je hem niet als een cross-over dragen?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Misschien is je jas te glad. Ik heb vorige week nog een tas gekocht, maar ik heb hem eerst even bij me omgehangen, want anders verdwijnt ie in de kast.
Ik vond het niet zo'n probleem omdat er toch best een oplossing voor is,bedoelde het niet zo lullig als het misschien overkwam.

Je zou zoiets onder het bandje van de tas kunnen doen?

De band is iets te kort om hem comfortabel als cross-over te dragen, vandaar mijn vraag. Thnx allemaal!
Je tas cross-over dragen is een aanslag op het aangezicht van je borsten. Ziet er niet uit gewoon! Niet doen dus, gewoon lekker blijven ophijsen dat ding!
hoe lang is de band? Ik heb zelf een tas met wat kortere hengsels en ik doe mijn tas dan altijd achter mijn arm zeg maar. Dus meer naar mijn rug ipv onder mijn arm. Dan kan ie met geen mogelijkheid afzakken Maar goed, dat is alleen een optie voor tassen met niet al te lange hengsels.
Ik heb nog nooit een tas over mijn schouder kunnen dragen ze glijden altijd af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven