Mode & Beauty alle pijlers

shapewear verpest taille?

13-04-2013 23:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb vanmiddag een shapewearhemdje van HEMA gekocht. Ik hoopte dat het mijn lovehandles een beetje zou corrigeren onder strakke shirtjes. Dat doet het ook wel maar het lijkt wel of mijn taille verdwijnt als ik het hemdje ergens onder aan heb. Ik word een beetje een blok! Vierkant. Terwijl ik normaal wel een smalle taille heb.

Hebben meer mensen hier last van of zit dit in mijn hoofd? Weet nu niet wat ik moet kiezen: toch lovehandles maar wel een taille of een (gestroomlijnd) blok zijn. Allebei niet fraai. Maar eeuwig losse shirts dragen vind ik ook maar saai..
Gooi een smal riempje om je taille. Dan heb je optisch een taille en breek je dat 'massieve blok' gevoel.
Shapewear broekje ipv hemdje.
Ik heb er geen last van, wat ik wel vervelend vind is dat ze zo ontzettend lastig uitgaan (als je een borrel op hebt).

Dan sta ik zeker een half uur met m'n bovenarmen vast tegen mijn hoofd aan tot ik in slaap val of tot mijn man me bevrijdt.
quote:krabpaal schreef op 13 april 2013 @ 23:29:

Ik heb er geen last van, wat ik wel vervelend vind is dat ze zo ontzettend lastig uitgaan (als je een borrel op hebt).

Dan sta ik zeker een half uur met m'n bovenarmen vast tegen mijn hoofd aan tot ik in slaap val of tot mijn man me bevrijdt.Dat is dan lachen geblazen als jij een borrel op hebt, en je shapewear hemd aan,en als die dan uit moet
@miss acy broekjes heb ik inderdaad ook. Maar dan heb ik last van een bobbel juist op de plek ribben/lovehandle. Daarom dacht ik dat hemdje misschien beter zou zijn. Helaas
@krabpaal Shapewear moet je ook aan en uitdoen via je benen! :') als een rokje erin stappen.
Broekjes doen altijd zo zeer in m'n ribben!
quote:NepBlond schreef op 13 april 2013 @ 23:38:

@krabpaal Shapewear moet je ook aan en uitdoen via je benen! :') als een rokje erin stappen.Ben je nu serieus?
En over je taille: het vet moet érgens heen... :p
@krabpaal Ja echt. Probeer het maar eens, 20 keer makkelijker. Via je hoofd is bijna niet te doen.
.

Haha, zit je al jaren te kloten met zoiets en dan kom je nu achter dat dat al die tijd voor niks was.
een soort stretchkorset? Het vetweefsel moet ergens heen; het zal niet naar binnen worden gedrukt lijkt mij want daar zitten je organen al.
it's a big club and you ain't in it
En zo een body?
Bij Zeeman heb je lange shapewear broekjes, die pijpjes komen tot bijna bij de knie (10 cm erboven, ik ben bijna 1.80m) en het rug/buik stuk is ook lang en komt bijna tot aan je bh. Ideaal. Wit, huid en zwart. Vrijwel naadloos behalve bij de rand van de pijpjes en de bovenrand, maar die rekt wel mooi mee dus niet echt van die deuken in je lijf, vind je die randen te hard kan je hem binnenste buiten dragen, dat doe ik als ik hem aan heb. Ik vind dat mijn taille wel mooi wordt daarin. In de zomer draag ik hem tegen schurende bovenbenen onder rokjes.
nou, ik schrijf precies hetzelfde als NepBlond.
it's a big club and you ain't in it
quote:_lupine_ schreef op 13 april 2013 @ 23:45:

.

Haha, zit je al jaren te kloten met zoiets en dan kom je nu achter dat dat al die tijd voor niks was.Ik denk dat mijn man vooral blij zal zijn, die vind het sowieso belachelijke dingen en helemaal als ik dan kreunend en zeurend als een kip zonder kop in t (voor mij dan ) donker door de kamer zwalk, eisend dat hij mij uit mijn benarde situatie verlost.
quote:krabpaal schreef op zaterdag 13 april 2013 23:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="_lupine_ in "shapewear verpest taille?"" class="messagelink">_lupine_ schreef op 13 april 2013 @ 23:45</a>:</b>

.

Haha, zit je al jaren te kloten met zoiets en dan kom je nu achter dat dat al die tijd voor niks was.</div></blockquote>Ik denk dat mijn man vooral blij zal zijn, die vind het sowieso belachelijke dingen en helemaal als ik dan kreunend en zeurend als een kip zonder kop in t (voor mij dan ) donker door de kamer zwalk, eisend dat hij mij uit mijn benarde situatie verlost.
En zorgen dat je je vetschortje helemaal kwijt raakt? is dat een optie?
Mwoah ben 70 kilo bij 1.80meter. Vind het eigenlijk wel best zo. Ben weleens vijf kilo lichter geweest en dan waren de lovehandles kleiner, maar ze waren er nog wel.
quote:krabpaal schreef op 13 april 2013 @ 23:49:

[...]

Ik denk dat mijn man vooral blij zal zijn, die vind het sowieso belachelijke dingen en helemaal als ik dan kreunend en zeurend als een kip zonder kop in t (voor mij dan ) donker door de kamer zwalk, eisend dat hij mij uit mijn benarde situatie verlost.

Ik ben ook blij met deze info, huppel doorgaans net zo hulpeloos als jij door de kamer met dat ding half over mijn hoofd.
quote:winterteen schreef op 13 april 2013 @ 23:59:

[...]

Ik ben ook blij met deze info, huppel doorgaans net zo hulpeloos als jij door de kamer met dat ding half over mijn hoofd.Gelukkig, ik ben niet de enige
quote:Gelukkig, ik ben niet de enige

Feest (nou ja....) van herkenning.

Ben zo blij dat ik niet de enige ben die verstrikt raakt in de meest genate positie als ik een correctie hemd aan had/heb/er iets tussen in.
Ik heb serieus wel eens in paniek met zo'n ding rond m'n bovenlijf/hoofd gestaan, na een zweterige dansavond. :-)

M'n armen zaten compleet vast en ik was alleen thuis.

Ik zal misschien iets teveel gedronken hebben, want herinner me dat ik gierend van het lachen én in paniek voor de spiegel stond.

Geen idee hoe ik er weer uit ben gekomen trouwens :-)
Ik heb er drie en maar eentje doet ook echt wat wenselijk is. De anderen maken mij inderdaad een blok en dat is jammer voor mijn taille.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven