Signature ...
zaterdag 30 maart 2013 om 20:27
Hoi allemaal,
Momenteel ben ik beetje aan het nadenken over hoe ik overkom op mensen. En zou ik graag een "signature sign" willen hebben.
Als ik mezelf nu beschrijf sta ik met name bekend om sportieve stijl, die ik combineer met iets klassieks.
Alleen is dat net niet zo gepast op het werk... Mijn sneakers zijn verboden
Dus mijn vraag; wat is jullie signature sign?
Een bepaalde geur? Haarkleur? Kleur van lipstick?
Of vinden jullie het allemaal maar onzin?
Momenteel ben ik beetje aan het nadenken over hoe ik overkom op mensen. En zou ik graag een "signature sign" willen hebben.
Als ik mezelf nu beschrijf sta ik met name bekend om sportieve stijl, die ik combineer met iets klassieks.
Alleen is dat net niet zo gepast op het werk... Mijn sneakers zijn verboden
Dus mijn vraag; wat is jullie signature sign?
Een bepaalde geur? Haarkleur? Kleur van lipstick?
Of vinden jullie het allemaal maar onzin?
zaterdag 30 maart 2013 om 20:40
http://www.roetgerink.nl/merken/hilfiger-denim.html
Dit is ook klassiek sportief.
Maar dat bedoel je vast niet.
Dit is ook klassiek sportief.
Maar dat bedoel je vast niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 30 maart 2013 om 20:45
zaterdag 30 maart 2013 om 20:47
quote:lecco schreef op 30 maart 2013 @ 20:45:
Een eigen stijl is toch al een signatuur?
Ik denk dat iedereen dus wel zoiets heeft...
Alleen mag ik mijn signatuur - mijn sneakers - niet meenemen de werkvloer uit. Dus wil ik een andere eigen twist geven aan mezelf... Juist om mezelf te blijven en niet een eenheidsworst te worden...nou het klinkt allemaal erg bedacht en dus is het niet iets van jezelf maar doe je je best om iets te zijn wat je niet bent, dat is boring
Een eigen stijl is toch al een signatuur?
Ik denk dat iedereen dus wel zoiets heeft...
Alleen mag ik mijn signatuur - mijn sneakers - niet meenemen de werkvloer uit. Dus wil ik een andere eigen twist geven aan mezelf... Juist om mezelf te blijven en niet een eenheidsworst te worden...nou het klinkt allemaal erg bedacht en dus is het niet iets van jezelf maar doe je je best om iets te zijn wat je niet bent, dat is boring
zaterdag 30 maart 2013 om 20:50
zaterdag 30 maart 2013 om 20:55
quote:lecco schreef op 30 maart 2013 @ 20:51:
[...]
Het is waar je mij aan kan herkennen... Dus mijn "signature"Volgens mij wordt met een signature een totaalstijl bedoeld om het zo te noemen. Jij draagt altijd sneakers, dat is geen verder bijzondere stijl behalve dan dat je altijd sneakers draagt. Dat bedoel ik.
[...]
Het is waar je mij aan kan herkennen... Dus mijn "signature"Volgens mij wordt met een signature een totaalstijl bedoeld om het zo te noemen. Jij draagt altijd sneakers, dat is geen verder bijzondere stijl behalve dan dat je altijd sneakers draagt. Dat bedoel ik.
zaterdag 30 maart 2013 om 21:05
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 maart 2013 @ 20:52:
eh? dus jij ben je gymschoenen?
Mijn gymschoenen in combinatie met rest van de kleding die netter is... Signatuur is de afmaker. Inderdaad wat er als voorbeeld werd genoemd, een strakke knot... Die is toch ook meer dan een strakke knot...
Moet het echt zo op het precieze woord worden gespeeld?
eh? dus jij ben je gymschoenen?
Mijn gymschoenen in combinatie met rest van de kleding die netter is... Signatuur is de afmaker. Inderdaad wat er als voorbeeld werd genoemd, een strakke knot... Die is toch ook meer dan een strakke knot...
Moet het echt zo op het precieze woord worden gespeeld?
zaterdag 30 maart 2013 om 21:07
quote:_lupine_ schreef op 30 maart 2013 @ 20:55:
Volgens mij wordt met een signature een totaalstijl bedoeld om het zo te noemen. Jij draagt altijd sneakers, dat is geen verder bijzondere stijl behalve dan dat je altijd sneakers draagt. Dat bedoel ik.Signature hoeft geen totaalstijl te zijn. Het kan ook de rode lipstick zijn die overal bij wordt gedragen, of het haar wat altijd op een bepaalde manier zit. Ik zie signature meer als afmaker, als accessoire, hoewel het niet letterlijk een accessoire hoeft te zijn...
Volgens mij wordt met een signature een totaalstijl bedoeld om het zo te noemen. Jij draagt altijd sneakers, dat is geen verder bijzondere stijl behalve dan dat je altijd sneakers draagt. Dat bedoel ik.Signature hoeft geen totaalstijl te zijn. Het kan ook de rode lipstick zijn die overal bij wordt gedragen, of het haar wat altijd op een bepaalde manier zit. Ik zie signature meer als afmaker, als accessoire, hoewel het niet letterlijk een accessoire hoeft te zijn...