Mode & Beauty alle pijlers

Signature ...

30-03-2013 20:27 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Momenteel ben ik beetje aan het nadenken over hoe ik overkom op mensen. En zou ik graag een "signature sign" willen hebben.

Als ik mezelf nu beschrijf sta ik met name bekend om sportieve stijl, die ik combineer met iets klassieks.

Alleen is dat net niet zo gepast op het werk... Mijn sneakers zijn verboden

Dus mijn vraag; wat is jullie signature sign?

Een bepaalde geur? Haarkleur? Kleur van lipstick?

Of vinden jullie het allemaal maar onzin?
Ik vind het onzin. Ik trek aan wat ik lekker vind zitten.
Onzin, kan je niet gewoon zijn wie je bent?
De geur van koeien
Wat is een signature sign? Een symbolische broche à la Madeleine Albright?
Ga in therapie!
http://www.roetgerink.nl/merken/hilfiger-denim.html

Dit is ook klassiek sportief.

Maar dat bedoel je vast niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
waar gaat het over? imago? mensen die hun imago van achter een tafel bedenken laten helemaal geen indruk achter, behalve dan een vleugje beige
quote:Boarn schreef op 30 maart 2013 @ 20:33:

Onzin, kan je niet gewoon zijn wie je bent?

Ja, petite ofzo.

Kan je aantrekken wat je wilt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een eigen stijl is toch al een signatuur?

Ik denk dat iedereen dus wel zoiets heeft...

Alleen mag ik mijn signatuur - mijn sneakers - niet meenemen de werkvloer uit. Dus wil ik een andere eigen twist geven aan mezelf... Juist om mezelf te blijven en niet een eenheidsworst te worden...
Mijn strakke knotje en eyeliner. Bij bijzondere gelegenheden gecombineerd met donkerrode lippenstift.
quote:lecco schreef op 30 maart 2013 @ 20:45:

Een eigen stijl is toch al een signatuur?

Ik denk dat iedereen dus wel zoiets heeft...

Alleen mag ik mijn signatuur - mijn sneakers - niet meenemen de werkvloer uit. Dus wil ik een andere eigen twist geven aan mezelf... Juist om mezelf te blijven en niet een eenheidsworst te worden...nou het klinkt allemaal erg bedacht en dus is het niet iets van jezelf maar doe je je best om iets te zijn wat je niet bent, dat is boring
Je hangt nogal wat op aan je sneakers. Alsof sneakers geen eenheidsworst zijn.
iedereen heeft iets bijzonders, dat zit niet in kleding of schoenen
Nee, ik wil gewoon niet precies zijn wat zij wensen, maar binnen hun grenzen toch proberen mezelf te zijn...

Daar is niets boring aan...

Als ik me precies zou kleden naar hoe zij het zouden willen en iedereen dat zou doen, dan is het boring...
Veel te ver gezocht
quote:_lupine_ schreef op 30 maart 2013 @ 20:49:

Je hangt nogal wat op aan je sneakers. Alsof sneakers geen eenheidsworst zijn.Het is waar je mij aan kan herkennen... Dus mijn "signature"
wat bedoel je met "wat zij wensen"

als je weet wie je bent maakt het geen moer uit wat je draagt. Zelfs in een uniform kan je je onderscheiden. Personality heet dat. Een stuk belangrijker dan een handtekening
eh? dus jij ben je gymschoenen?
quote:lecco schreef op 30 maart 2013 @ 20:51:

[...]

Het is waar je mij aan kan herkennen... Dus mijn "signature"Volgens mij wordt met een signature een totaalstijl bedoeld om het zo te noemen. Jij draagt altijd sneakers, dat is geen verder bijzondere stijl behalve dan dat je altijd sneakers draagt. Dat bedoel ik.
Ik snap ook niet waarom je alleen sneakers of laarzen, slippers of pumps zou dragen. Lijkt me zo beperkend en ook niet passend bij alle gelegenheden en gemoedstoestanden. Ik draag het allemaal, ligt eraan waar ik zin in heb en wat ik ga doen.
Je kan een imago niet creeren, je hebt het of je hebt het niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 maart 2013 @ 20:52:

eh? dus jij ben je gymschoenen?

Mijn gymschoenen in combinatie met rest van de kleding die netter is... Signatuur is de afmaker. Inderdaad wat er als voorbeeld werd genoemd, een strakke knot... Die is toch ook meer dan een strakke knot...

Moet het echt zo op het precieze woord worden gespeeld?
quote:_lupine_ schreef op 30 maart 2013 @ 20:55:

Volgens mij wordt met een signature een totaalstijl bedoeld om het zo te noemen. Jij draagt altijd sneakers, dat is geen verder bijzondere stijl behalve dan dat je altijd sneakers draagt. Dat bedoel ik.Signature hoeft geen totaalstijl te zijn. Het kan ook de rode lipstick zijn die overal bij wordt gedragen, of het haar wat altijd op een bepaalde manier zit. Ik zie signature meer als afmaker, als accessoire, hoewel het niet letterlijk een accessoire hoeft te zijn...
quote:Yvonne77 schreef op 30 maart 2013 @ 20:33:

De geur van koeien [afbeelding] Yv...
ik denk dat je de plank behoorlijk misslaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven