Mode & Beauty alle pijlers

Simpele kleding

06-11-2011 20:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie heel vaak mensen in mijn omgeving die hele aparte kleding dragen, of heel druk. Eigenlijk nooit meer mensen die gewoon een spijkerbroek aan hebben met een basis zwart shirtje er boven. Zelf zie ik er ook nooit echt basis uit.

Ben benieuwd of er veel mensen de basic achtige outfit leuk vinden en dragen?
Ik ben zelf heel sloeber trouwens dus weet er alles van, goedkoop en leuk gekleed gaan is echt niet zo moeilijk.
Waarmee combineren jullie die rode broek? Ik heb sinds kort een rode broek, maar vind het toch lastig...
Voor de marinelook kun je de rode broek wel combineren met een blauw-wit truitje bijvoorbeeld.
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 22:59:

Ik ben zelf heel sloeber trouwens dus weet er alles van, goedkoop en leuk gekleed gaan is echt niet zo moeilijk.Nee joh, das hartstikke makkelijk. Ik koop bijna nooit dure kleding en zie er altijd goed uit.
quote:_lupine_ schreef op 06 november 2011 @ 23:09:

[...]

Nee joh, das hartstikke makkelijk. Ik koop bijna nooit dure kleding en zie er altijd goed uit.precies. Ik ook. gewoon goed zoeken in de sale en goedkoop accesoires scoren. Accesoires kunnen je outfit maken of breken.
Klopt. Ik kom er alleen maar niet wat voor een soort horloge ik wil met als gevolg dat ik er al twee jaar geen een heb. Mooie ringen, armbanden, oorbellen en kettingen ed kunnen echt veel doen. En tassen natuurlijk.
Ik ben een basic, denk ik. Volgens de omschrijving hier. Als je mijn kast opentrekt, zie je zwart, bruin, rood en wit. Effen. Dat ook nog. En heel af en toe koop ik iets met print in het kader van living life to the max Ik pas mijn overjas, handtas, schoenen, ringen, oorbellen en ketting en evt. armbanden aan bij wat ik draag (heb dus altijd een opgeruimde handtas, want ik wissel veel). Ik heb 1 spijkerbroek die ik draag om in huis of de tuin te werken. Ik heb in totaal (buiten sportkleding) maar 3 broeken. Ik draag bijna altijd jurken en rokken.

Maar: ik heb heel rommelig haar. Lang met krullen. En ik heb grote borsten. Ik vind dingen dan snel ordinair worden. Ik houd mijn kleding dan liever rustig.

Mijn kleding hangt op soort in de kast en ik moet echt de gekleurde stukken tussen het zwart hangen kwam ik laatst achter. Toen ik mijn 4e little black dress ophing. Toen ontdekte ik dat er al 3 hingen ipv 1 wat ik dacht. Viel niet op tussen al dat zwart. Dat heb ik mijn hele leven al gehad. Mijn moeder is coupeuse en maakte vroeger veel van mijn kleding (waar je strontverwend van raakt, want altijd een perfecte pasvorm) maar weigerde op een gegeven moment nog maar iets te maken als het in zwart moest . Ik vind zwart mooi. Ik heb zelfs voor mijn kind toen hij nog een baby was, veel dingen zwart geverfd omdat het niet te koop is. Zwarte rompers en sokken enzo. Als ik dit opschrijf, lijkt het net of ik een soort Adamsfamilybaby had, haha.

Het woeste, aparte moet echt bij je passen. Ik heb een vriendin die is heel dik en die kleedt zich ontzettend in ontzettende woeste kleuren en prints. Het staat haar fantastisch, maar voor mij is het niks. Heel leuk om ons samen te zien . Zij woest - en een beetje alternatief- gekleed in allstars, een sjaal in 1000 kleuren, felrood haar en een kleurige tas en ik ernaast in mijn zwarte jurk, wollen mantel en hakken .
Wat ik basic vind is dus een spijkerbroek met zwart wit shirt of tenminste wat niet meerdere kleuren heeft. En ik combineer zelf vaak iets gewoons met apart. Dus bijvoorbeeld een zwart jurkje met een gekleurde blokjes legging en stoere laarzen er onder. Zelf vind ik basic best saai maar als iemand het mooi maakt met sieraden en een leuke sjaal en toch mooie schoenen erbij dan is het leuk. Vind trouwens heel veel lagen kleding over elkaar heen ook niet zo mooi. Zag laatst iemand en die had twee witte hempjes aan, daarboven een rood hempje en dan nog een geel jasje bijvoorbeeld, dat vind ik niet mooi.
Het maakt me niet uit wat jij mooi vindt, ik draag wat ik mooi vind.

Ik moet er dus niet aan denken om een gekleurde blokjeslegging aan te moeten.

Dat past niet bij mij en staat me niet.

Ik draag vrij klassieke kleding (denk Mad Men) en die is vaak uni.

Ik hou van mooie stoffen en mooie belijningen, niet van hysterische printjes.

En al helemaal niet van die jaren 80 H&M revival. Die laat ik aan grietjes van 16 over.
IVind spijkerbroeken lelijk en tshirts met lange mouwen ook.

Hier alleen jurkjes, rokken, truien die ik als jurkje kan dragen (leve de lange benen, ondanks dat ik klein ben, jurkjes/truien die precies goed vallen ) en anders strakke broeken,( geen spijkerstof) laatst een lichtgrijze gekocht van de hm.

Ik houd van de kleuren zwart, grijs, bruin, beige, wit, donkerblauw, bloemetjesprint, rood/roze achtig.

Sieraden draag ik nooit vind het te duur en weet het nooit met mijn outfit te combineren. Horloge heb ik niet. Heb te kleine polsen dus moet bij de kinderhorloges kijken dus helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven