Slijtage naaldhakken
woensdag 3 maart 2010 om 22:26
Als ik uitga (Amsterdam) mag ik graag op naaldhakjes lopen. Ik wandel soms flinke afstanden en het probleem is dan natuurlijk dat je hakjes half zijn afgesleten door het lopen op de trottoirtegels. Dus elke keer weer naar de schoenmaker of nieuwe spijkerhakjes door je manlief eronder laten zetten. Mijn vraag is: bestaan er geen spijkerhakjes die i.p.v. een kunststof loopvlakje een stalen loopvlakje hebben? Mijn schoenmaker beweert van niet maar dat kan hij ook zeggen vanuit geldelijk belang. Ik zou graag aan het adres komen van een firma (postorderbedrijf) die een dergelijk product levert.
Vriendelijk dank,
Jece_er
Vriendelijk dank,
Jece_er
woensdag 3 maart 2010 om 22:50
woensdag 3 maart 2010 om 23:52
Bij de schoenmaker er nieuwe hakken onder laten zetten. Die slijten ook, maar gaan in ieder geval langer mee dan de hakken die doorgaans door een fabrikant er onder worden geplakt.
Mijn naaldhakken krijgen gemiddeld 3 x per levensduur een nieuwe hak van mijn vriend de schoenmaker (hij herkent me inmiddels ook op straat)
Mijn naaldhakken krijgen gemiddeld 3 x per levensduur een nieuwe hak van mijn vriend de schoenmaker (hij herkent me inmiddels ook op straat)
donderdag 4 maart 2010 om 07:31
donderdag 4 maart 2010 om 07:44
donderdag 4 maart 2010 om 21:42
Ik heb deze link al eens gegeven, maar hier komt 'ie weer:
www.tsuji.co.uk
Twee soorten hakbeschermers, waarvan een paar je hakken beschermd dmv een plastic hoesje dat je over de hak schuift.
www.tsuji.co.uk
Twee soorten hakbeschermers, waarvan een paar je hakken beschermd dmv een plastic hoesje dat je over de hak schuift.
woensdag 11 augustus 2010 om 21:41
Hallo allemaal,
Op www.spijkerhakjes.nl kun je snel en voordelig hakjes bestellen, schoenmakerskwaliteit. Slijt uiteindelijk wel, maar is in ieder geval een stuk voordeliger dan elke keer naar de schoenmaker!
groetjes,
Margreet
Op www.spijkerhakjes.nl kun je snel en voordelig hakjes bestellen, schoenmakerskwaliteit. Slijt uiteindelijk wel, maar is in ieder geval een stuk voordeliger dan elke keer naar de schoenmaker!
groetjes,
Margreet
woensdag 11 augustus 2010 om 22:02
quote:hiltje schreef op 04 maart 2010 @ 07:44:
Ik loop op flatjes door de stad en wissel ze snel om voor mijn hakken als ik ergens bijna ben (uit mijn grote tas).
Beter voor mijn voeten en beter voor mijn hakken.
( heb nml ook nogal wat mooie schoenen met hakken die van leer bekleed zijn en die worden door kinderkopjes direct ontveld)Doe ik ook wel eens, pas de hakken op mijn werk aan (of in de trein als ik de blits wil maken bij de ingang )
Ik loop op flatjes door de stad en wissel ze snel om voor mijn hakken als ik ergens bijna ben (uit mijn grote tas).
Beter voor mijn voeten en beter voor mijn hakken.
( heb nml ook nogal wat mooie schoenen met hakken die van leer bekleed zijn en die worden door kinderkopjes direct ontveld)Doe ik ook wel eens, pas de hakken op mijn werk aan (of in de trein als ik de blits wil maken bij de ingang )