Slim Fit Jeans Mexx
maandag 11 maart 2013 om 15:05
Benieuwd of iemand dezelfde ervaring heeft. Laatst leuke grijze slim fit jeans gekocht van Mexx, expres een aantal uur aangehad voordat ik de labels eraf haalde, aangezien vorige Mexx jeans niet slim fit bleken en wat blijkt met deze precies hetzelfde, hij lubbert gewoon na x aantal uur dragen, voordat ik labels etc eraf haalde zat hij prima maar nu lubbert hij gewoon bij mijn bovenbenen.
misschien heb ik verkeerde definitie van slim fit maar dacht dat ik strak aansluitende jeans zijn, maar baal hier behoorlijk van.
misschien heb ik verkeerde definitie van slim fit maar dacht dat ik strak aansluitende jeans zijn, maar baal hier behoorlijk van.
maandag 11 maart 2013 om 15:17
Ik heb 2 maten besteld, en de een ging nauwlijks dicht, het probleem ligt niet bij rits gedeelte maar bij bovenbenen, of eigenlijk vanaf bovenbenen tot enkels.
Oogappeltje, zeg niet gelijk dat het een probleem van Mexx is maar slim fit is slim fit model, vandaar mijn eerdere vraag of een slim fit model idd nauwsluitend moet zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook slim fit jeans van H&M die totaal niet lubberen,zelfs al draag ik de jeans de volgende dag.
Oogappeltje, zeg niet gelijk dat het een probleem van Mexx is maar slim fit is slim fit model, vandaar mijn eerdere vraag of een slim fit model idd nauwsluitend moet zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook slim fit jeans van H&M die totaal niet lubberen,zelfs al draag ik de jeans de volgende dag.