Mode & Beauty alle pijlers

Slim Fit Jeans Mexx

11-03-2013 15:05 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd of iemand dezelfde ervaring heeft. Laatst leuke grijze slim fit jeans gekocht van Mexx, expres een aantal uur aangehad voordat ik de labels eraf haalde, aangezien vorige Mexx jeans niet slim fit bleken en wat blijkt met deze precies hetzelfde, hij lubbert gewoon na x aantal uur dragen, voordat ik labels etc eraf haalde zat hij prima maar nu lubbert hij gewoon bij mijn bovenbenen.

misschien heb ik verkeerde definitie van slim fit maar dacht dat ik strak aansluitende jeans zijn, maar baal hier behoorlijk van.
Ik zou terug gaan naar de winkel en uitleggen waar het probleem zit. Erg vervelend inderdaad!
Ik heb 't online gekocht dus al email gestuurd naar Mexx en ik moet foto meesturen, dus straks even doen. Maar klopt het dat slim fit strak aansluitend moet zijn?
Ja, op het moment dat je het koopt. Eigenlijk moet je broek net dicht kunnen wanneer je ze koopt want mijn ervaring is dat ze altijd iets uitrekken. Ik vind dit geen fout van mexx eigenlijk...
Jeans beter 1 maat kleiner kopen, alle jeans lopen uit.
Ik heb 2 maten besteld, en de een ging nauwlijks dicht, het probleem ligt niet bij rits gedeelte maar bij bovenbenen, of eigenlijk vanaf bovenbenen tot enkels.

Oogappeltje, zeg niet gelijk dat het een probleem van Mexx is maar slim fit is slim fit model, vandaar mijn eerdere vraag of een slim fit model idd nauwsluitend moet zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook slim fit jeans van H&M die totaal niet lubberen,zelfs al draag ik de jeans de volgende dag.
Ik heb op dit moment een slim fit aan van Mexx en dit zit behoorlijk slim Hij plakt niet aan mijn benen, maar sluit wel netjes aan.
Ik koop mijn jeans voorlopig maar weer bij H&M, goedkoper en zitten straks als ze strak moeten zitten. Heb er gewoon de balen van. Bedankt voor alle reacties
Ik koop de mijne bij C&A , kosten 9 euro, sommige heb ik al meer dan 2 jaar, blijven strak en mooi, ik geef geen geld meer uit aan merk.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Bedankt voor de tip diaantje
quote:posi27 schreef op 11 maart 2013 @ 19:18:

Bedankt voor de tip diaantjeGraag gedaan!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven