Mode & Beauty alle pijlers

Sloopdecrisis / Annemarie van Gaal

26-06-2014 12:18 57 berichten
Dames en verdwaalde heren,

U kent misschien wel de reclame van sloop de crisis met Annemarie van Gaal.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over haar kleding.

Dus bij deze. (nee ik kan het filmpje niet vinden)
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ik zit ook iedere keer weer met verbazing te kijken naar die jas. Die is werkelijk enorm!
Die jas inderdaad, die flatteert niet echt. Eén groot vierkant blok.

https://www.youtube.com/watch?v=cBeFtJtrwpY
Verdwaalde heren!

Over de kleding van Annemarie: het is mij te massief en te blauw maar ze kan het hebben hoor.

De kleur dan.
Bedankt voor uw meningen tot nu toe:-)

Aanvullende vraag:

Hebben jullie ook een mening over haar laarzen in relatie tot haar outfit en haar loopje?
Zulke dingen vallen mij normaal gesproken niet op. Maar dit.....huh???

Afzichtelijk! Ik snap daar helemaal niks van.

Grappig dat dit bij anderen hetzelfde oproept.
Ja, je sloopt de crisis dus ook door geen nieuwe kleding te kopen. Als ik me goed herinner waren zulke lange jassen in, in 1998.
Ja, die laarzen i.c.m. dat loopje is een grap.

Maar misschien speelt het mee dat ik een hekel aan haar heb. Altijd gehad, ook in 'leuke' outfits.

Heb ik verder bij (bijna) niemand, weet niet precies waarom ze dit bij me oproept.
De schacht van de laarzen is een beetje groot waardoor het een beetje lomp oogt. En dat loopje, tja, ze is geen actrice en dan is zo'n loopje volgens mij moeilijker dan je denkt.
Ik word zo afgeleid door de boodschap dat de kleding me eigenlijk nauwelijks opvalt. Niet zo flatteus maar nogal typisch Hollands, dacht ik? Ik zie haar er wel mee op de fiets zitten, zeg maar.

(maar ik woon al een tijdje niet meer in NL, dus ben niet zo mee met het modebeeld)
quote:zoembaya schreef op 26 juni 2014 @ 12:33:

Ik word zo afgeleid door de boodschap dat de kleding me eigenlijk nauwelijks opvalt. Niet zo flatteus maar nogal typisch Hollands, dacht ik? Ik zie haar er wel mee op de fiets zitten, zeg maar.

(maar ik woon al een tijdje niet meer in NL, dus ben niet zo mee met het modebeeld)Hilarische post al bedoel je dat misschien niet zo:-)
Best een leuke jas hoor.
Haar stem en uitspraak van het Nederlands vind ik trouwens wel heel onprettig.
quote:badmeester schreef op 26 juni 2014 @ 12:35:

[...]

Hilarische post al bedoel je dat misschien niet zo:-)Nou, leg maar uit - dan vertel ik je of ik het zo bedoeld heb of niet.
Haha ik was ook verbaasd. Zat echt even te kijken: wat heeft ze aán!?
quote:zoembaya schreef op 26 juni 2014 @ 12:37:

Haar stem en uitspraak van het Nederlands vind ik trouwens wel heel onprettig.+1, da's nog erger dan die tent.
Ik vind haar wel een powervrouw, heb veel waardering voor alles wat ze heeft bereikt. Bij dat soort vrouwen heb ik nooit zo veel oog voor wat ze aanhebben, denk bij hen (bijv Sylvia Toth, Neelie Kroes) aan andere dingen.

Maar nu je het expliciet vraagt: Ik vind het wel bij haar passen en geschikt genoeg voor de situatie. Niet meer dan dat.
Ja ik verbaas me er ook elke keer over, wat grappig dit topic, ik zou het geschreven kunnen hebben! Die laarzen, zo plomp, en dan die klediing, het slaat de plank echt finaal mis!
Ik vind die jas/ het vest enorm, maakt haar ook onnodig dikker.
quote:zoembaya schreef op 26 juni 2014 @ 12:33:

(maar ik woon al een tijdje niet meer in NL, dus ben niet zo mee met het modebeeld)

Zoals je typt dat je wordt afgeleid door de boodschap. Meestal is het andersom toch? En je schrijft t bijna poetisch op. Vind ik heel mooi en grappig.

En dat je ook al zit je in t buitenland haar er wel mee op de fiets ziet zitten. Wederom een hele mooie samenvatting van haar outfit.

Echt een post om verliefd op te worden.
Nou Badmeester, dat was uiteraard geheel en al de bedoeling!
quote:JoniJoni schreef op 26 juni 2014 @ 12:50:

Ja ik verbaas me er ook elke keer over, wat grappig dit topic, ik zou het geschreven kunnen hebben! Die laarzen, zo plomp, en dan die klediing, het slaat de plank echt finaal mis!En dan begin ik als man ook nog eens een topic over dameskleding op een vrouwen forum, dat is helemaal een giller natuurlijk.
quote:zoembaya schreef op 26 juni 2014 @ 12:54:

Nou Badmeester, dat was uiteraard geheel en al de bedoeling! Yeah sure. Koembaya.
Als hetero man viel het mij zelfs op (in negatieve zin), dus dan moet je wel iets heel afzichtelijks aan hebben.
Ze ziet er uit alsof ze, net op een dag dat ze in het donker van alles uit de kast heeft getrokken, achter haar bureau uit werd getrokken om dat filmpje op te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven