Sloopdecrisis / Annemarie van Gaal
donderdag 26 juni 2014 om 13:22
donderdag 26 juni 2014 om 13:24
Veel te groot vest van een veel te stugge stof.
En ik vind haar hals en gezicht hier vreemd in verhouding. Alsof haar gezicht te smal is voor haar hals. Of haar hals te breed voor haar gezicht.
Maar, eerlijk is eerlijk, ze is wel een goede ondernemer!
Zit er hier trouwens iemand die zich aangesloten heeft bij sloopdecrisis? Ik vond het invullen van de site een drama, enne, ben toen afgehaakt.
En ik vind haar hals en gezicht hier vreemd in verhouding. Alsof haar gezicht te smal is voor haar hals. Of haar hals te breed voor haar gezicht.
Maar, eerlijk is eerlijk, ze is wel een goede ondernemer!
Zit er hier trouwens iemand die zich aangesloten heeft bij sloopdecrisis? Ik vond het invullen van de site een drama, enne, ben toen afgehaakt.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 26 juni 2014 om 13:25
De jas was mij ook opgevallen, laarzen niet zo. Waar ik in die reclame echter steeds naar kijk dat zijn haar handgebaren, zo irritant: alsof ze net een cursus presenteren heeft gevolgd waarbij ze geleerd heeft hoe je je woorden non-verbaal kracht bij kunt zetten en dat nu té goed probeert te doen. Brrrr.
donderdag 26 juni 2014 om 13:48
donderdag 26 juni 2014 om 13:52
donderdag 26 juni 2014 om 17:00
donderdag 26 juni 2014 om 17:06
donderdag 26 juni 2014 om 17:37
quote:Vl43inder schreef op 26 juni 2014 @ 15:47:
Had ze niet een keer een interview + foto's met Barry Atsma in de Linda? Volgens mij was dat wel heel mooi, effe zoeken of ik daar iets van kan vinden.Filmpje backstage
Had ze niet een keer een interview + foto's met Barry Atsma in de Linda? Volgens mij was dat wel heel mooi, effe zoeken of ik daar iets van kan vinden.Filmpje backstage
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.