Mode & Beauty alle pijlers

Sloopdecrisis / Annemarie van Gaal

26-06-2014 12:18 57 berichten
Dames en verdwaalde heren,

U kent misschien wel de reclame van sloop de crisis met Annemarie van Gaal.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over haar kleding.

Dus bij deze. (nee ik kan het filmpje niet vinden)
Die jas is op zich best mooi maar meer geschikt om buiten te dragen. Bij de commercial zie je eerst de jas en de laarzen en dan de rest.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me zo erg aan haar stem dat ik haar kleding nog niet eens gezien had, 't is idd niet erg representatief.
Ik was dus niet de enige man die het opviel.

Ik kijk elke keer met verbazing naar die reclame, wat een lelijke kleren heeft ze aan zeg

Als ze in de spiegel keek, voordat ze die reclame opnam, had ze toen zoiets van: Ja dat kan wel

Dat snap ik echt niet
Oh! Ik was laatst op een event en daar had ze dat ding ook aan! Het drong pas tijdens haar speech bij me door dat het niet haar jas was.
Ik ergere me meer aan de handgebaren die passen helemaal niet bij de rest van haar lichaamstaal Het is net of het van iemand anders afkomstig is.

Qua out fit vind ik het ook niks. Dat je bezuinigd ok. Maar je kunt tegenwoordig ook leuke 2de hands kleding vinden. Het had voor mij iets meer vrouwelijk gemogen.
Annemarie zou enorm opknappen van een goedzittende pantalon (of desnoods een mooie flared jeans). Kan ze gewoon de wikkeltopjes op dragen. Ik vind het gewoon geen jurken/rokken mevrouw. Iig niet de dingen die ze normaliter draagt (verkeerde kleur, materiaal en lengte).
Mijn blik wordt altijd eerst naar die laarzen getrokken.

De stugge, rechte, schacht vormt niet een geheel met de voet en daardoor lijkt het of ze kromme benen heeft. Erg lelijk model laarzen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven