Mode & Beauty alle pijlers

Sneaker-sokjes

16-04-2018 14:45 32 berichten
Het wordt weer mooier weer dus wil ik graag weer sneaker-sokjes dragen onder mijn 7/8e broek. Of hoe zo'n hoogwaterbroek ook weer wordt genoemd.

Ik kan alleen geen sokjes vinden die niet na een kwartiertje als een frommeltje onderin mijn schoenen zitten. Ze zakken altijd af. Wie heeft tips?
anoniem_350396 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 15:55
0.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die van de Wibra zijn top!
Dank je wel allemaal. Ik ga shoppen en uitproberen ;-)
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
16-04-2018 14:49
er bestaan ook met een silicone randje op je hiel, die zijn top. En koop ze een maat groter dan je hebt.
Met zo'n randje voor lage sneakers en ik draag sneakersokken van m'n vriend bij hoge sneakers. Die zijn groter en zitten veel lekkerder.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Als ze niet blijven zitten heb je een te kleine maat. Dan zit het te strak waardoor` ze terugschieten.
nina1966 schreef:
17-04-2018 18:08
Als ze niet blijven zitten heb je een te kleine maat. Dan zit het te strak waardoor` ze terugschieten.
Dat is een goede tip. Ik heb schoenmaat 40-41 en de sokjes zijn meestal voor 38-40.

Misschien moet ik kijken bij de hetensokken
Yakatani schreef:
16-04-2018 14:51
Gewoon van de Primark. In soorten en maten. Niks mis mee,

Die heb ik ook. De extra lage en die blijven goed zitten. Kosten ook nog eens héél weinig.

Vorig jaar ook bij C&A gekocht (3 paar voor €4,95) en die zijn écht geweldig. Zit aan de binnenkant hak 3 rubberachtige stipjes en die zakken geheid nooit af!
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
17-04-2018 18:08
Als ze niet blijven zitten heb je een te kleine maat. Dan zit het te strak waardoor` ze terugschieten.
Ik heb al hele kleine en nog gebeurt dit wel eens. Ik heb ze op verschillende plekken gekocht en ik merk echt dat het ene merk wel losschiet en het andere merk niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven