Spijkerrokjes
zondag 8 mei 2011 om 11:02
zondag 8 mei 2011 om 11:03
Esprit heeft ook nogal wat verschillende in het assortiment:
http://www.esprit.nl/?LKZ ... l=_StandardV2&id=00525009
http://www.esprit.nl/?LKZ ... l=_StandardV2&id=00525009
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 mei 2011 om 11:04
Maar die laatste kan ook gewoon een maillot zijn.
Niks mis mee, maar in de zomer doe ik geen laarzen en maillot onder m'n rok aan.
En ik weet het er zijn de argumenten, ja maar m'n benen zijn niet mooi, schuren, aders etc. en dan kan ik zonder legging geen spijkerrokje aan.
Nee, dat betekent gewoon dat je geen spijkerrokje aan kan.
Er zijn zat dingen die ik leuk vind, maar niet aan kan omdat het me niet staat. Dan maar niet, kijk ik wel naar een ander die het wel staat.
Niks mis mee, maar in de zomer doe ik geen laarzen en maillot onder m'n rok aan.
En ik weet het er zijn de argumenten, ja maar m'n benen zijn niet mooi, schuren, aders etc. en dan kan ik zonder legging geen spijkerrokje aan.
Er zijn zat dingen die ik leuk vind, maar niet aan kan omdat het me niet staat. Dan maar niet, kijk ik wel naar een ander die het wel staat.
zondag 8 mei 2011 om 11:10
quote:StabiloBoss schreef op 08 mei 2011 @ 11:04:
Er zijn zat dingen die ik leuk vind, maar niet aan kan omdat het me niet staat. Dan maar niet, kijk ik wel naar een ander die het wel staat.Streng zijn voor jezelf, ok, dat moet je zelf weten. Maar waarom zo streng voor een ander? Bemoei je lekker met jezelf zeg.
Er zijn zat dingen die ik leuk vind, maar niet aan kan omdat het me niet staat. Dan maar niet, kijk ik wel naar een ander die het wel staat.Streng zijn voor jezelf, ok, dat moet je zelf weten. Maar waarom zo streng voor een ander? Bemoei je lekker met jezelf zeg.
zondag 8 mei 2011 om 11:10
http://www.debijenkorf.nl ... roduct=9575010011&fh_eds=ß&fh_session=67e72v19bp3lqp14b9t2ufroi4&fh_maxdisplaynrvalues_brand=1000&fh_secondid=9575010011&fh_lister_pos=17&fh_location=//catalog01/nl_NL/categories<{catalog01_60}/categories<{catalog01_60_4020}/categories<{catalog01_60_4020_4022}&fh_refview=lister
zondag 8 mei 2011 om 11:14
Stop Staring! Dress, Rio Denim
De perfecte jurk voor elke gelegenheid. Oogt als denim, maar is gemaakt van een confortabele stretch stof. Met hartvormige neklijn en spaghettibandjes. Kokerrok met split aan de achterzijde en aangehechte dunne riem met gouden gesp. Sluit met rits aan de achterzijde.
Stop Staring! is één van de bekenste retro merken van Amerika. Net als deze jurk is al hun kleding gemaakt van hoge kwaliteit materialen en ontworpen om elke vrouw te laten stralen in klassiek retro design met een sexy twist
zondag 8 mei 2011 om 11:22
Wauw................
allemaal hele mooie dingen ; http://www.madea.nl/Shop-Online.shtml
zondag 8 mei 2011 om 13:07
quote:vlindertje2367 schreef op 07 mei 2011 @ 09:58:
Gut, ik dacht echt dat dit een afbrandtopic voor spijkerrokken zou zijn, zo van: "wie draagt die dingen in hemelsnaam nog..."
Nou, in Nunspeet, Elspeet en Staphorst dus. Truttigheid ten top.
En als vrouwen van boven de 30 12 in een korte versie ervan gaan lopen.. ai.. doe maar niet!
Ze denken volgens mij dat ze er dan sexy uitzien, en in de jaren 80 was dat wellicht ook zo, maar nu ziet het er echter alleen maar heel ordinair en goedkoop uit.
Er is dus gewoon geen enkel excuus voor een spijkerrok, in welke lengte dan ook.
Gut, ik dacht echt dat dit een afbrandtopic voor spijkerrokken zou zijn, zo van: "wie draagt die dingen in hemelsnaam nog..."
Nou, in Nunspeet, Elspeet en Staphorst dus. Truttigheid ten top.
En als vrouwen van boven de 30 12 in een korte versie ervan gaan lopen.. ai.. doe maar niet!
Ze denken volgens mij dat ze er dan sexy uitzien, en in de jaren 80 was dat wellicht ook zo, maar nu ziet het er echter alleen maar heel ordinair en goedkoop uit.
Er is dus gewoon geen enkel excuus voor een spijkerrok, in welke lengte dan ook.
zondag 8 mei 2011 om 13:33
Nou, ik heb gisteren toch verschillende oudere vrouwen gezien met kortere rok en legging eronder. Ik vind het meestal lelijk, maar deze konden het met hun figuur wel hebben. Er blubberde niets en het camoufleerde eigenlijk meer het wit van de benen. Het was wel een rok over een passende sportieve legging om die legging te camoufleren. Misschien dat het omgekeerde dan anders oogt.
Ook de gekozen kleurcombinatie was verantwoord.
Ik weet eigenlijk bijna zeker dat ze zoiets alleen voor een actief uitje dragen. Dus gewoon op de fiets de natuur in.
Ook de gekozen kleurcombinatie was verantwoord.
Ik weet eigenlijk bijna zeker dat ze zoiets alleen voor een actief uitje dragen. Dus gewoon op de fiets de natuur in.