Mode & Beauty alle pijlers

Stijlen, combinaties: plaatjes!

04-05-2010 09:21 12 berichten
Wie helpt mij combineren? Wat voor shirt op welk model broek bij welke lengte blazer en bij wat voor soort schoenen enz. Ik ben op zoek naar plaatjes, niet van losse kledingstukken, maar van combinaties. Raak een beetje verdwaald op de modesites.

Kleuren kan ik wel, maar sinds mijn bijscholing op dit forum heb ik door dat je ook op het silhouet moet letten.

Bonusvraag: hoe lang en dun moet je zijn om weg te komen met zo'n komieke harembroek met laag kruis? (heeft vast een naam, maar weet ik niet.)

Excuus: ik heb mijn nichtje van 11 te logeren, zij wil elke dag samen shoppen.
Korenwolf... om weg te komen met een harembroek moet je in de harem zitten van Sjeik Al Rabeit del Sjouksjouk.

Zo niet... doe het niet !!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 04 mei 2010 @ 09:33:

Korenwolf... om weg te komen met een harembroek moet je in de harem zitten van Sjeik Al Rabeit del Sjouksjouk.

Ben het echt verschrikkelijk eens met dangeensuus...
Ik ben het niet eens met dangeensuus. Ik vind 't wel leuk. Volgens mij heeft het er meer mee te maken of je er een type voor bent.

Kom eens langs in het Fashionista Kletscafé, er worden heel veel foto's geplakt (naast het oeverloze geklets natuurlijk ).
quote:dangeensuus schreef op 04 mei 2010 @ 09:33:

Als het je staat doe het wel!

Verder kun je kijken op sites van bijvoorbeeld H&M en Asos. Daar haal ik altijd veel 'inspiratie' uit.
Ik kom kijken bij de Fashionista's! (Als ik daar binnen gelaten wordt natuurlijk, in mijn spijkerbroek...)

Suus, heb je het telefoonnummer van die Sjeik?
Een harembroek is dan misschien wel hip, maar het doet NIETS voor je kont en je figuur.. Alleen vrouwen vinden die leuk geloof ik, heb nog geen man gehoord die zo'n ding charmant vindt..

Net als de afgezakte spijkerbroek bij mannen trouwens..daar snap ik echt niks van.. waar blijft die op hangen?? Waar blijft de kont? Waarom (waarOM??) moet ik naar je onderbroek kijken?? Wat denk je dat het voor je doet..?

Nou ja, het mag duidelijk zijn dat ik niet zo van de lage kruizen ben..;)
Mannen van mijn leeftijd lopen niet met een afgezakte spijkerbroek - tenzij noodgedwongen, als ze hem niet meer over hun bierbuik kunnen krijgen.
korenwolf ook met spijkerbroek ben je welkom.

*kijkt naar haar baggy boyfriend*
Nou, ik ben een vrouw en ik vind die lage kruizen broeken echt afschuwelijk! Ok, bij een jonge, slanke meid....kan net omdat het mode is maar gisteren zag ik een vrouw lopen met een redelijk flinke kont en een spijkerbroek met haar kruis tussen haar knieën en haar kruis zeg maar. Het leek wel of ze een volgescheten broek aan had. Nee, deze trend sla ik echt over. Net als Uggs, Birckenstocks en Crocs trouwens
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:korenwolf schreef op 04 mei 2010 @ 09:57:

Ik kom kijken bij de Fashionista's! (Als ik daar binnen gelaten wordt natuurlijk, in mijn spijkerbroek...)

Suus, heb je het telefoonnummer van die Sjeik?

Laat je niet weerhouden door de misleidende naam van het café. Iedereen is welkom (ook in spijkerbroek) en de nadruk ligt op het kletsen.

@Mimsel, het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit of mannen het leuk vinden wat ik aan heb. Zolang ik het zelf maar leuk vind.
misschien is deze site iets voor je?

www.polyvore.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven