Mode & Beauty alle pijlers

stoppen met make-up dragen

06-01-2014 20:28 425 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb altijd wel make-up gedragen, maar het valt me toch steeds meer op dat je het bij heel veel mensen ontzettend goed ziet zitten, en had zo het gevoel bij mij ook dus heb er voor gekozen ermee te stoppen. voel me best kaal maar opzich wel fijn. voelen jullie je ook fijn als je natural bent? x
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me prima zonder makeup en draag het ook vaak niet. Als ik lang wil blijven liggen ga ik zonder naar het werk. Heb ik zin om me op te tutten dan doe ik dat. Lijntje, 1 a 2 kleuren oogschaduw beetje spelen met mengen enzo, mascara en blush. Foundation niet, ben halfbloed en vind het moeilijk om mijn kleur te vinden. Vind het ook niet fijn trouwens.
Vind mascara of foundation nogal een verschil.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig heb je zulke goede foundations, die zie je echt niet zitten. En de truc is om er met een foundation/bb-cream/cc-cream net even wat beter uit te zien dan zonder. En dan bedoel ik gewoon een foundation die perfect bij je gezichtskleur past. Dus geen bruine pancake.

Vrouwen die make-up dragen die veel te goed zichtbaar is, moeten zich eens wenden tot een MAC- of Bobbi Brown make-up artist in b.v. de Bijenkorf en zich daar wat trucjes laten uitleggen over hoe je een foundation goed aanbrengt.

Ook You-Tube heeft zeer veel filmpjes met make-up tutorials, o.a. ook van Bobbi Brown herself....
Ik draag sowieso alleen maar mascara momenteel, ze nu en dan wat eyeliner boven mijn ogen, maar meer niet eigenlijk. Tja ik ga dan ook net zo makkelijk helemaal naturel naar buiten
Ik draag vrijwel nooit make-up, hooguit een keer met kerst ofzo. Ik ben er gewoon simpelweg te lui voor, ik blijf liever wat langer in bed liggen, en ik ben trouwens ook niet goed in het aanbrengen ervan (maar dat zal er vast aan liggen dat ik het haast nooit doe ).
Nee ik voel me beter met. Als ik ziek ben doe ik mascara op en voel ik me meteen stukken beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de deur niet uit zonder en 's winters zéker foundation.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb zeker in de winter de BB van Collistar op. Zie je echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet eens make-up. Ooit wel geprobeerd, maar ik voel me er niet lekker mee.

En in mijn omgeving draagt vrijwel niemand make-up.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen (veel) mascara. Foundation is aan mij niet besteed, vreselijk.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen maar mascara, en af en toe een concealer als ik wat oneffenheden heb. Maar hiervoor droeg ik wel foundation, bb cream en poeder, maar nu nooit meer, omdat ik dat echt niet mooi vindt en mijn vriend houdt niet van make-up poppen, heb elke dag mascara op, maar zondags meestal niet, dan is het voor mij gewoon een relax dag en vindt ik het niet genoodzaakt, maar ook zonder make up vindt ik mezelf er goed uit zien
Alle reacties Link kopieren
Ik draag eigenlijk nooit make-up.

Alleen sinds ik nu een maand een relatie heb, maak ik me op voor mijn vriend. Hij heeft me ook zonder make-up gezien dus het is niet dat ik bang ben dat hij me op me uiterlijk afwijst, maar ik vind het gewoon leuk om me mooi te maken voor hem en voel ik me daarbij ook zelfverzekerder.

Verder vind ik het niet erg om zonder make-up de deur uit te gaan, alleen als ik er dus tijd en moeite in wil stoppen (dus voor me vriend of tijdens het stappen).
laatst veel geld betaald voor een foundatiion, zag je er niks van. Ja ik betaal me niet scheel om er niks van te zien
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op make-up, ik vind het heel vrouwelijk, al die poedertjes, kleurtjes, kwastjes en elegante doosjes. Ik vind het ook echt mooi staan.



Vrouwen zonder make-up... Wat zal ik zeggen? Een enkeling kan het hebben, maar de meesten zien er een beetje ongezellig uit. Niet aan te raden, to be honest, al zal iedereen zeggen dat je het niet nodig hebt (dat is namelijk politiek correct).



Waarmee ik niet wil zeggen dat je altijd dik in de make-up moet zitten. Ik zit ook regelmatig in mijn pyjama zonder make-up aan de ontbijttafel. Met een beetje mascara op naar de bakker. Maar naar een feestje pak ik wel meer uit.
Ik voel me vreselijk zonder! Heb altijd foundation, rouge, mascara en oogpotlood op. Maar dan wel heel natuurlijk. Als ik dat niet doe, vragen ze me altijd of ik me wel goed voel. Ben erg bleek van mezelf en ook blond, dus lichte wimpers en wenkbrauwen. Volgens mij hoef je make-up echt niet te zien zitten, ligt eraan hoe je het aanbrengt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 januari 2014 @ 21:25:

laatst veel geld betaald voor een foundatiion, zag je er niks van. Ja ik betaal me niet scheel om er niks van te zien
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nooit makeup, ik zou niet eens weten hoe het werkt. Heb ooit wel eens mascara gekocht, maar dat werd een knoeiboel en aan van dat bruine spul om op je gezicht te smeren begin ik al helemaal niet. Lippenstift vind ik vies, dat plakt overal aan vast.
..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk altijd aan het advies van: met make-up op gaan slapen is ontzettend slecht voor je huid.



dan ga ik er van uit dat er overdag mee lopen ook wel niet zo goed voor zal zijn



Oogschaduw en mascara doe ik wel. Staat gewoon leuker vind ik zelf.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik draag elke dag foundation, poeder, blush, highlighter, wenkbrauwpotlood, en oogmake up.

Gelukkig krijg ik altijd regelmatig complimenten over hoe natuurlijk mijn make up zit. Voordeel is ook dat ik een hele egale huid heb waardoor ik niet veel te 'bedekken' heb.

Ik werk in een drogisterij dus dan vind ik het ook leuk om nette make up te dragen (zeker geen masker gehalte maar gewoon netjes), en ook om veel dingen te proberen zodat ik klanten goed kan adviseren. Natuurlijk is elk huidtype anders maar qua producten kan ik goed adviseren!



Ik ga ook gerust zonder make up de deur uit maar ik vind het leuk om make up te dragen em. er tijd aan te besteden. Heb nu een ontstoken oog en ben dus make up loos op t moment maar dan voel ik me toch niet helemaal mezelf
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik verder niet zoveel van andermans make-up, doe lekker waar je zin in hebt. Maakt het zo bont of niet-bont als je zelf wil.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:annapalona schreef op 06 januari 2014 @ 21:06:

Vind mascara of foundation nogal een verschil.Die eerste is ook alleen voor je wimpels, niet de rest van je gezicht.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik draag foundation, mascara en een beetje blush. Maar vind mezelf soms mooier zonder make up. Maar ik doe het op omdat ik het toch wel fijn vind en vind het leuk om mezelf op te maken. Maar zodra ik teveel op heb vind ik het zeker weten niet mooi, dat staat mij niet.
.
Alle reacties Link kopieren
Ooit zo'n visagiste in de Bijenkorf om advies gevraagd en wat basics gekocht. Foundation, oogpotlood en mascara: zonder ga ik niet de openbare weg op. Voor feestjes wil ik er nog wel eens wat rouge en een natuurlijk ogende lipstick opsmeren. Bij bruiloften e.d. wat oogschaduw erbij.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen oogmake-up, gaan mijn ogen uren van tranen.

Beetje lipstick is wel leuk
Alle reacties Link kopieren
Das toch juist de bedoeling? Dat je t ziet?



http://youtu.be/-Ddd-3AvvUg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven