Mode & Beauty alle pijlers

Straf van de Wehkamp

28-10-2017 11:37 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wehkamp adverteert groots met het 'gemak van achteraf betalen'. Wat ze er niet bij zeggen is dat je niet teveel terug mag sturen. Want dan mag je ineens niet meer achteraf betalen.

Die voorwaarde maken ze niet duidelijk vooraf. Vreemd toch?! Heeft iemand dat nog meer gemerkt?
Ik heb ondertussen iets bij ze besteld en is gewoon goed gegaan met vooruit betalen en afleveren.
Terug storten was nooit probleem. Ik heb wel eens iets betaald en geretourneerd.
Retour termijn is langer dan de levertijd. Zo kan het terug storten ook langer duren.

Maar ik koop ook niets als ik het niet kan betalen. Dat scheelt.
Ik heb tot nu toe met achteraf betalen en toch best veel retouren (maar ook wel veel gehouden) geen problemen gehad met de Wehkamp, Esprit, Zalando. Bij Zalando stuur ik trouwens nog best wel eens wat terug na een aantal maanden (inmiddels heb ik het dan wel betaald, maar Zalando stort heel snel het geld terug).

Wel bij Vente Exclusive waar je vooraf moet betalen trouwens daar kreeg ik wel te horen dat je niet teveel mag terugsturen, en ook dat je eigenlijk geen meerdere maten tegelijkertijd mag bestellen (omdat je dan ook de helft terug gaat sturen)
Bij de Wehkamp kon je trouwens vroeger betalen binnen 14 dagen en dat is tegenwoordig een week, ondanks dat de retourtermijn 14 dagen is.
Ik mag nu ook niet meer achteraf betalen. Jammer voor Wehkamp, ik bestel er niet meer.
Don't waste your time or time will waste you.
lisa2 schreef:
01-12-2017 17:25
Bij de Wehkamp kon je trouwens vroeger betalen binnen 14 dagen en dat is tegenwoordig een week, ondanks dat de retourtermijn 14 dagen is.
Doen ze niet moeilijk over als je een enkele keer te laat bent. Maar lees een stukje terug.
Zolang betalingen en retouren in evenwicht zijn dan is er niets aan de hand.
Ze moeten dat vanwege klanten met gaten in de handen. Laten we het daar maar op houden.
Na jaren trouwe klant bij Wehkamp kan ik nu ook ineens niet meer achteraf betalen. Bij mij is de reden ook dat ik meer dan 80 procent heb geretourneerd. Balen en erg jammer! Bestel er kleding voor mezelf. mijn man en mijn 2 zoons. Inderdaad dan gaat er best veel retour omdat ik in meerdere maten bestel maar hou ook vrijwel altijd wel iets. Heeft het zin om met de klantenservice in discussie te gaan en wat zijn jullie ervaringen wat betreft het terug storten van geld?
Ik mag ook niet meer achteraf betalen. Dat was nou juist zo fijn...bestel nu niet meer.
Ik heb vanavond een bestelling gedaan bij wehkamp met achteraf betalen. Moest een hele tijd gebruik maken van account van man want mocht ook niet meer achteraf betalen op mijn eigen account. Overigens zat man op zijn eigen laptop naast me en heeft ook een bestelling geplaatst vanaf eigen account. Morgen komen dus 2 bestelling, totaal €1700 🙄...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven