Mode & Beauty alle pijlers

Stringboxer!

06-12-2011 19:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik vroeg me af of iemand wist waar je ook stringboxers kunt halen via internet? Kan het namelijk nergens fatsoenlijk vinden behalve bij de hunkemoller alleen is dan het probleem dat ik er liever geen kant aan wil hebben. iemand met ervaring/tips/iets? Alles is welkom!!!
Is dit een stringboxer?

quote:XionZ schreef op 06 december 2011 @ 20:09:

Is dit een stringboxer?

[afbeelding]Oh neeeee!!!! Haha, écht NIET! Een halve string bedoel ik zeg maar.... Dus niet helemaal zo smal, wel iets stoerder..
Bedoel je niet een hipster?
quote:yakima schreef op 06 december 2011 @ 20:11:

Bedoel je niet een hipster?Heel stom zeggen misschien, maar het neigt dan toch weer TE veel naar een boxer.... Ik zag dat je ze alleen bij de hunkemoller kunt kopen, maar dan kom je op kant uit... en das dan weer iets waar ik liever niet naartoe wil...
Heb je een foto? Dan zal ik eens kijken wat je bedoelt....
Zoiets dan?

quote:XionZ schreef op 06 december 2011 @ 20:16:

Zoiets dan?

[afbeelding]Zoiets meer idd, maar dan is het probleem bij mij dat het geen kant moet zijn :P
Da's toch een Brazillian?
Pabo.
Ik begrijp nu wat je bedoeld haha...kijk even bij de wibra/zeeman of op de wat grotere markt!

Vooral op de markt hebben ze een breed assortiment...
http://www.hunkemoller.nl/stringboxer-m ... 2xl-1.html
quote:yakima schreef op 06 december 2011 @ 20:19:

Ik begrijp nu wat je bedoeld haha...kijk even bij de wibra/zeeman of op de wat grotere markt!

Vooral op de markt hebben ze een breed assortiment...Ja, sorry stomm! :P Vind het lastig uitleggen, maar bedankttt..
quote:yakima schreef op 06 december 2011 @ 20:19:

Vooral op de markt hebben ze een breed assortiment...Ja, sorry stomm! :P Vind het lastig uitleggen, maar bedankttt..
Brazilian is dit idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven