Mode & Beauty alle pijlers

style advies topic

27-01-2010 22:51 39 berichten
Dit topic is speciaal bedoeld om Meds zo hip mogelijk door het leven te laten gaan. Aangezien zij een druk schema heeft in het kader van haar body-building praktijken heb ik mijzelf maar opgeofferd om de persoonlijke styliste van Meds te worden.

Zeg nu zelf, die rotjes zijn nu echt wel passé

Meds, je eigen inbreng is uiteraard welkom. Condooms zijn een uitstekend idee voor valentijn hoewel een glitterend beertje ook niet zou misstaan

Voor de pasen neig ik naar paastakken maar een gepocheerd ei aan weerskanten is ook bijzonder flateus
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelikaan schreef op 27 januari 2010 @ 23:34:

[...]

Tis gewoon zo.
Dangeensuus, jij bent niet lief!
Perfectionisme is niet perfect...
Peli, je zou ook eens iets aan kunnen trekken, bijvoorbeeld een mutsje of rok met applicaties
Mmmmm okay Meds...:-(
quote:yathibiyya schreef op 27 januari 2010 @ 23:41:

Dangeensuus, jij bent niet lief!

nee dat stond ook niet op het eisenlijstje waaraan ik moest voldoen

Pelikaan, helaas ik kan niets voor je betekenen. Waarom kies je dan ook voor een onooglijk raar half prehistorisch vogelbeest en niet voor een paradijsvogel ofzo?
Een muts met applicaties, waarom heb ik dat nu niet bedacht!

quote:yathibiyya schreef op 27 januari 2010 @ 23:36:

Thnks voor het advies Meds, wat doe ik tegen het honger gevoel? Helpt daar iets tegen?Ik las ooit dat Manuela Kemp (om af te vallen) eerst spekjes at, en daarna veel Spa Rood dronk, en dat ze daarna een jaar of honderd geen honger had.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mmmm Very Chery...spekjes :-). Die dingen zetten zeker uit in je buik.. :-s
Ja, watjes ook en dan ben ik niet lief :(
Jullie je zin. Een paarse muts voor deze zweefteef.

Eeuwige dankbaarheid valt Meds ten deel voor deze diepte-psychoanalyse van mijn geestesgronden...ik zie ineens wie ik echt ben, mijn ware ik. Zweefteef in het paars...en nu ga ik breien.
Roflol Pelikaan je bent geweldig!
Ik heb de hele nacht aan die muts zitten te breien. En je kunt niet eens zien dat er ook nog roze stipjes inzitten. Serieus.

En dat pomponnetje, dat is het leukste om te doen, maar die komt ook niet echt uit de verf.

Maar ik heb mijn best gedaan.

En nu ga ik weer verder met haken.

De Frida Kahlo heeft een liefdesbaby met een Walküre look. Lekker fris kapseltje voor de lente.
mahna mahna tuduuuudududu
Ik heb de topictitel aangepast aangezien het 'officieel' niet is toegestaan om een nick in een topictitel te plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven