Mode & Beauty alle pijlers

Super Slim Me

02-11-2009 12:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geïnspireerd door de film Super Size Me probeert BBC-presentatrice Dawn Porter uit te vinden hoe moeilijk het is om een superdun supermodel lichaam te krijgen. (Wel met medische begleiding e.d.)

Klikkerdeklik

Vind het wel zonde van Dawn, zo'n leuke meid, en met een leuk lijf!
Oh, die heb ik al ooit eens gezien.

Kan niet zeggen dat ze er erg op vooruit is gegaan nee..
Volgens mij heeft een van de ex-zangeressen van All Saints ook al eens zoiets gedaan (ook voor de BBC). Ze ging dan naar Amerika (LA) als ik het me goed herinner en zou onder supervisie van een arts met een personal trainer en een of andere dieetgoeroe werken aan haar lijn en proberen binnen 2 maanden tijd size zero te worden. Kocht ze ook aan het begin van de aflevering een size zero jurkje die niet paste, aan het eind zat ie flodderig los aan d'r lijfje. Was best eng hoe snel ze die kilo's kwijtraakte..
Ja, dat heb ik ook gezien van de ex-All Saints zangeres. Dat was inderdaad niet mooi. Ze kreeg in verhouding een heel groot hoofd en grote voeten. Dat een paar kilo (ze was al heel slank, dus ze hoefde niet veel af te vallen) zo'n verschil maken!
Ik heb de documentaire net gezien, maar ik vind eigenlijk niet dat ze zo shockerend veel afvalt. Van 66 naar 59 kilo als ik het goed heb. Ik dacht dat als je echt 2 maanden lang maar 500 calorieën per dag zou eten en extreem veel gaat sporten, dat er dan wel meer af zou gaan.

7 kilo in 2 maanden. Ok dat is behoorlijk snel maar nog niet eens belachelijk toch?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nee volgens mij ook niet, maar gewoon de bij effecten, dat ze enorm depri werd, met kerst niets mocht.. best heftig wel!
quote:Spijker schreef op 02 november 2009 @ 13:18:

Ik heb de documentaire net gezien, maar ik vind eigenlijk niet dat ze zo shockerend veel afvalt. Van 66 naar 59 kilo als ik het goed heb. Ik dacht dat als je echt 2 maanden lang maar 500 calorieën per dag zou eten en extreem veel gaat sporten, dat er dan wel meer af zou gaan.

7 kilo in 2 maanden. Ok dat is behoorlijk snel maar nog niet eens belachelijk toch?Ik denk dat het ook ligt aan hoe zwaar ze zelf was voor het expiriment. Ikzelf ben stevig en als ik 7 kilo afval zul je dat wel een beetje zien en zit mijn kleding losser, maar het betekent niet een drastisch verschil. Als je al niet teveel weegt, is 7 kilo best veel.
quote:Bells schreef op 02 november 2009 @ 13:01:

Ja, dat heb ik ook gezien van de ex-All Saints zangeres. Dat was inderdaad niet mooi. Ze kreeg in verhouding een heel groot hoofd en grote voeten. Dat een paar kilo (ze was al heel slank, dus ze hoefde niet veel af te vallen) zo'n verschil maken!Raar was dat inderdaad. Ze was al heel slank en volgens mij redelijk sportief. Volgens mij viel ze ook niet heel veel af maar bij haar kon je het wel heel erg goed zien vond ik!
Hmm deel 4 doet het bij mij niet.
Maar uiteindelijk heeft ze dus geen size zero?
Heb het net gekeken, deel 4 deed het idd niet, vond haar een heel leuk mens. En ja, toch is 7,6 kilo (ze was 66,6) best veel hoor, maar vooral de manier waarop, poeh, nee zou het niet kunnen en ook niet willen.
quote:Bells schreef op 02 november 2009 @ 13:01:

Ja, dat heb ik ook gezien van de ex-All Saints zangeres. Dat was inderdaad niet mooi. Ze kreeg in verhouding een heel groot hoofd en grote voeten. Dat een paar kilo (ze was al heel slank, dus ze hoefde niet veel af te vallen) zo'n verschil maken!volgens mij was dat de ex-zangeres van eternal, niet all saints
quote:elize schreef op 02 november 2009 @ 14:51:

[...]

volgens mij was dat de ex-zangeres van eternal, niet all saintsJe hebt helemaal gelijk! Ik dacht eerst dat het Melanie Blatt was, maar kon via Google al niets meer terugvinden over een dergelijke show met haar erin. Correctie dus, het is inderdaad die dame uit Eternal en wel Louise Nurding. Volgens mij was dat programma The truth about beauty.
Jeetje...heb net alle delen op youtube gezien. Conclusie van haar is dus wel dat ze het nooooit meer gaat doen.
Het was The truth about size zero.

Je kunt hem hier kijken

http://www.veoh.com/brows ... ent/watch/v327346qA5A3e4D

(moet je wel even dat programma downloaden om de volledige aflevering te zien, anders krijg je maar 5 min)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven