Mode & Beauty alle pijlers

talulabelle

03-11-2010 09:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de maten?

Ik zou graag wat willen bestellen maar twijfel welke maat ik moet nemen.

Ik heb maat 40.
Geen ervaring. En heb even gekeken maar vind het er werkelijk niet uitzien. Maar ja...dat is mijn persoonlijke smaak.

En het is geen merk, maar een site van een bedrijfje die de kleding in opdracht maakt. Zeker weten dat dit geen gespam is?
Volgens mij is het geen spam, dan had ze website er wel bijgezet toch?

Ook niet mijn smaak, en ik kan te goed zien dat het zelfgemaakt is bij veel dingen.
Gruwel Niet mijn smaak.

Er staat overigens een maattabel op de website.
Vind de kleding heel leuk en mooi te combineren, maar 55 euro voor een recht kort rokje vind ik wel gruwelijk duur.
Nee nee, geen spam hoor. En smaken verschillen nu eenmaal. Ik vind het iig leuke kleding.

Er staat idd een maattabel op de site maar die is niet echt duidelijk.
Mja ook niet zo mijn smaak. Vind de jurkjes (ben niet verder gekomen) op zich niet te duur (je moet het er voor over hebben). En zoals Nathaniel al schrijft: er staat een maattabel op de website.
Pak er een centimeter bij?
Dacht even dat het over de dochter van ehhhhhh hoe heet ie ook al weer...Bruce Willis ging!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
ik wil niet veel zeggen, maar er staat een goede maattabel bij...
Goh ja, ik heb het nog al es gezegd. Er staat idd een maattabel bij. Natuurlijk heb ik die bekeken en gemeten ... Maar ik twijfel, vandaar mijn vraag...
Maat valt zoals hij hoort te vallen is mijn ervaring met rokjes van T. Ik vond alleen de kleur niet zoals op de foto. Maargoed dat kan een incident zijn. Achteraf geen probleem hoor! Ik krijg vaak leuke reacties op mijn rokje.

Als je het koopt hoop ik dat je er net zoveel plezier van hebt als ik.
Als ik naar de maattabel kijk, lijkt het me dat 40 een beetje klein valt...
Ik vind de kleding eigenlijk best leuk. Maar als ze een goede klantenservice hebben moet terugsturen en ruilen geen probleem zijn, toch? Dat vind ik altijd een vereiste bij online aankopen.
O, die kleren. Smaken verschillen, zeg ik maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven