Te kort broekje?
woensdag 9 juni 2021 om 20:43
Ik heb een kort broekje maar ik twijfel echt heel erg of het niet net te kort is? Zit heerlijk, lekker luchtig, mijn kont komt er niet onderuit en ik vind het leuk staan maar ik weet het gewoon niet zo goed omdat ik jaren geen korte broeken van boven de knie heb durven dragen.
https://www.zalando.nl/object-petite-ob ... 8-b11.html
Het is niet mijn broekje, die kan ik niet vinden online, maar wel dezelfde lengte.
https://www.zalando.nl/object-petite-ob ... 8-b11.html
Het is niet mijn broekje, die kan ik niet vinden online, maar wel dezelfde lengte.
woensdag 9 juni 2021 om 21:50
MissPiglet schreef: ↑09-06-2021 20:58Waarom moet je figuur erbij passen? Als ik dikke benen heb en ik voel me fijn in dit broekje, trek ik het gewoon aan.
Dit. Het gaat erom hoe je je zelf voelt, niet wat anderen denken/ vinden. Bevalt het niet dan kijken ze de andere kant maar op.
Ik heb geen korte broeken, zou het kunnen hebben maar voel me er niet prettig in. To, je zou het ook kunnen 'opbouwen' door het eerst thuis te dragen, soms moet je even wennen aan je kleding
woensdag 9 juni 2021 om 21:59
Ah ja tuurlijk, voor werk is ie uiteraard wel te kort. Maar dat leek me wel duidelijkcarrie-bradshaw schreef: ↑09-06-2021 20:49Een broekje kan niet snel te kort zijn (afhankelijk van of je het hebben kan dan vind ik). Rokjes daarentegen kunnen zeker wel te kort zijn![]()
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
woensdag 9 juni 2021 om 22:11
woensdag 9 juni 2021 om 22:12
Nee zeker niet! Bovendien gaat het erom hoe jij je in een kledingstuk voelt. Lekker aantrekken!
woensdag 9 juni 2021 om 22:35
Ik ben dit nu ook gaan dragen. Ben 45 en vind mijn benen niet meer super, ben ook te zwaar. Maar dat interesseert mij niets. Vandaag was het erg warm en dit is het enige wat lekker zit. Als je zwaarder bent schuren je benen ook en is bij warm weer een broekje fijner dan een rokje waar dan ook weer een broekje onder moet.
Kortom het leven is te kort om je hierover druk te maken.
Zolang het maar netjes is.
woensdag 9 juni 2021 om 22:45
Kan best. Ik vind alleen die lange mouwen op de foto erbij nogal typisch.
En de verhouding is eigenlijk ook wel maf, het gedeelte over de buik is langer dan de pijpjes. Maar verder, zolang je billen er niet uit vallen (en je met fietsen niet recht naar binnen kijkt - als de pijpjes net een beetje wijd zitten), lekker doen!
En de verhouding is eigenlijk ook wel maf, het gedeelte over de buik is langer dan de pijpjes. Maar verder, zolang je billen er niet uit vallen (en je met fietsen niet recht naar binnen kijkt - als de pijpjes net een beetje wijd zitten), lekker doen!
woensdag 9 juni 2021 om 22:59
Bij mij lost deze lengte het schurende benen probleem niet helemaal op maar die anti schuur stick van Decathlon werkt prima.baukelien schreef: ↑09-06-2021 22:35Ik ben dit nu ook gaan dragen. Ben 45 en vind mijn benen niet meer super, ben ook te zwaar. Maar dat interesseert mij niets. Vandaag was het erg warm en dit is het enige wat lekker zit. Als je zwaarder bent schuren je benen ook en is bij warm weer een broekje fijner dan een rokje waar dan ook weer een broekje onder moet.
woensdag 9 juni 2021 om 23:04
baukelien schreef: ↑09-06-2021 22:35Ik ben dit nu ook gaan dragen. Ben 45 en vind mijn benen niet meer super, ben ook te zwaar. Maar dat interesseert mij niets. Vandaag was het erg warm en dit is het enige wat lekker zit. Als je zwaarder bent schuren je benen ook en is bij warm weer een broekje fijner dan een rokje waar dan ook weer een broekje onder moet.
Precies.
donderdag 10 juni 2021 om 00:07
Voor mijn thuiskantoor kan ie prima!carrie-bradshaw schreef: ↑09-06-2021 21:59Ah ja tuurlijk, voor werk is ie uiteraard wel te kort. Maar dat leek me wel duidelijkhet is echt een vrije tijds broekje.
donderdag 10 juni 2021 om 07:15
Het is misschien niet een heel gebruikelijke broeklengte hier in NL, maar waarom niet. Gewoon lekker doen. Ik zou het zelf alleen niet aan doen als ik een afspraak had (de huisarts of een visite ofzo).
Gisteren viel me op dat Nederlandse vrouwen met lekker weer lange jurken en broeken dragen (waaronder ikzelf). Het kan best wat korter denk ik.
Gisteren viel me op dat Nederlandse vrouwen met lekker weer lange jurken en broeken dragen (waaronder ikzelf). Het kan best wat korter denk ik.
donderdag 10 juni 2021 om 07:20
Woon je in een heel andere regio dan ik blijkbaarChrissie88 schreef: ↑10-06-2021 07:15Het is misschien niet een heel gebruikelijke broeklengte hier in NL, maar waarom niet. Gewoon lekker doen. Ik zou het zelf alleen niet aan doen als ik een afspraak had (de huisarts of een visite ofzo).
Hier volop korte jurken, rokken en broeken. Altijd al.
Ook maxi en midi. Van alles.
donderdag 10 juni 2021 om 07:29
Oh jeetje ik twijfel nu ineens enorm aan mezelf.
IK draag dit als het warm is altijd naar werk, met sneakers, sandalen of teenslippers. Ik zit achter de receptie in een zwembad, we hebben een polo van werk. IK heb er nooit opmerkingen over gehad. Ik heb echt goede benen al zeg ik het zelf haha, dus ik voel me er juist heel prettig in.
IK draag dit als het warm is altijd naar werk, met sneakers, sandalen of teenslippers. Ik zit achter de receptie in een zwembad, we hebben een polo van werk. IK heb er nooit opmerkingen over gehad. Ik heb echt goede benen al zeg ik het zelf haha, dus ik voel me er juist heel prettig in.
donderdag 10 juni 2021 om 07:42
Als het warm is dan mag ik van mezelf alles dragen, iedereen mag ook wegkijken als ze het walgelijk vinden, mijn comfort en gevoel van vrijheid gaat boven de eventuele kritische blikken van anderen. Ik ben dik boven de 50 en slank maar mijn vel is al lang niet meer strak, dat is volgens mij het heerlijke van ouder worden, je hoeft me niet meer te bewonderen, ik geniet heerlijk van de zon op mijn blote benen,
donderdag 10 juni 2021 om 08:15
Ik denk dat er ook meer wordt bedoeld dat een korte broek bij je werkomgeving moet passen. Ik denk dat voor de meeste kantoorfuncties zo'n korte broek niet kan (tenzij op de thuiswerkplek), maar in een zwembad kan het prima. Tenminste, ik heb een tijdje in een zwembad gewerkt en de meeste mensen daar droegen korte broeken.LoveMalta schreef: ↑10-06-2021 07:29Oh jeetje ik twijfel nu ineens enorm aan mezelf.
donderdag 10 juni 2021 om 08:21
donderdag 10 juni 2021 om 08:39
Ja de huisarts zou hier zeker van opkijken, dat denk ik ook.Chrissie88 schreef: ↑10-06-2021 07:15Het is misschien niet een heel gebruikelijke broeklengte hier in NL, maar waarom niet. Gewoon lekker doen. Ik zou het zelf alleen niet aan doen als ik een afspraak had (de huisarts of een visite ofzo).
donderdag 10 juni 2021 om 08:51
Dit. Ik zou het niet naar werk aantrekken maar verder geen issue. Ik vind het er altijd heel leuk en fris uitzien.MissPiglet schreef: ↑09-06-2021 20:58Waarom moet je figuur erbij passen? Als ik dikke benen heb en ik voel me fijn in dit broekje, trek ik het gewoon aan.
donderdag 10 juni 2021 om 08:53
Ik heb er eentje in die lengte, veilig zwart en ik voel me er bizar bloot in maar niemand die geschokt is, enorm hitsig wordt of moet kotsen, reacties zijn heel neutraal.baukelien schreef: ↑09-06-2021 22:35Ik ben dit nu ook gaan dragen. Ben 45 en vind mijn benen niet meer super, ben ook te zwaar. Maar dat interesseert mij niets. Vandaag was het erg warm en dit is het enige wat lekker zit. Als je zwaarder bent schuren je benen ook en is bij warm weer een broekje fijner dan een rokje waar dan ook weer een broekje onder moet.