Te kort broekje?
woensdag 9 juni 2021 om 20:43
Ik heb een kort broekje maar ik twijfel echt heel erg of het niet net te kort is? Zit heerlijk, lekker luchtig, mijn kont komt er niet onderuit en ik vind het leuk staan maar ik weet het gewoon niet zo goed omdat ik jaren geen korte broeken van boven de knie heb durven dragen.
https://www.zalando.nl/object-petite-ob ... 8-b11.html
Het is niet mijn broekje, die kan ik niet vinden online, maar wel dezelfde lengte.
https://www.zalando.nl/object-petite-ob ... 8-b11.html
Het is niet mijn broekje, die kan ik niet vinden online, maar wel dezelfde lengte.
donderdag 10 juni 2021 om 09:07
Je hebt geen opmerkingen gehad dus dan zal het wel goed zijn. Gewoon lekker aan blijven doen dus.LoveMalta schreef: ↑10-06-2021 07:29Oh jeetje ik twijfel nu ineens enorm aan mezelf.
IK draag dit als het warm is altijd naar werk, met sneakers, sandalen of teenslippers. Ik zit achter de receptie in een zwembad, we hebben een polo van werk. IK heb er nooit opmerkingen over gehad. Ik heb echt goede benen al zeg ik het zelf haha, dus ik voel me er juist heel prettig in.
donderdag 10 juni 2021 om 09:18
Ik denk dat als vrienden en familie het ziet ze wel even opkijken want sommigen hebben mij dus nooit in een kortere broek dan net over de knie gezien. Ben zowiezo mijn kledingstijl een beetje aan het aanpassen nu omdat ik me nu beter in mijn lichaam voel en ik het voor mezelf niet meer hoef te verstoppen. Niet dat ik er meteen halfnaakt bij ga lopen, maar dus meer in de zin van korte broekjes en iets kortere jurkjes ( iets korter dan midi dus).
donderdag 10 juni 2021 om 10:19
Hebben vrienden en familie nog nooit gezegd dat je er goed uit ziet in je nieuwe jurk of dat je een leuk shirtje aan hebt?
En ik heb werk gehad waar collega's wel eens een heel kort broekje aan hadden en een basic topje met spaghettibandjes, zelfs een keer een collega die in een bikini topje kwam met een broekje waar de billen half uit hingen. Toen werd er van hogere hand wel eens gezegd dat dat niet gepast was en het verzoek om dat niet meer aan te trekken omdat dat niet gepast was en te bloot. Kort broekje en mouwloos mocht best als het niet te was en broekjes minimaal tot halverwege het bovenbeen.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 10-06-2021 10:24
39.71% gewijzigd
donderdag 10 juni 2021 om 10:22
donderdag 10 juni 2021 om 10:22
Ik weet dat je niet op mij reageert, maar ik moet altijd denken aan die keer dat mijn schoonouders onverwacht op bezoek kwamen. Het was buiten 33 graden en ik was vrij, dus droeg een kort broekje en een mouwloos topje. Mijn schoonmoeder zei: "Dit trek je toch niet aan naar je werk mag ik hopen?"
donderdag 10 juni 2021 om 10:23
donderdag 10 juni 2021 om 10:26
MissPiglet schreef: ↑10-06-2021 10:22Ik weet dat je niet op mij reageert, maar ik moet altijd denken aan die keer dat mijn schoonouders onverwacht op bezoek kwamen. Het was buiten 33 graden en ik was vrij, dus droeg een kort broekje en een mouwloos topje. Mijn schoonmoeder zei: "Dit trek je toch niet aan naar je werk mag ik hopen?"
donderdag 10 juni 2021 om 10:29
donderdag 10 juni 2021 om 20:09
donderdag 10 juni 2021 om 21:10
Dat moet iedereen zelf weten, maar niet ieder kledingstuk past bij leeftijd/bouw van lichaam. Als je dikke billen hebt met putjes waar je poffertjes in zou kunnen bakken zou ik het niet aantrekken. Iedereen moet het zelf weten maar af en toe zie ik mensen lopenMissPiglet schreef: ↑09-06-2021 20:58Waarom moet je figuur erbij passen? Als ik dikke benen heb en ik voel me fijn in dit broekje, trek ik het gewoon aan.
donderdag 10 juni 2021 om 21:14
Godsamme zeg de jaren 50 roepen. Na je tigste mag je geen rok boven de knie meer, geen broek en liefst een schort over je bloemetjesjurk. Degelijk hoor! En zo heurt het.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 10 juni 2021 om 21:16
Als deze broek broek gewoon in de juiste maat is, zie je echt geen putjes. En als je die wel ziet: dan kijk je toch de andere kant op als dat je stoort? Ik vind zoveel lelijk. Mijn benen zijn zo wit dat ze licht kunnen geven in het donker, daar krijg ik ongevraagd van veel vreemden reacties op. Wat dan? Omdat zij daar aanstoot aan nemen geen korte broek meer aan? Dan krijgen mijn benen sowieso geen kleur.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
donderdag 10 juni 2021 om 22:05