Mode & Beauty alle pijlers

telefoon in BH

06-06-2014 12:30 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo enorm vreselijk lijken. Maar ik doe het nu ook! Het is gewoon erg handig :-)

Gelukkig heb ik een klein model telefoon en valt het bijna niet op. Waar laten jullie je mobiel als je even geen jas of tas bij je draagt?
Let it Bee
De Hema verkoopt "tasjes", ze noemen het decolleté portemonnee, waar je je mobiel in kan doen, die haak je aan je bh.
Ik heb een phablet. Zie me al lopen met zo'n mega ding in mijn toch al niet zo bescheiden decolete
quote:wajang schreef op 06 juni 2014 @ 16:04:

Ik bewaar mijn iPhone in mijn onderbroek.

Doet meteen dienst als inlegkruisje... geniaal
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Broekzak, maar heb eigenlijk altijd een tas bij me.
You only live once, if you do it right: once is enough..
mijn mobiele telefoon ligt minstens de helft van de tijd dat ik weg ben gewoon thuis
hij zit bij mij niet IN mijn bh, ik prop hem boven mijn borsten schuin in het bandje. Maar eigenlijk bijna nooit. Ik zit nooit tussen mijn borsten te graaien in ieder geval.

Wat ik dan wel erg praktisch eruit vind zien is de hoofddoek met daarin de telefoon geklemd en dan zo bellen.
quote:maja_de_bij schreef op 06 juni 2014 @ 12:30:

Ik vind het zo enorm vreselijk lijken. Maar ik doe het nu ook! Het is gewoon erg handig :-)

Gelukkig heb ik een klein model telefoon en valt het bijna niet op. Waar laten jullie je mobiel als je even geen jas of tas bij je draagt?Doet me denken aan vroeger, van die volksvrouwen met (vaak) een behoorlijke voorgevel, die dan hun portemonnee, zakdoek en alles wat ze verder maar bij zich hadden, uit hun decolleté trokken. Vonden we altijd heel vermakelijk, maar ook enorm ordinair.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik vind het helemaal niet ordinair.. Vies?! Ik zweet ook gewoon zelden en mijn borsten zijn al helemaal niet zweterig. Ik doe het wel soms. Als ik wel mobiel bij mij wil houden, maar hem in principe niet gebruik. Festival of concert bv. In de winter in mijn laars. Een tasje vind ik dan weer niet fijn. Vind het ook idioot staan als je danst.
Als je het al vies vindt om je telefoon bij je borsten te hebben, moet je het vooral niet in je handen houden en er niet met je vingers aan zitten. Die zijn pas smerig.
Liever elitair dan een pauper!
Voelde me door de 'vies' opmerkingen ook niet aangesproken hoor. Mijn borsten zijn niet vies En ik graai ook niet in mijn decolleté op de versafdeling van de AH.

En ook nog eens op de stille stand, zodat ik niet piep of tringel in de rij bij de kassa, maar toch discreet op een rustig plekje kan controleren of er iets urgents aan de hand is door mijn voicemail af te luisteren.
Let it Bee
quote:maja_de_bij schreef op 06 juni 2014 @ 12:30:

Gelukkig heb ik een klein model telefoon en valt het bijna niet op. Waar laten jullie je mobiel als je even geen jas of tas bij je draagt?Thuis.
Ik sta achter de bar en zie steeds meer dat vrouwen hun geld in hun bh hebben, in plaats van in een portemonnee. Helemaal wat verderop in de avond, als er wat drank inzit en wat minder geld over is, moet er soms echt uitgebreid tussen de tieten gegraaid worden om die laatste euro's terug te vinden.

Koop toch een tasje alsjeblieft, het ziet er niet uit.
Zeg maar Spijker.
Off topic, er stond van de week en column van Aaf (of Sylvia?) in de Volkskrant waarin ze vertelde over een vrouw, met enorme borsten vol met vlezige wratten, die een tientje tussen haar borsten vandaan nam en vertelde dat een marktkoopman het geld geweigerd had. Brrrrr
altijd in mijn tas, heb ik mijn tas niet bij me, dan neem ik hem ook niet mee, kan makkelijk zonder

ik kan me dus niet voorstellen dat het goed is, iets met straling zo dicht bij je hart.

bovendien staat het inderdaad stom, dat gegrabbel in je bh
quote:wajang schreef op 06 juni 2014 @ 16:04:

Ik bewaar mijn iPhone in mijn onderbroek.

Doet meteen dienst als inlegkruisje...Op de trilstand
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oei ik liep vandaag nog met mijn pasjes in mijn BH. Maar dan wel bij mijn schouder, onder het bandje. Soort alternatief voor een binnenzak.

Wist niet dat ineens half NL de BH als een soort extra tasje gebruikt.

Heb als kind eens enorme lol gehad om mijn tante. Ik was nog op een leeftijd dat ik geen borsten had, mijn tante zocht aan het einde van een verjaardag haar fietssleutel.... in haar BH.

Ik had daar nog nooit van gehoord. Moeder had een A-cup en ook niet de gewoonte daar haar spullen te bewaren dus ik had het niet meer dat mijn tante - graai, graai - op alle manieren die sleutel aan het zoeken was en op het laatst maar richting toilet verdween.

Eigenlijk was ze wel een trendsetter dus.
quote:knappekloon schreef op 06 juni 2014 @ 13:59:

Okee even reageren hierop hoor.

Ik werk dus in een telefoonwinkel, en hoe vaak wij telefoons met vochtschade binnen krijgen is niet normaal en wordt steeds vaker.

En dan klanten; "maar hoe kan dat toch? Ik heb hem niet in een plas water laten vallen?"

Nou; als je dit dus doet, weet je zeker dat je waterschade krijgt.

Als je een zweetdruppel in je luidspreker, microfoon, box of headsetplug krijgt heb je dus al vochtschade. Vooral met het zout wat in zweet zit heb je al snel aanslag op de elektronica binnenin.

En let op; de Sony z1, z2, z1 compact en de Samsung galaxy s 5 zijn waterdicht, maar geldt dus niet voor water waar zout in zit, zoals zweet en zeewater.

En de straling niet te vergeten...

Verder moet iedereen zelf weten of je ondanks dit wel of niet doet, maar ga dan astjeblieft niet zeuren bij telefoonwinkel medewerkers dat je niet weet waarom je telefoon kapot is.Dit is wel een heel nuttige post. Denk dat veel mensen hier niet bij stilstaan.
Ik zag laatst ook een vrouw met telefoon in bh lopen, heb me rot gelachen.

Zij had een grote...telefoon dan he
Ja hoor ik stop hem ook in mijn bh, maar dan alleen in nood als ik geen tas bij me heb, en de zakken van mijn broek te klein zijn.

In de hand houden vind ik lastig.
Mijn telefoon is te groot en mijn boezem te klein.

Amy Winehouse stopte haar telefoon ook altijd in haar bh.

Tijdens een interview ging de telefoon af. Graai graai in haar boezem. Zij was toen nog mooi,in het begin v haar carriere.

Grappig was dat.
quote:haakje schreef op 06 juni 2014 @ 20:43:

hij zit bij mij niet IN mijn bh, ik prop hem boven mijn borsten schuin in het bandje. Maar eigenlijk bijna nooit. Ik zit nooit tussen mijn borsten te graaien in ieder geval.

Wat ik dan wel erg praktisch eruit vind zien is de hoofddoek met daarin de telefoon geklemd en dan zo bellen.

Ik zie me ook nog niet met een telefoon in mijn beha lopen. Maar ik vind het wel een goede vraag waar je 'm laat in de zomer. Ik loop niet graag met tasjes en laat de telefoon dus inderdaad wel eens gewoon thuis als ik geen jasje met binnenzak draag.

Zo'n telefoon in de hoofddoek vind ik er ook altijd handig uitzien. 'k Zou er haast moslima voor worden. Jammer genoeg heb ik een heel slecht hoofd voor hoofddoeken, ze staan me niet.
In m'n broekzak, anders laat ik 'm thuis.
In herfst en winter stop ik m'n pas en telefoon vaak in m'n laarzen. Nu het warm is toch maar een tas mee. Of geen telefoon, dat pasje gaat wel in m'n zak.
Ik laat de telefoon lekker thuis op tafel liggen, heb er zo'n hekel aan om te bellen in de winkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven