telefoon in BH
vrijdag 6 juni 2014 om 12:41
quote:clemance schreef op vrijdag 06 juni 2014 12:38 Toevallig zag ik het eergisteren op straat, een vrouw die uitgebreid in haar decollete stond te grabbelen en er (onder andere ) haar rinkelende telefoon uit haalde. Echt geen porum.+1, mannen horen niet aan hun zak te graaien, vrouwen niet in de bh..
vrijdag 6 juni 2014 om 12:44
quote:fleur1988 schreef op 06 juni 2014 @ 12:42:
Hahahaha ik stop ook altijd van alles in mijn bh. Nu draag ik heel seksloos vaak sport-bh's , dus daar kan mooi veel in kwijt.
Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.Zat ie vast in de gleuf mhuahahahahaha
Hahahaha ik stop ook altijd van alles in mijn bh. Nu draag ik heel seksloos vaak sport-bh's , dus daar kan mooi veel in kwijt.
Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.Zat ie vast in de gleuf mhuahahahahaha
vrijdag 6 juni 2014 om 12:46
quote:clemance schreef op vrijdag 06 juni 2014 12:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fleur1988 in "telefoon in BH"" class="messagelink">fleur1988 schreef op 06 juni 2014 @ 12:42</a>:</b>
Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.</div></blockquote>Zat ie vast in de gleuf mhuahahahahaha Hahahahahaha!
Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.</div></blockquote>Zat ie vast in de gleuf mhuahahahahaha Hahahahahaha!
vrijdag 6 juni 2014 om 12:57
Natuurlijk kan ik best zonder mobiel
Maar als mijn kinderen een speelafspraakje hebben, dan ben ik graag bereikbaar als ik even een boodschap doe of ergens sta te kletsen.
Ik deed het ook nooit, dat in mijn BH stoppen.. Tot ik zag dat mijn zusje het ook deed. En toen durfde ik ook wel! We hebben beide cup B, en ons formaat mobiel past aan de buitenkant van de borst, daar aan de zijkant. Geeft ook nog beetje push up effect
Ik deed het ook nooit, dat in mijn BH stoppen.. Tot ik zag dat mijn zusje het ook deed. En toen durfde ik ook wel! We hebben beide cup B, en ons formaat mobiel past aan de buitenkant van de borst, daar aan de zijkant. Geeft ook nog beetje push up effect
Let it Bee
vrijdag 6 juni 2014 om 13:00
http://www.refdag.nl/acht ... nker_op_die_plek_1_760135
vrijdag 6 juni 2014 om 13:07
quote:Chapelle schreef op 06 juni 2014 @ 13:00:
http://www.refdag.nl/acht ... nker_op_die_plek_1_760135Getsie! Zou dat echt waar zijn? Zou dat ook voor af en toe een uurtje gelden?
http://www.refdag.nl/acht ... nker_op_die_plek_1_760135Getsie! Zou dat echt waar zijn? Zou dat ook voor af en toe een uurtje gelden?
Let it Bee
vrijdag 6 juni 2014 om 13:09
vrijdag 6 juni 2014 om 13:10
Ik vraag mij dan dus echt af hoe je dat dan doet in bv de supermarkt.
Het ding rammelt in je borst. Ga dan lekker uitgebreid lopen graaien in de appie bij de boontjes afdeling?
Das toch geen porum.
Helemaal nu de telefoons weer groter worden, de mijne zou echt een groot plat iets worden. Dan zou ik een normale borst hebben en een rechthoekige platte.
Het ding rammelt in je borst. Ga dan lekker uitgebreid lopen graaien in de appie bij de boontjes afdeling?
Das toch geen porum.
Helemaal nu de telefoons weer groter worden, de mijne zou echt een groot plat iets worden. Dan zou ik een normale borst hebben en een rechthoekige platte.