Mode & Beauty alle pijlers

telefoon in BH

06-06-2014 12:30 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo enorm vreselijk lijken. Maar ik doe het nu ook! Het is gewoon erg handig :-)

Gelukkig heb ik een klein model telefoon en valt het bijna niet op. Waar laten jullie je mobiel als je even geen jas of tas bij je draagt?
Let it Bee
Tijdens het stappen stop ik mijn telefoon met geld altijd in mijn bh. Gelukkig valt het bij mij nooit op. En toevallig net tijdens het fietsen ook, dan luister ik muziek op mijn telefoon en dan is dat toch best een handige plek om m te bewaren
Mijn bh's zijn 'hoog' aan de buitenkant van de cup. Daar kan ik dus echt mijn telefoon niet kwijt. Als ik ga wandelen zonder tas, stop ik mijn telefoon in mijn achterzak.
Echt geen gezicht vind ik het. Geen haar op m'n hoofd ook die eraan denkt.
quote:zyra123 schreef op 06 juni 2014 @ 13:15:

Tijdens het stappen stop ik mijn telefoon met geld altijd in mijn bh. Gelukkig valt het bij mij nooit op. En toevallig net tijdens het fietsen ook, dan luister ik muziek op mijn telefoon en dan is dat toch best een handige plek om m te bewaren

Ja, nou, precies.

Ik luister ook altijd muziek onder 't fietsen, fietst zo lekker... En dan houd m'n bh bandje m'n telefoon klem, zeg maar..

Maar verder houd ik m'n telefoon in m'n tas, zie 't ook regelmatig gebeuren dat vrouwen er dan ook van alles uitvissen... En dan kijk ik vol bewondering wat er eigenlijk nog allemaal in past..
daarnaast als het warm is binnen lijkt het me niet goed voor je telefoon qua transpiratie om het netjes te zeggen. Of helemaal als je gaat dansen?
Ik heb het in Rome gedaan :D. Was meer zodat ik echt 100% zeker wist dat hij niet gejat zou worden op sommige plekken, want als er iemand aan je borsten zou gaan lopen frummelen merk je het wel op. Verder doe ik het Nederland eigenlijk nooit. Soms op de fiets met mijn Ipod als ik geen broekzakken heb en wel graag muziek wil luisteren. Het snoer is niet lang genoeg om hem in mijn tas te doen dan
quote:maja_de_bij schreef op 06 juni 2014 @ 13:07:

[...]

Getsie! Zou dat echt waar zijn? Zou dat ook voor af en toe een uurtje gelden?Borstkanker ontstaat heel vaak op die plek, richting oksel zeg maar. Dus je kunt net zo goed zeggen dat ze op die plek het hebben gekregen omdat ze zich daar met douche schuim wassen.
Ik vind het heel stom staan, en ook wel vies. Je zweet toch. Helemaal met uitgaan, dan zie ik vrouwen die dan bij de bar in hun bh staan te graaien en met dat geld betalen. Jakkes. Mijn telefoon zit in mijn tas .
In m'n broekzak, ook als ik wel 'n tas bij heb.
Okee even reageren hierop hoor.

Ik werk dus in een telefoonwinkel, en hoe vaak wij telefoons met vochtschade binnen krijgen is niet normaal en wordt steeds vaker.

En dan klanten; "maar hoe kan dat toch? Ik heb hem niet in een plas water laten vallen?"

Nou; als je dit dus doet, weet je zeker dat je waterschade krijgt.

Als je een zweetdruppel in je luidspreker, microfoon, box of headsetplug krijgt heb je dus al vochtschade. Vooral met het zout wat in zweet zit heb je al snel aanslag op de elektronica binnenin.

En let op; de Sony z1, z2, z1 compact en de Samsung galaxy s 5 zijn waterdicht, maar geldt dus niet voor water waar zout in zit, zoals zweet en zeewater.

En de straling niet te vergeten...

Verder moet iedereen zelf weten of je ondanks dit wel of niet doet, maar ga dan astjeblieft niet zeuren bij telefoonwinkel medewerkers dat je niet weet waarom je telefoon kapot is.
Hmm Als ik uitga met alleen meiden doe ik hem wel eens tussen mijn borsten, maar ik heb een klein model.

In Zuid-Afrika doen alle meiden dit trouwens (en die hebben vaak de meest miniscule dingen aan)

Als we ook met mannen uitgaan dan verdwijnt me telefoon bij iemand in de broekzak als ik die zelf niet heb.

Overigens, tijdens het hardlopen doe ik altijd de sleutel van de eerste deur in mijn bh in gebrek aan zakken

En ik bedacht me net dat ik in Zuid-Afrika ook altijd mijn sleutels aan mijn BH bandje vast maakte.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alleen tijdens het hardlopen als ik een legging aanheb zonder zakje. Maar dat is al weer een maand of tien geleden dat ik voor het laatst gelopen heb, denk dat ik het anders ga doen na het lezen van dit topic.
Ik zag vanochtend voor de eerste keer iemand in de winkel tussen haar borsten graaien voor haar telefoon. Ontzettend idioot gezicht, tevens erg ordinair dat ze daarna met een bloot stuk tepel bleef door lopen.

heb echt vol verbazing staan kijken.
Ik draag vaak broeken zonder zakken, en dan doe ik hem in mijn bh als ik met dochter en zoon van de trap af loop. Maar verder zit hij in mijn tas, jaszak, bureau of waar dan ook.

Maar zeker niet in het openbaar
quote:maja_de_bij schreef op 06 juni 2014 @ 13:07:

[...]

Getsie! Zou dat echt waar zijn? Zou dat ook voor af en toe een uurtje gelden?Daar dacht ik ook meteen aan. Ik heb ook gehoord dat het slecht om hem zo dicht op je lichaam te dragen, zoals veel mannen de mobiel in hun broekzak stoppen. Ik zou hem nooit op mijn lichaam dragen, heb. altijd een handtasje bij me. Klein tasje dat ik kruislings omhang, heb ik mijn handen vrij en er past vanalles in, want ook mijn sleutels moet ik ergens kwijt.
Ik heb een collega die haar mobiel in haar bh draagt. Ik vind het onfris. En ook een vreemd gezicht, vooral als ze hem pakt als er klanten bij de balie staan .....
Echt niet doen! Levensgevaarlijk om je telefoon zo dicht of zelfs op je huid te dragen, vanwege de straling!
quote:betjebig schreef op 06 juni 2014 @ 12:47:

Ik heb een kleine BH (70D)

Ik begin nu toch wel erg benieuwd te worden wanneer er dan sprake is van een grote cup

Wanneer ik het goed begrijp is D klein en H groot ?
Niet geschoten is altijd mis
Als ik geen tas o.i.d. bij me heb dan houd ik mijn telefoon gewoon in de hand, ook met het uitgaan.

Ik zou mijn grote smartphone echt niet graag in mijn bh stoppen haha.
Als ik ga fietsen en geen jas aandoe, doe ik het wel. Soms denk ik nog wel eens terug aan de tijd met die klaptelefoontjes. Kon je oeral kwijt en een smartphone past zegt niet in het mini zakje van mijn skinny
quote:Bitje93 schreef op 06 juni 2014 @ 15:06:

[...]

Ik begin nu toch wel erg benieuwd te worden wanneer er dan sprake is van een grote cup

Wanneer ik het goed begrijp is D klein en H groot ?

De cup is groot, maar de omvang is klein (70). Dat maakt de bh automatisch ook kleiner.

Mijn telefoon past écht niet in mijn bh trouwens. (E, maar ik heb een xperia Z )
https://www.youtube.com/watch?v=rSpCB1f4oQk
Koop een tasje, het is vies en staat ordi. Niemand vind het erg charmant dus snel mee stoppen joh
Ik bewaar mijn iPhone in mijn onderbroek.

Doet meteen dienst als inlegkruisje...
Ik vind het ordinair staan. Lekker met dit weer: een telefoon tussen je warme, plakkende borsten. Gadver.

Zie mijn ex-schoonzus nog staan in de kroeg: rechts een telefoon tussen haar memmen en links een pakje sigaretten ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven