Teva ervaringen
woensdag 24 april 2019 om 21:44
Voor onze zomervakantie heb ik een paar goede sandalen nodig.
Omdat ik vaak lovende verhalen hoor over teva heb ik een paar besteld.
Vandaag kreeg ik ze binnen.
Ze lopen prima....maar ik vind de bandjes niet van heel zacht materiaal. Deze voelen wat stug.
Ik ben bang dat ik er wellicht blaren van krijg.
Weet iemand of de bandjes soepeler en minder prikkelig zullen voelen?
Deze sandalen zijn het, Teva sanborn
https://www.ziengs.nl/product/teva-sanb ... 190400040/
Omdat ik vaak lovende verhalen hoor over teva heb ik een paar besteld.
Vandaag kreeg ik ze binnen.
Ze lopen prima....maar ik vind de bandjes niet van heel zacht materiaal. Deze voelen wat stug.
Ik ben bang dat ik er wellicht blaren van krijg.
Weet iemand of de bandjes soepeler en minder prikkelig zullen voelen?
Deze sandalen zijn het, Teva sanborn
https://www.ziengs.nl/product/teva-sanb ... 190400040/
woensdag 24 april 2019 om 21:58
Mijn ervaring is dat het went. Dit zijn qua bandjes wel de eenvoudigste uitvoering. De wat luxere zijn met neopreen bekleed en schuren zeker niet. Ik heb zelf de Teva Tirra
https://www.google.com/search?q=teva+t ... =512&dpr=2, ik vind ze heerlijk zitten (maar voor de vrouwelijke looks moet je ze niet kopen) 
Heb je geen buitensportzaak in de buurt waar je wat modellen kunt vergelijken?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
woensdag 24 april 2019 om 22:12
De tirra zijn niet in helemaal in helemaal zwart. En dat is voor mij wel een vereiste.
Helaas geen buitensport zaak in de buurt.
Had ook deze nog besteld.
https://www.ziengs.nl/product/teva-sanb ... 190300440/
Maar hiervan knellen de voorste bandjes nu al wat in mijn huid. Laat staan met opgezwollen voeten in de tropen.
Helaas geen buitensport zaak in de buurt.
Had ook deze nog besteld.
https://www.ziengs.nl/product/teva-sanb ... 190300440/
Maar hiervan knellen de voorste bandjes nu al wat in mijn huid. Laat staan met opgezwollen voeten in de tropen.
woensdag 24 april 2019 om 22:15
woensdag 24 april 2019 om 22:19
Ik heb ook deze (in het rood metstreepjessokken schreef: ↑24-04-2019 21:58Mijn ervaring is dat het went. Dit zijn qua bandjes wel de eenvoudigste uitvoering. De wat luxere zijn met neopreen bekleed en schuren zeker niet. Ik heb zelf de Teva Tirra https://www.google.com/search?q=teva+t ... =512&dpr=2, ik vind ze heerlijk zitten (maar voor de vrouwelijke looks moet je ze niet kopen)
Grijze zool)
Bij mij gaat de bovenkant van m’n voet wel kapot ja. Moet er elk jaar weer aan wennen. Daarom draag ik ze (te) weinig.
Ik heb hele gevoelige en dunne huid op m’n voeten.
Ik zou ze niet opnieuw kopen, zou eerder voor Skechers ofzo gaan nu.
Wat ik wel fijn vind is dat je zonder problemen mee in t water kan. Ik draag ze altijd graag in t buitenland als we wandelen bij rots riviertjes enzo. Ze geven dan grip en bescherming ook al sta je in t water.
woensdag 24 april 2019 om 22:20
Ik heb de Teva Hurricane in effen zwart en die bandjes snijden niet.
Ik had als jongere een collega die vanaf maart tot oktober zijn teva's aanhad en helemaal blij was als hij ze weer aan mocht. Die trieste persoon ben ik nu.
Het zit zo lekker.
Maar ik heb ook andere modellen gepast en die zaten echt k#t.
Ik had als jongere een collega die vanaf maart tot oktober zijn teva's aanhad en helemaal blij was als hij ze weer aan mocht. Die trieste persoon ben ik nu.
Het zit zo lekker.
woensdag 24 april 2019 om 22:22
Mijn man kan er inderdaad om die reden niks mee.
woensdag 24 april 2019 om 22:27
Ik weet niet wat Teva aan het doen is, maar een model waar ik al tien jaar op liep, past opeens niet meer. Ze hebben de bandjes korter gemaakt. Geen gezicht, want bij mij zie je dan vooral klittenband, omdat ik het bandje niet meer verder aan kan trekken. Mijn ervaring is dat de stugheid meevalt, en dat het ook lang mooi blijft. Sommige teva’s houd ik ook in zee aan.
woensdag 24 april 2019 om 23:07
woensdag 24 april 2019 om 23:13
Bij mij drukt daarvan het kunststof driehoekje tegen mijn enkel.Het-groepje schreef: ↑24-04-2019 22:20Ik heb de Teva Hurricane in effen zwart en die bandjes snijden niet.
Het zit zo lekker.
woensdag 24 april 2019 om 23:19
woensdag 24 april 2019 om 23:29
Ja echt hè.... ben altijd blij als het weer het toe laat om ze aan te hebben...
En ik vind ze persoonlijk er ook wat mooier uit zien.
woensdag 24 april 2019 om 23:33
Ik vind ze spuuglelijk, maar door voetproblemen ooit eens de Teva Tirra gekocht. Daarvan kunnen de banden allemaal versteld worden. Ik heb nogal een hoge wreef dus dat is dan wel een vereiste, zeker als het bij warm weer allemaal nog wat opzwelt. Als ik de banden te strak zet, vind ik ze ook wat knellen en schuren, maar als ik ze goed afstel, heb ik nergens last van.
Ik heb overigens wel leren, die vind ik minder zweterig en wat soepeler. Maar die mogen geloof ik officieel niet in het water.
Ik heb overigens wel leren, die vind ik minder zweterig en wat soepeler. Maar die mogen geloof ik officieel niet in het water.
woensdag 24 april 2019 om 23:35
Ik heb nu een model dat er gewoon uitziet als een móóie zomersandaal.
Ook een mooie sandaal gehouden van Geox.
Voor het backpacken/outdoor heb ik gekozen voor een goedkoop geval van Zalando. Zag ook best leuke goedkope in de folder van de anwb.
•
woensdag 24 april 2019 om 23:37
Jij hebt toch ook hielspoor (gehad)?S0LEIL schreef: ↑24-04-2019 23:33Ik vind ze spuuglelijk, maar door voetproblemen ooit eens de Teva Tirra gekocht. Daarvan kunnen de banden allemaal versteld worden. Ik heb nogal een hoge wreef dus dat is dan wel een vereiste, zeker als het bij warm weer allemaal nog wat opzwelt. Als ik de banden te strak zet, vind ik ze ook wat knellen en schuren, maar als ik ze goed afstel, heb ik nergens last van.
Ik ook laatst! Moest ik gewoon aan jou denken. Gelukkig heeft het geholpen om meteen vaak oefeningen te doen, slippers het raam uit en niét op blote voeten lopen. Nu weer klachtenvrij.
•
woensdag 24 april 2019 om 23:49
Ja klopt! Toen inderdaad veel lelijke schoenen gekocht
En gek genoeg Havaiana slippers ook, andere merken niet.
Jij bent er zo te lezen een stuk sneller vanaf gekomen, fijn! Wat een rotpijn was dat zeg. Het blijft bij mij een gevoelige plek, dus de lelijke sandalen zijn de deur nog niet uit
woensdag 24 april 2019 om 23:50
Welk model is dat? Ik wil voor de komende vakantie weer fijne, maar liefst iets minder lelijk dan mijn Tirra's.
donderdag 25 april 2019 om 00:17
Noem es een type? En kun je daarmee in het water?
Mijn teva's beginnen na jaren te verslijten en ik vind dat ik wat mooiers mag (ik heb ook de grijs met roze, die zwarte zijn al beter maar dat zweempje paars vind ik lelijk. Ik overweeg dat met een permanente stift zwart te kleuren als ik die koop
Aanvulling: ik zoek goed verstelbare (ook aan de voorvoet) sandalen die je ook in het water kunt gebruiken, met veel grip. De Tirra dus, maar dan liever iets eleganter...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
donderdag 25 april 2019 om 04:10
donderdag 25 april 2019 om 05:19
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik ze niet mooi vind, ze zijn wat grof.
Zal even kijken wat merrel nog meer heeft.