Teva ervaringen
woensdag 24 april 2019 om 21:44
Voor onze zomervakantie heb ik een paar goede sandalen nodig.
Omdat ik vaak lovende verhalen hoor over teva heb ik een paar besteld.
Vandaag kreeg ik ze binnen.
Ze lopen prima....maar ik vind de bandjes niet van heel zacht materiaal. Deze voelen wat stug.
Ik ben bang dat ik er wellicht blaren van krijg.
Weet iemand of de bandjes soepeler en minder prikkelig zullen voelen?
Deze sandalen zijn het, Teva sanborn
https://www.ziengs.nl/product/teva-sanb ... 190400040/
Omdat ik vaak lovende verhalen hoor over teva heb ik een paar besteld.
Vandaag kreeg ik ze binnen.
Ze lopen prima....maar ik vind de bandjes niet van heel zacht materiaal. Deze voelen wat stug.
Ik ben bang dat ik er wellicht blaren van krijg.
Weet iemand of de bandjes soepeler en minder prikkelig zullen voelen?
Deze sandalen zijn het, Teva sanborn
https://www.ziengs.nl/product/teva-sanb ... 190400040/
donderdag 25 april 2019 om 07:51
Merrell Maya Backstrap heten ze dacht ik. Merrell heeft een winkel in Amsterdam met bijbehorende site, daar staan veel modellen op. Ook echt andere modellen dan de typische outdoor sandaal.
Maar Geox heeft dus ook veel aanbod met goed voetbed. Maar die zijn niet voor outdoor.
•
donderdag 25 april 2019 om 08:06
donderdag 25 april 2019 om 23:47
Ik heb teva’s voor mijn dochter, maar bij het laatste paar zijn de bandjes ook heel stug en ruw. Die draagt ze dus niet meer zo vaak. Is de hurricane als ik me niet vergis.
Voor mezelf geen teva’s genomen. Ik heb deze van Perry sport en die lopen heerlijk! Is hun eigen merk Wildebeast, maar deze hebben ze niet meer. Vind het juist zo fijn dat ze achterop ook te verstellen zijn.
Voor mezelf geen teva’s genomen. Ik heb deze van Perry sport en die lopen heerlijk! Is hun eigen merk Wildebeast, maar deze hebben ze niet meer. Vind het juist zo fijn dat ze achterop ook te verstellen zijn.
zaterdag 27 april 2019 om 08:40
Dank! Ik zal eens op zoek naar Merell. Zag al een plaatje bus Google van een paar dat ik ook niet al te lelijk vind.Frizz schreef: ↑25-04-2019 07:51Merrell Maya Backstrap heten ze dacht ik. Merrell heeft een winkel in Amsterdam met bijbehorende site, daar staan veel modellen op. Ook echt andere modellen dan de typische outdoor sandaal.
Maar Geox heeft dus ook veel aanbod met goed voetbed. Maar die zijn niet voor outdoor.