Mode & Beauty alle pijlers

Teva-leed. Even uithuilen

01-07-2012 20:45 88 berichten
Ik weet het, ik weet het. Teva's zijn niet in de mode en het zijn ook geen beauties Maar het iets iets wat onder schoenen valt, dus vandaar toch maar op deze pijler.

Ik heb dus een paar Teva's wat ik heel graag zou willen dragen tijdens het wandelen en op vakantie. Maar ik loop dus echt mijn voeten kapot in die dingen. Vandaag toch maar weer een keer geprobeerd, maar nu is het vel van mijn enkels, heb ik blaren op mijn grote en kleine tenen en is mijn hiel bijna door

Dit is al mijn tweede paar, het eerste paar was hetzelfde liedje. Ik dacht dat het er aan lag dat ik de goedkoopste had gekocht, dus ik heb ze weggegeven aan mijn moeder, die ze zonder problemen draagt. Maar dit dure paar is dus weer hetzelfde liedje.

Grote vraag is: waarom? Zijn er meer mensen die het hebben? En wat moet ik nu dragen als deze weg zijn. Want dragen gaat dus niet meer.
Misschien een vestiging van Kathmandu in de buurt? (Amersfoort, Deventer, Nijmegen, Utrecht) Zij verkopen verschillende modellen sandalen van Keen
Iedereen heel erg hartelijk bedankt voor het reageren. To be continued!
quote:altijdonderweg schreef op 02 juli 2012 @ 22:20:

Misschien een vestiging van Kathmandu in de buurt? (Amersfoort, Deventer, Nijmegen, Utrecht) Zij verkopen verschillende modellen sandalen van KeenDichtstbijzijnde is Nijmegen, even kijken of ik daar nog tijd voor heb. Wil zeker nog de Teva Tirra gaan passen nu ik een aantal positieve ervaringen zie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geheel lederen sandalen van Timberland, lopen heerlijk. Misschien is dat nog een optie?
Ben je al bij Kathmandu geweest? Die hebben ook veel keuze. In Utrecht zitten er 2, met 1 winkel speciaal voor vrouwen.
quote:achnein schreef op 02 juli 2012 @ 22:22:

[...]

Dichtstbijzijnde is Nijmegen, even kijken of ik daar nog tijd voor heb. Wil zeker nog de Teva Tirra gaan passen nu ik een aantal positieve ervaringen zie.Als je voor Nijmegen gaat dan kan je ook even kijken bij Spac Sport. Ben er zelf een keer gaan passen, maar mijn maat was er niet meer. Daar hebben ze wel veel op voorraad. En voldoende parkeerruimte en dat is ook handig. Je zou ze kunnen bellen wat ze hebben op dit moment.
TO ik heb m'n posts even gewijzigd want ik bedoel juist niet de Tirra, (die heeft juist van die smalle snijbandjes)

Ik bedoel de Terra die ik zo superfijn vind, heeft dus wat bredere bandjes en heel goed verstelbaar. Ik vind ze ook nog eens leuk om te zien maar dat is uiteraard persoonlijk (er zijn zat mensen die ze oerlelijk vinden)

Zou ze zeker even proberen.

Succes
het model van de Terra (type Jezussandaal ) zit bij mij ook het beste, al vind ik ze oerlelijk.

Maar dat model heeft op je wreef bij je kleine teen een rondje dat de klitteband-banden bijeenhoudt. Bij de echte Teva's is dat rondje vaak van te hard materiaal en het zit net op de verkeerde plek, zodat ik er last van krijg. Andere merken doen dat beter.
.
quote:achnein schreef op 02 juli 2012 @ 20:26:

[...]

Dank je wel voor het meedenken! Er zijn twee dingen die off-limits zijn: crocs en fitflops Maar die bieden ook allebei de steun niet die ik graag rond de enkels wil hebben. Maar wel bedankt dat je wilde posten!

Ik bedoelde uiteraard niet de klompen van Crocs, maar ik zag de plaatjes van Teva en zulke modellen heeft Crocs toch ook, dat bedoelde ik.

Ik zou het zelf niet snel dragen, want ik vind alles wat op een sandaal lijkt lelijk, maar wat ik hier gepost zie vind ik nóg lelijker, dus vandaar:

Of van leer:

Ik heb zelf deze en daar kan ik de vierdaagse nog op lopen terwijl ik al jaren een voet heb waar ik om de haverklap blessures aan heb, dus qua comfort zijn die echt goed te doen. Ik vind ze ook leuk, niet zo leuk als hoge hakken uiteraard maar voor het doel zijn ze prima:

Helaas hebben ze die Ocean Minded slippers en sandalen niet meer in de collectie, want die zijn echt leuk, daar krijg ik vaak de vraag van waar ik die gekocht heb en als mensen dan horen dat het Crocs zijn vallen ze steil achterover.
Am Yisrael Chai!
Toen ik in Amsterdam was heb ik twee crocs-stores bezocht, maar het assortiment viel me tegen, helaas.

Gelukkig kwam ik die Fitflop Floretta's tegen en ook nog met korting, dus kwam ik toch met een souvenirtje thuis.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Teva ziet er wellicht wat minder charmant uit dan de Crocs modellen, maar ze moeten als outdoor (sport)schoeisel dan ook de nodige ondersteuning bieden.
Even een kleine update

De Teva Tirra was ineens in de opruiming en na het lezen van de positieve ervaringen van de smalle voetjes met dit model heb ik de gok gewaagd!

En tot zover gaat het goed Heb ze nu anderhalve dag aan en tot nu toe geen problemen. Het is echt een totaal ander model dan mijn vorige Teva's.

Leuk dat je uiteindelijk toch een goed model hebt gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven