Mode & Beauty alle pijlers

Teva-leed. Even uithuilen

01-07-2012 20:45 88 berichten
Ik weet het, ik weet het. Teva's zijn niet in de mode en het zijn ook geen beauties Maar het iets iets wat onder schoenen valt, dus vandaar toch maar op deze pijler.

Ik heb dus een paar Teva's wat ik heel graag zou willen dragen tijdens het wandelen en op vakantie. Maar ik loop dus echt mijn voeten kapot in die dingen. Vandaag toch maar weer een keer geprobeerd, maar nu is het vel van mijn enkels, heb ik blaren op mijn grote en kleine tenen en is mijn hiel bijna door

Dit is al mijn tweede paar, het eerste paar was hetzelfde liedje. Ik dacht dat het er aan lag dat ik de goedkoopste had gekocht, dus ik heb ze weggegeven aan mijn moeder, die ze zonder problemen draagt. Maar dit dure paar is dus weer hetzelfde liedje.

Grote vraag is: waarom? Zijn er meer mensen die het hebben? En wat moet ik nu dragen als deze weg zijn. Want dragen gaat dus niet meer.
quote:Zima schreef op 02 juli 2012 @ 17:33:

Ken je de decathlon? Dat is een grote Franse winkel met een vestiging in Amsterdam. Daar hebben ze ook een breed assortiment sportieve outdoor sandalen.Nee, die ken ik niet. Helaas zit ik een behoorlijk eind van Amsterdam af, dus dat is niet echt een optie. Ik ga over twee weken weg.
quote:pyridine schreef op 02 juli 2012 @ 17:35:

Elke voet is weer anders geloof ik, mijn smalle voetjes passen perfect in teva's maar Birckenstock is drama!

Blijven passen is denk ik je enige optie...Ik ben er ook bang voor. Maar ik ga dus over twee weken op vakantie en ik ben heel erg bang dat ik voor die tijd nog niets gevonden heb.
Ik zie net dat er nog 2 winkels zijn: in Limburg, Kerkrade en Brabant, Best.
quote:Zima schreef op 02 juli 2012 @ 17:42:

Ik zie net dat er nog 2 winkels zijn: in Limburg, Kerkrade en Brabant, Best.Ik denk dat ik precies op het midden zit tussen Amesterdam en deze plaatsen
En de webshop ga ik jou met jouw voeten ook niet aanraden
Alle reacties Link kopieren
De vrijbuiter toevallig in je buurt? Ik leef zomers in mijn teva's, maar ken inderdaad ook mensen die er gewoon niet de voet voor hebben..

Je gaat je moeder vast blij maken
quote:nettel schreef op 02 juli 2012 @ 17:51:

De vrijbuiter toevallig in je buurt? Ik leef zomers in mijn teva's, maar ken inderdaad ook mensen die er gewoon niet de voet voor hebben..

Je gaat je moeder vast blij maken

Mijn moeder is helemaal gelukkig, die woont er bijna in.

De vrijbuiter had ik nooit van gehoord, maar zit hier helemaal niet in de buurt zag ik.
Een goede schoenenwinkel heb je waarschijnlijk wel in de buurt? Mss daar eens Wolky's gaan passen: mijn moeder met haar supersmalle voeten liep daar heel goed op.

http://www.wolkyshop.com/nld/zomer/dames/sandalen
Wolky is breed. Wel een goede schoen, maar niet voor smalle voet bedoeld.

Als je Birkenstock niet verafschuwd dan zou dit een eenvoudige oplossing kunnen zijn.

http://www.schoenenreus.n ... ipper-papillio-wit-1.html Deze hebben ze bij de Schoenenreus van Betula voor 20 euro. Precies hetzelfde, maar dan met een andere naam, maar wel met een smalle leest. Ook in deze kleur klik2

Misschien ook in zwart, maar weet ik niet zeker. Je moet ze wel inlopen en ze mogen absoluut niet pijn doen als je ze aan het passen bent. Het bandje over de hiel kan je stellen.

Ik heb ze gekocht tijdens een hittegolf. Nu draag ik alleen maar thuis.

Of deze zilver maar vind deze kleur vreselijk lelijk. Vorig jaar hadden ze deze bij Dolcis in bruin en zwart en die vielen iets smaller uit. De voorvoet valt vrij smal. Als ze passen dan lopen ze heerlijk. Bij Scapino duurt online bestellen via een filiaal erg lang.

Ik las ergens dat er een vrouw was die op slippers van Think de 4-daagse had gelopen met een brede elastiek over de hiel heen. Je moet er maar op komen. Zij kon op niets anders lopen, zei ze.

En deze staan er ook nog, maar geen idee hoe die lopen en hoe breed ze vallen. Kost wel beetje verzendkosten, maar kunnen makkelijk weer retour.
I m'n teva-slippers. Al meer dan vijf jaar. Lopen nog steeds heerlijk.

Ik heb nog nooit in mijn leven Teva's (ik wist zelfs niet wat dat was ) gehad, en ook geen andere sandalen zoals jullie die hier plakken, maar heb je al eens aan Crocs gedacht? Ik heb jaren geleden eens de ballerinas van Crocs gekocht ivm een voetblessure en sindsdien ben ik niet uit die dingen te rammen, tot groot verdriet van mijn naasten .

Vooral op vakantie vind ik ze heerlijk, je kan er mee de zee in, maar je kan ook uren erop lopen. Ik heb ook Ocean Minded slippers (die zijn ook van Crocs) en die lopen ook heerlijk en zien er bovendien leuk uit. Ik heb een paar dat op Havaianas lijkt maar lekkerder loopt, en een paar suede slippertjes met sleehak waar ik ook hele dagen intensief op kan lopen.

Ik keek net voor je op de site en die die ik heb hebben ze niet meer, maar je zou dus ook Crocs kunnen proberen, ik heb ook smalle voeten en mij zitten ze prima. (ze zijn ook lekker licht, dus ik prop de mijne zelfs in mijn handtas als ik schoenen aanheb waarvan ik weet dat ik er snel last van kan krijgen.)
Am Yisrael Chai!
Sartan welke maat heb je? Ik heb 2 paar leren teva's staan maar heb ze amper gedragen. Wie weet!
quote:Pumps_italiaans schreef op 02 juli 2012 @ 18:26:

Wolky is breed. Wel een goede schoen, maar niet voor smalle voet bedoeld.

Als je Birkenstock niet verafschuwd dan zou dit een eenvoudige oplossing kunnen zijn.

Ik draag in het gewone leven Birkenstocks, maar ik mis de steun om de enkel als ik ga wandelen. Bovendien wil ik er graag de zee mee in.
quote:fashionvictim schreef op 02 juli 2012 @ 20:02:

Ik heb nog nooit in mijn leven Teva's (ik wist zelfs niet wat dat was ) gehad, en ook geen andere sandalen zoals jullie die hier plakken, maar heb je al eens aan Crocs gedacht? Ik heb jaren geleden eens de ballerinas van Crocs gekocht ivm een voetblessure en sindsdien ben ik niet uit die dingen te rammen, tot groot verdriet van mijn naasten . Dank je wel voor het meedenken! Er zijn twee dingen die off-limits zijn: crocs en fitflops Maar die bieden ook allebei de steun niet die ik graag rond de enkels wil hebben. Maar wel bedankt dat je wilde posten!
Bij warm weer en lange tochten zweer ik bij de sandalen van Teva (tirra, geloof ik). Deze hebben voor mij het perfecte voetbed. Heb nu ook de half open gekocht, luchtig maar toch meer bescherming.

Dichte schoenen heb ik van Lowa, kunnen m'n eigen zolen in.

Bestel anders via internet rechtstreeks bij Teva en/of Perry. Levertijd is snel dus 2 weken voor je vakantie red je dan wel.

Perry heeft ook vaak wel kortingcodes voor verzendkosten, moet je even lid worden van de nieuwsbrief ofzo.

Succes

moet dus terra zijn
quote:schijfvan5 schreef op 02 juli 2012 @ 20:42:

Bij warm weer en lange tochten zweer ik bij de sandalen van Teva (tirra, geloof ik). Deze hebben voor mij het perfecte voetbed. Heb nu ook de half open gekocht, luchtig maar toch meer bescherming.

SuccesAan het voetbed ligt het niet bij Teva. Maar die verrekte bandjes! Geen Teva's meer voor mij.
quote:achnein schreef op 02 juli 2012 @ 20:46:

[...]

Aan het voetbed ligt het niet bij Teva. Maar die verrekte bandjes! Geen Teva's meer voor mij.

Die halfopen hebben amper bandjes en kunnen het water in. (Ik snap denk ik wat je bedoelt hoor want ik kan ook niet tegen die bandjes, behalve dus bij die tirra)

terra dus!
quote:roodpaars schreef op 02 juli 2012 @ 18:04:

Mss daar eens Wolky's gaan passen: mijn moeder met haar supersmalle voeten liep daar heel goed op.

[Wolkky's vallen absoluut niet smal.
Ik heb de teva's die branwen ook heeft, die zitten echt goddelijk, en ik heb smalle voetjes. Ik heb ze zelfs in een maat kleiner dan ik normaal draag.
...
quote:Funhouse schreef op 02 juli 2012 @ 20:58:

Ik heb de teva's die branwen ook heeft, die zitten echt goddelijk, en ik heb smalle voetjes. Ik heb ze zelfs in een maat kleiner dan ik normaal draag.

Dat zijn juist bandjes die bij mij schuren, te dun en ielig ofzo. De terra zit mij ook zo goed doordat je ze zo goed kunt verstellen en dus inderdaad niet schuren.

TO heb je de halfopen Deacon al eens geprobeerd, soort instapper met 1 verstelbaar bandje bovenop, kunnen dus het water in, zijn dus bijna bandjesvrij.

(Ik zeg niet dat ze mooi zijn )
Ik zweer bij Keen en Fitflop. Sinds ik hielspoor heb kán ik zelfs alleen maar op Fitflop lopen.

Deze heb ik in bronskleur.

Deze heb ik in grijs.

Ik heb sinds vorige week zooltjes, en mag dus wéér schoenen gaan sjoppe, nu modellen waar die zooltjes inpassen.

Deze heb ik in zwart.

Deze zilveren heb ik ook.

Dit was de eerste die ik kocht. Ik MOEST iets hebben vanwege mijn hielspoor, overal waren de warmere modellen al uitverkocht in maart en dit was de minst lelijke.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Die FitFlops, die zijn alleen bedoeld om in de stad of aan het strand mee rond te lopen neem ik aan?
Jammer trouwens dat het niet gelukt is, TO. Succes met verder zoeken!
@Snoesje Die onderste kan je ook met een andere kleur veters dragen om die aan te passen aan je andere kleding. Als je ze tenminste nog kan dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven