Mode & Beauty alle pijlers

Transparante foundation

20-03-2022 15:06 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand al ervaring met transparante foundation? Dekt het wel roodheid?

Ik heb een erg gevoelige huid,al vele foundations geprobeerd. Maar krijg snel op drogere vlekjes in mijn gezicht dat het kleurpigment er zo " brokkelig" uitziet. Dan zien de gladde stukjes huid er mooi en onopvallend bedekt uit,maar ziet het er heel vies uit op de onrustiger stukjes huid . Precies de stukjes die ik een beetje wil camoufleren dan.
Dus ik vraag me af of het met transparante foundation wellicht beter is.
Stoutehond schreef:
22-03-2022 20:23
Ik heb deze gekocht in de winkel alleen hebben ze mee tester verkocht. Ik deed het doosje open en zag dat er zit een rare vlek op de flesje zat en spul al aan de binnenkant van de dop. Ik vond de groene sticker op de verpakking al gek.
De bb cream zelf is wel fijn.
Dat klopt wel maar het blauwe flesje is waarschijnlijk uit de handel .ik kan het hier niet meer kopen .
Wat lullig dat ze je n tester verkocht hebben zou er mee terug gaan.ze doen het hier bij ICI ook wel eens als iets wat ik hebben wil er niet is.maar dan geven ze het gewoon gratis weg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik gebruik code 8 foundation, die is transparant . Heb met gele ondertoon.
Heb zelf neiging tot roodheid wangen. Gebruik filorga matterende dagcreme , daarna de primer van shiseido ( mat). Erg tevreden loop niet met roodheid meer rond.
een goede primer doet wonderen om een egale basis te krijgen. Ik heb de silliconen primer van the ordinary, maar je hebt ook wat meer rood corrigerende primers te koop. Hierop een beetje foundation op de plekjes die je wat minder rood wil (en op mijn pigmentvlekjes) en klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven