Mode & Beauty alle pijlers

Trouwpak

23-01-2010 15:58 29 berichten
Misschien een hele domme vraag. Wij gaan eind mei trouwen en nu moet mijn vriend dus een pak kopen. Maar, wat is er nou eigenlijk zo bijzonder aan een trouwpak?

Hij draag naar zijn werk ook wel pakken (niet iedere dag maar wel regelmatig. Die haalt hij bij een heren-mode-zaak hier in de stad. Gewoon jasje, broek, overhemd en stropdas. Vaak van Hugo Boss omdat die hem erg mooi zitten.

Dus wat ik me eigenlijk afvraag is: wat er zo bijzonder is aan een trouwpak of dat de kans groot is dat hij bij zijn 'eigen' pakkenzaak ook prima kan slagen voor een 'trouw-pak'?
Alle reacties Link kopieren
Recentelijk ontdekt hoe je plaatjes plakt ...

Bruidegom in jacquet.
Alle reacties Link kopieren

Kan ik ook...maar dan anders.

Ben wel benieuwd wat het geworden is.
quote:tonkje schreef op 23 januari 2010 @ 19:17:

[...]

Ergens is dat vreemd: trouwen = feest en dan trek je als man een zakelijk pak aan.

Terwijl de bruid doorgaans een jurk aanheeft die volstrekt niet bij zakelijke aangelegenheden aangetrokken kan worden.Tonkje, volkomen off topic. Is die kat op de foto jouw kat?
Ik heb al besloten dat ik zelf een jurk haal bij Peek & Cloppenburg. Voor 250 euroben e daar klar en die zijn prima voor 1 dag! Vriendlief gaat gewoon aar de suit supply, daar heeft ie nu ook een mooi pak van. Volgens mij is een trouwpak vaak 3-delig, dus met gilet. Dat draag je gewoon nooit meer, en ik vind dat echt zo zonde an het geld. Daar betaal e dan rustig 1000 euro voor, terwijl de suit supply voor 200 klaar is. Tja, kwaliteitverschil zit er dan vast wel in, maar voor ie ene dag boeit dat ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven