Mode & Beauty alle pijlers

Tuinbroeken

06-09-2012 17:25 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar je leuke tuinbroeken kunt kopen ?

via webwinkels kan ik er 13 in een dozijn vinden , maar ik hou niet zo van kleding shoppen bij webwinkels
Leuke tuinbroeken? Die bestaan niet...
O, het wordt weer hip?? tjezus, ben bijna van mijn ergste nachtmerrie van jaren 70 af..
Leuke tuinbroek is inderdaad een contradictio in terminis
Je hebt tegenwoordig ook leuke knalroze overalls om in de tuin te werken!
En anders bij de Boerenbond, of de Intrantuin.
quote:redband schreef op 06 september 2012 @ 17:29:

O, het wordt weer hip?? tjezus, ben bijna van mijn ergste nachtmerrie van jaren 70 af..Ik meen me te herinneren dat tuinbroeken rond 1990 ook even hip waren.
quote:Java schreef op 06 september 2012 @ 17:36:

[...]

Ik meen me te herinneren dat tuinbroeken rond 1990 ook even hip waren.Jazeker! En ik had hem Klein strak kort shirtje eronder en maat of 2 te groot tuinpak... Heel charmant!!
Wat doen we er nu onder?! Hahaha Mode.... Sinds middelbare school gelukkig niet gevoelig meer voor!
Volgens mij was er al eerder een topic over.

Maar anders vraag je aan @Badmeester hoe je er zelf een kan maken. Is hij mee bezig, omdat ze uitverkocht waren van het merk dat hij had gekozen.

Maar volgens mij heeft C&A ze gehad, maar je weet nooit zeker wat ze hebben hangen.

VERVALLEN (alleen @Badmeester blijft overeind)

T'ís een man.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 06-09-2012 18:24
Reden: Wat zo'n loepje niet llemaal zichtbaar kan maken.
% gewijzigd
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 september 2012 @ 17:27:

Leuke tuinbroeken? Die bestaan niet...Dit!
Volgens dochter die nogal van de trends is moet je niet alles wat mode is geloven.

Er is nmlk niemand die er leuk uitziet in een tuinpak!
Beetje onaardige reacties hoor. Het staat toch best leuk bij zo´n schattig klein jongetje of meisje. Beetje ondeugend en stoer. Alleen is het met verschonen of naar de wc gaan niet zo handig. Voor echte kleintjes hebben ze in diverse babyzaken tuinbroekjes met drukkertjes. Dan hoef je niet de hele broek uit te doen met verschonen.
quote:missfiona schreef op 06 september 2012 @ 17:55:

Beetje onaardige reacties hoor. Het staat toch best leuk bij zo´n schattig klein jongetje of meisje. Beetje ondeugend en stoer. Alleen is het met verschonen of naar de wc gaan niet zo handig. Voor echte kleintjes hebben ze in diverse babyzaken tuinbroekjes met drukkertjes. Dan hoef je niet de hele broek uit te doen met verschonen.Owwww het is voor kleine kinderen?
quote:daydream schreef op 06 september 2012 @ 18:01:

[...]

Owwww het is voor kleine kinderen? Niet dan? Daar ging ik eigenlijk wel van uit. Er zijn toch geen volwassenen die tuinbroeken dragen? Dat is geen gezicht!
Weet iemand misschien waar ik een leuke knickerbocker kan vinden?

[...]

Ik meen me te herinneren dat tuinbroeken rond 1990 ook even hip waren.Dan was ik een hippe kleuter
quote:slempie schreef op 06 september 2012 @ 18:03:

Weet iemand misschien waar ik een leuke knickerbocker kan vinden?OMG, die heb ik begin jaren 80 gehad, incl. een bloesje met nopjes, een irritant kriebelende maillot en lakschoentjes. Was destijds heel hip.

[...]

Ik meen me te herinneren dat tuinbroeken rond 1990 ook even hip waren.Ja, in 1990 had ik een korte tuinbroek, en dan een T-shirt met capuchon eronder, echt vreselijk
Als het voor een kind is, heb je bij de H&M wel leuke.
Ik heb de broeken van Mango weg gehaald, want die zijn voor vrouwen.

@Badmeester is er een aan het naaien. Dat is ook een man.
quote:redband schreef op 06 september 2012 @ 17:29:

O, het wordt weer hip?? tjezus, ben bijna van mijn ergste nachtmerrie van jaren 70 af..

Ik heb er ooit een gekocht toen ik een jaar of 17 was, begin jaren 80, een blauw/wit gestreepte,

Wat was die onflatteus zeg
quote:missfiona schreef op 06 september 2012 @ 17:55:

Beetje onaardige reacties hoor. Het staat toch best leuk bij zo´n schattig klein jongetje of meisje. Beetje ondeugend en stoer. Alleen is het met verschonen of naar de wc gaan niet zo handig. Voor echte kleintjes hebben ze in diverse babyzaken tuinbroekjes met drukkertjes. Dan hoef je niet de hele broek uit te doen met verschonen.

das waar, toen mijn zonen een jaar waren heb ik zelf korte spijkertuinbroekjes gemaakt, dat was schattig.

Maar in godsnaam niet als je volwassen bent
Mijn dochter heeft vorig jaar een oude van mij geconfisqueerd, staat haar super leuk met een strak shirtje eronder, niks mis mee.
Dank dank italiaanse pumps

Ik raad de tuinbroek van humor (ja dat is een merk) aan, alleen die is hip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven