Mode & Beauty alle pijlers

UGGs & Jegging voor mannen...

26-11-2012 11:17 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Als vrouw mogen jullie alles dragen, zonder dat er commentaar op geleverd wordt. Ik als man vind UGGs in combinatie met een mooie jegging of legging erg mooi...

Daarom heb ik zelf ook mooie UGGs Classic Short (Chestnut) gekocht. Daarbij ook een jegging. Ik vind het erg leuk en lekker zitten, maar vanwege mogelijke reacties op straat durf ik het niet goed naar buiten aan te doen.

Ik ben gewoon 100% hetero, dus bespaar me s.v.p. uitspraken m.b.t. homo zijn of iets dergelijks.

Hoe vinden jullie het staan?

[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... Ugg_02.JPG[/img]

[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... Ugg_01.JPG[/img]

[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... Ugg_03.JPG[/img]
Ik wacht de foto even af.
quote:missy_Acy schreef op 26 november 2012 @ 11:18:

Ik wacht de foto even af.Hoe moet ik een foto plaatsen? Ipad
Uggs: ligt aan de man en zijn uiterlijk, voorkomen.

Jegging/Legging: uhm, nee dank je.

Maar (!!) je moet aandoen wat je wil. Dat doe ik ook en ik weet dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt als ik.
Homoz?

Is dat de fashionista-tak van Hamas?
O. Dat weet ik niet. Volgens mij via zo een foto upload site. Mijn album oid.
Ik ben het niet eens met je eerste zin.

Ook vrouwen kunnen niet zomaar alles dragen, zonder commentaar.

Er zijn altijd mensen die commentaar hebben op de kleding van andere of ze daar op afrekenen.
Ik vind het afschuwelijk. En ik weet niet eens wat een jegging is.

Maar ik vind ook dat mensen vooral zelf moeten dragen wat ze mooi vinden en ik zal nooit commentaar leveren op wat mensen aan hebben.

*haalt popcorn voor de overige reacties*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Zoiets?
Ik zou het niet doen. Ze gaan je toch zien als vrouw.
het lijkt mij persoonlijk niets. ik heb zowieso een hekel aan uggs (bij zowel vrouwen als mannen). maar mensen moeten lekker dragen wat ze zelf mooi vinden en waar ze zich fijn in voelen. ik draag vast ook dingen waarvan andere mensen denken: jeetje meid.... waarom ga je zo de deur uit.

leven en laten leven!
Je kunt zonder toestemming geen foto's uploaden hier.

En ik vind het helemaal niets, zowel voor mannen als voor vrouwen niet. maar laat je vooral niets aan mijn mening gelegen liggen.
Oke, oke, ik houd me in, tot ik de foto zie.

Maar bevooroordeeld zeg ik maar vast: aaaagh nee!!

Jegging Nee, niet voor mannen, niet voor vrouwen, idem dito voor Uggs.

Maar goed, ik ben FashionFundamentalist
Hangt van de man af. Ik vindt het niet per definitie niet kunnen, een leuke man die het met flair draagt komt heel goed met Uggs weg.
Ik hou van mannen met rebelse tikjes en zo ook aan mannen die een beetje schijt hebben aan wat mannen precies wel en niet mogen dragen. Ook al vind ik UGG's in het algemeen lelijk, ik zou het toch stoer vinden dat je het aan doet. Er zijn wel veel vrouwen die het niet leuk vinden denk ik.
Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten wat hij/zij draagt, maar ik vind het geen gezicht bij een man. Een man met Uggs vind ik raar, een man met een jegging vind ik hilarisch. De combi is lachwekkend.
Ik denk trouwens dat ik het niet mooi vind. Vind die kledingstukken gewoon niets. Ook niet bij een vrouw.
Foto, foto, foto!

Uggs waren eerst voor mannen en vrouwen. Het zijn surfer schoenen. (Als je uit zee komt voor warme voeten)

De meiden zijn ze massaal gaan dragen. Dus nu vinden veel mensen ze vrouwelijk.
Uggs zijn pantoffels, die moet je gewoon lekker in huis dragen. Ik vind het zowel voor vrouwen als mannen niets.

Ik vind wel dat je vooral datgene moet dragen waarin jij je prettig voelt. Ik trek mij niet zoveel aan van de mening van onbekende mensen op straat.

Ik denk dat als je zo over straat gaat je erop kunt rekenen dat mensen hier onderling over praten. Aan jou de vraag of je hier wel of niet mee om kunt gaan.
owkeej. tja ieder zn ding. laat maar zien. lijkt t n beetje op t plaatje van missy?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Confiture schreef op 26 november 2012 @ 11:27:

Foto, foto, foto!

[afbeelding]
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:missy_Acy schreef op 26 november 2012 @ 11:22:

[img]http://uggsstore.nl/img/uggs_voor_mannen.jpg[/img]

Zoiets?Zo vind ik het helemaal leuk. Maar als mijn collega van de boekhouding met deze outfit naar kantoor zou komen, neuj. Ligt helemaal aan type man, algehele verschijning en gelegenheid dus. Net als bij vrouwen eigenlijk.
Ik vind mannen met UGG's echt niet kunnen. Vrouwen zouden ze eigenlijk al niet moeten dragen, vind ik. En jeggings kunnen bij een man ook echt niet. Ik wil niet lullig doen, maar dat ziet er ook gay uit. (Typ bij google maar eens "man jegging" in en kijk bij afbeeldingen naar foto 3.. Brr!!) Al helemaal in combinatie met UGG's.

Aan de andere kant: als jij het mooi vindt, dan draag je het toch gewoon. Who cares wat anderen ervan vinden?
anoniem_152984 wijzigde dit bericht op 26-11-2012 11:37
Reden: nog een voorbeeld toegevoegd
% gewijzigd
Jij moet dragen wat je wil. Zolang ik maar niet naast je hoef te lopen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven