Mode & Beauty alle pijlers

UGGs & Jegging voor mannen...

26-11-2012 11:17 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Als vrouw mogen jullie alles dragen, zonder dat er commentaar op geleverd wordt. Ik als man vind UGGs in combinatie met een mooie jegging of legging erg mooi...

Daarom heb ik zelf ook mooie UGGs Classic Short (Chestnut) gekocht. Daarbij ook een jegging. Ik vind het erg leuk en lekker zitten, maar vanwege mogelijke reacties op straat durf ik het niet goed naar buiten aan te doen.

Ik ben gewoon 100% hetero, dus bespaar me s.v.p. uitspraken m.b.t. homo zijn of iets dergelijks.

Hoe vinden jullie het staan?

[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... Ugg_02.JPG[/img]

[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... Ugg_01.JPG[/img]

[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... Ugg_03.JPG[/img]
Kon de nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb het gegoogled. Mannen hebben er de benen niet voor. Ziet er niet uit.
Confiture
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Helenita2 schreef op 26 november 2012 @ 11:29:

[...]

Maar als mijn collega van de boekhouding met deze outfit naar kantoor zou komen

Hier zal je 'm net hebben!

Ik vind t niet zo verkeerd staan.

Als je draagt waar je je goed bij voelt straal je dat ook vaak uit, denk ik. Zelfverzekerdheid.

En uitstraling zegt mij persoonlijk meer dan de kleding die je draagt.
Wat is een jegging nu weer?
quote:brandy38 schreef op 26 november 2012 @ 11:34:

Wat is een jegging nu weer?Een jeans legging....
Ik ga serieus bij hem weg als hij dat aan trekt.
quote:demi974 schreef op 26 november 2012 @ 11:17:

Hallo dames,

Als vrouw mogen jullie alles dragen, zonder dat er. Commentaar op geleverd wordt..

Nee hoor, dat is niet waar.
quote:brandy38 schreef op 26 november 2012 @ 11:34:

Wat is een jegging nu weer?Een legging van jeansstof. Een soort kruising tussen een legging en een skinny.
quote:SeptemberGirl schreef op 26 november 2012 @ 11:35:

[...]

Een jeans legging....Ohh verschrikkelijk!
Ik vind UGGS bij vrouwen ook al geen gezicht. Bij mannen vind ik het denk ik nog erger.

De combi jegging en UGG vind ik helemaal een gruwel, zowel bij vrouwen als mannen. Bij mannen zal ik er vreemder van opkijken, omdat je dat bijna niet ziet.

Maaar TO als jij het mooi vind en je er goed bij voelt, why not?!

Ik draag ook vast dingen die anderen weer niet mooi vinden. Over smaak valt niet te twisten. Ik kan het wel waarderen als iemand zich daar niks van aantrekt en gewoon aandoet wat hij/zij mooi vind.
Uggs zijn lelijk(bij iedereen), maar vooruit.

Maar een spijkerlegging? Nee. Het gros van de mannen heeft daar echt de benen niet voor. Al zijn er ook genoeg vrouwen die daar last van hebben.

Maar als jij het aan wilt trekken, ga je gang. Ik zal je niet uitlachen hoor.
Ik vind jeggings bij iedereen lelijk, maar als mijn vriend zoiets aan zou doen zakte mijn liefde tot een dieptepunt. Uggs kan bij je passen, maar de dingen zelf worden er natuurlijk niet minder lomp van.
Dit dus, maar dan de mannelijke variant:

quote:millefleurs, 2 minuten geleden

Ik vind jeggings bij iedereen lelijk, maar als mijn vriend zoiets aan zou doen zakte mijn liefde tot een dieptepunt.Meen je dat? Ik hou van m'n man om wie hij is. Niet om wat hij draagt.
Kom op zeg, kan jou t verrotten wat mensen zeggen! Dan kun je nooit meer naar buiten, je kan t onmogelijk iedereen "naar de zin" maken.

Dus trek lekker aan wat JIJ leuk vind !
[img]http://www.blogcdn.com/main.stylelist.c ... 392206.jpg[/img]
TO, ik denk dat mannen je in de billen knijpen van plezier.
quote:missy_Acy schreef op 26 november 2012 @ 11:42:

[...]

Meen je dat? Ik hou van m'n man om wie hij is. Niet om wat hij draagt.

Nee zeg, het is dat ik 'm nu kan ondersteunen, maar als ik mijn man had uitgekozen om zijn kledingkeus zou het niks geworden zijn. De eerste keer dat ik 'm kuste droeg hij een korte broek met drukke print en daarop een roze overhemd met korte mouwen met bloemetjes en ruitjes. Mijn god. Toen ik bij 'm thuis kwam ontdekte ik ook nog eens een paar nike air max. Dus TO, niks van die wijven aantrekken. Als je verder een leuke vent bent prikken ze er wel doorheen.

Nu nog die foto!!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
heb m even geplakt want je kan niet plakken.

Tja.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ziet er niet uit.
quote:missy_Acy schreef op 26 november 2012 @ 11:42:

[...]

Meen je dat? Ik hou van m'n man om wie hij is. Niet om wat hij draagt.Is makkelijk zeggen voor mij, want ik heb momenteel geen man. Maar... ik meen het wel in die zin dat als mijn man opeens een voorliefde zou hebben voor een, in mijn ogen, verwijfde kledingstijl, dat zeker effect heeft op hoe ik naar hem kijk. Als ik opeens hele dagen in mijn joggingbroek en fleecevest ga lopen werkt dat toch hetzelfde? Het zou de aantrekkingskracht verminderen.
Ik vind het bij vrouwen al een belachelijk zicht, ik denk niet dat dat bij mannen anders gaat zijn.

Dus ik zeg nee, maar niet omdat je een man bent.
TO, het is geen pan, maar ik vind het ook bij vrouwen helemaal niets, dus troost je met die gedachte. Verder, als je op Lenny Kravitz lijkt kom je er wel mee weg, maar goed, dat is dan niet omdat je kleding dan wel staat maar omdat je verder zo pisgeil bent dat het niet uitmaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven