Mode & Beauty alle pijlers

Uit schoen slippen

15-05-2010 18:44 43 berichten
Ik heb nu twee paar peeptoe-schoentjes met hakken, hartstikke leuk, alleen ik slip steeds uit de achterkant! Ik dacht dat het op te lossen zou zijn met hielbeschermers die je in de schoenen plakt, maar helaas, ik slip nog steeds.

Heeft iemand tips hoe dit op te lossen zodat ik ze wel kan dragen?

(en ja, het is wel de juiste maat - voor de rest van mn voeten dan)
Alle reacties Link kopieren
Geen tip, maar ik heb ook een paar geweldige pumps die ik hierdoor niet aan kan. Dus ik lees mee!
Je zou het eens met een compeed pleister kunnen proberen, die zijn iets dikker.
Inlegzooltje zit er al in, slipt mogelijk nog meer (omdat je voet hoger ligt vermoed ik).
quote:nummerzoveel schreef op 15 mei 2010 @ 18:47:

Je zou het eens met een compeed pleister kunnen proberen, die zijn iets dikker.Hmmm.. misschien idd een dikke berg pleisters zodat je hiel eronder blijft hangen...
nee, niet zomaar pleisters maar echt van die compeed pleisters. Dat zijn een soort van gelachtige dingen en je voelt ze ook echt niet zitten.
ps Ik heb geen aandelen ofzo, misschien heb je ook wel vergelijkbare gelpleisters van andere merken.
Ok ok, ik gaat in de winkel kijken binnenkort. Ik bedoelde eerder dat ik er misschien meerdere van nodig heb. Dank!
Ik had hetzelfde en heb bij de schoenmaker iets gekocht dat je in de achterkant van de schoen kunt plakken. Het helpt wel een redelijk.
Of misschien een reepje van zo'n siliconen bh-bandje. Daar zie je ook niks van.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Van die gelzooltjes die je in de schoen aan de voorkant (onder de tenen) plaatst. Zorgt ervoor dat je voeten door het zwaartekracht niet te ver doorglijdt in je schoen waardoor je geen stukje over hebt aan de achterkant. Oftewel het houdt je voet tegen/omhoog.
Ik dacht hier een tip te vinden, maar een inlegzooltje is geen optie. Ik heb het met bijna alle schoenen. Ik heb daarom ook geen peep-toes en sandalen. Die passen mij niet. Een inlegzooltje verandert wel de pasvorm en dat moet je niet hebben.

Met warm weer zijn je voeten dikker en zullen ze misschien beter passen.
Kiki_twee koop je dan niet standaard je schoenen te groot? Misschien helpt een maatje kleiner. Schoenen lopen vaak uit, tenminste als je voor kwaliteit gaat en echte materialen als leder etc.
Bij de hema verkopen ze van die siliconenstripjes die je in de hiel van de schoen plakt. Werkt bij mij perfect, want is ook nog eens anti-slip.

Ik heb al meerdere party-feet plakkers geprobeerd, omdat ik eigenlijk maat 39,5 heb. Die van de Hema zijn het beste. Zo kan ik toch pumps in maat 40 aan!

(ze zitten in een witte verpakking met grijze print (sterretjes) erop, en liggen bij de cosmetica-producten)
Bij de schoenmaker kun je daar dingetjes voor kopen die je in je schoen kunt plakken.
Peas on earth!
Die siliconenplakkers voor onder je tenen heb ik ook geprobeerd, werkt ook niet.

Al die andere dingen ga ik proberen, dank voor de (gedetailleerde) omschrijvingen! Ik hoop zo dat ik op die krengen kan lopen
Lekker vaag Erwt
Sterker nog, ik heb een foto van de verpakking. Heb toevallig afgelopen week nog nieuwe plakkers in nieuwe schoenen gedaan:

quote:AgentL schreef op 15 mei 2010 @ 19:54:

Lekker vaag Erwt

Als je tegen de schoenmaker zegt: 'heeft u van die dingetjes voor in mijn schoenen, want ik slip eruit' snapt ie het heus wel hoor
Peas on earth!
Maar ik heb een hele lekkere aardige schoenmaker, dus ik wil wel slim overkomen op hem
quote:Pompiedoe schreef op 15 mei 2010 @ 19:23:

Kiki_twee koop je dan niet standaard je schoenen te groot? Misschien helpt een maatje kleiner. Schoenen lopen vaak uit, tenminste als je voor kwaliteit gaat en echte materialen als leder etc.

Er worden geen schoenen gemaakt voor mijn smalle voeten.

Ja, ik weet er alles van. Ik ken bijna alle merken qua pasvorm.

Ook dat een inlegzooltje geen oplossing is. Het laatste paar schoenen was een miskoop. Heb ik me laten verleiden door zo'n stom rotkreng er in te leggen. Dat schuift net zo.

Ik zie heel veel vrouwen met foute schoenen lopen.

Als jij een adres weet waar ze op maat gemaakt kunnen worden dan houd ik me aanbevolen voor die informatie.
Hmm die glamour liner-ding lijkt erg op dat pantybeschermding wat ik er nu in heb zitten..
quote:AgentL schreef op 15 mei 2010 @ 20:00:

Sterker nog, ik heb een foto van de verpakking. Heb toevallig afgelopen week nog nieuwe plakkers in nieuwe schoenen gedaan:

[afbeelding]

Van deze heb ik ergens een meer op maat maakbare versie gezien, maar in de winkels en op internet kan ik niets meer terugvinden.

Als het hoge hakken zijn dan is een goed voetbed de enige optie om een voet op de goede plaats te houden en dat hij niet gaat schuiven. Of in elk geval moet de bolling op de goede plek van de voet zitten.
quote:kiki_twee schreef op 15 mei 2010 @ 20:22:

[...]

Er worden geen schoenen gemaakt voor mijn smalle voeten.

Ja, ik weet er alles van. Ik ken bijna alle merken qua pasvorm.

Ook dat een inlegzooltje geen oplossing is. Het laatste paar schoenen was een miskoop. Heb ik me laten verleiden door zo'n stom rotkreng er in te leggen. Dat schuift net zo.

Ik zie heel veel vrouwen met foute schoenen lopen.

Als jij een adres weet waar ze op maat gemaakt kunnen worden dan houd ik me aanbevolen voor die informatie.Aaah smalle voeten, dat is idd een probleem. Geen tips voor je of je moet nu of rond september naar Italië gaan, is dan meestal uitverkoop en ik slaag daar vaak (Ik heb standaardpootjes qua breedte, maar wel kleine pootjes qua lengte. In Nld is mijn maat altijd übersnel uitverkocht en in landen als Italië en Spanje vind ik altijd wel wat leuks, superleuk zelfs. Vaak zitten de schoenen ook wat strakker, dus misschien wat voor jou?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven