Mode & Beauty alle pijlers

van blond naar donkerblond

07-07-2010 10:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb enige tijd geleden men haar lichter laten maken,bij nader inzien vond ik donkerder toch beter staan. Wil eigenlijk naar donkerblond kan er zo dan donkere verf of spoeling overheen ,zonder dat het groen uitslaat.Het zijn highlights namelijk wat erin zit,dus die zullen er wel ietsje dan door heen blijven schijnen
Niemand ?
Je moet er echt mee uitkijken hoor. Heb het ook eens geprobeerd en idd groenig. Zag er niet uit.
Cum non tum age
Ik zou naar de kapper gaan en het daar laten kleuren. Zelf ben ik van lichtblond naar koperrood gegaan, dat hebben ze gedaan door het te voorpigmenteren of zoiets.

Ik zou er niet zo snel zelf aan beginnen idd vanwege groene gloed.
Ik heb een tijdje geleden een natuurlijke lichtbruine verf over mn lichte haar gedaan. En het werd groen/ grijzig. In al die jaren verven is het nooit gebeurd en nu dus wel.

Er moest toen een rode spoeling overheen en zat ik met rood haar. Vreselijk!

Ben snel weer terug gegaan naar blond..

Ik vind iets donkerder ook mooier staan bij mij, maar vlg keer laat ik het bij de kapper doen.
Ik doe dat ieder jaar, maar zorg wel dat er goud of koper oid door zit, zodat het niet groen wordt.
@amy27 heb jij dan een warme tint in je haar?

Een koele tint is heel moeilijk te krijgen wanneer je van blond naar donker gaat. Of je moet zwart haar willen..
Volgens mij is dat in de hoogzomer en al die zon zinloos. Zo weer heel erg licht. Lekker zo laten, na de zomer weer wat donkerder.
Maar met een verf zal je het toch niet zo snel hebben,dat het zo weer licht is.Het zal er altijd toch wel iets warmer door worden.
Ik ontkleur het altijd eerst als ik een andere kleur wil en dat lukt goed. Een warme gloed van goud of zo erin lukt het best. Doe je het over je reeds gekleurde haar dan slaat het inderdaad al snel groen uit. Heb ik ook gehad en is beslist niet leuk en moeilijk te herstellen.
voer eendjes geen oorlog!
Superhuisvrouw, het kan wel hoor...net wat er al gezegd werd: dan wel met iets van goud erin.

Ikzelf heb ook donkerblond haar met lichte (geverfde) plukken en dat werd op een gegeven moment te licht, dus heb er goudblond overheen gedaan..over de highlights dus..ging prima.
@taylor welke verf heb jij gebruikt?
Loreal en Guhl..dat vind ik persoonlijk de beste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven