Van donker naar blond.
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:47
Hoi,
ik wil heel graag blond haar hebben, maar om in één keer van zwart naar blond in niet mooi en slecht voor mijn haar zeggen ze. Is er een manier om toch volledig blond te worden. Ik wil het laten doen maar niet in een kapsalon! (Zelf doen is geen optie.) Zijn er mensen die dat wil doen.
Groetjes,
Maartijn Groen.
ik wil heel graag blond haar hebben, maar om in één keer van zwart naar blond in niet mooi en slecht voor mijn haar zeggen ze. Is er een manier om toch volledig blond te worden. Ik wil het laten doen maar niet in een kapsalon! (Zelf doen is geen optie.) Zijn er mensen die dat wil doen.
Groetjes,
Maartijn Groen.
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:51
Echt bij de kapper laten doen. Heb het ooit eens zelf gedaan, werd dus groen. Chemische reactie.
Daarna naar een kapper en toen was het weer normaal. Moest helemaal ontkleurd worden, 2 x zelfs en toen kon het pas geblondeerd worden. Hoofdhuid heeft 2 weken moeten herstellen van de ontkleuring en het vele verven in zeer korte tijd.
Daarna naar een kapper en toen was het weer normaal. Moest helemaal ontkleurd worden, 2 x zelfs en toen kon het pas geblondeerd worden. Hoofdhuid heeft 2 weken moeten herstellen van de ontkleuring en het vele verven in zeer korte tijd.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:53
Mag ik je 1 tip geven? Doe het niet. Ik heb geprobeerd van donkerbruin naar blond te gaan en dat is zo tegengevallen. Van dat blondeermiddel wordt je haar zo ontzettend droog en gaat zo erg in de knoop zitten, echt niet grappig meer. Viel ook niet tegenop te smeren/wassen etc.
Er is nu al
Minstens 5 keer volledig m'n eigen haarkleur overheen geverfd en nog steeds komt het 'door'. Ben blij als het helemaal uitgegroeid is.
Er is nu al
Minstens 5 keer volledig m'n eigen haarkleur overheen geverfd en nog steeds komt het 'door'. Ben blij als het helemaal uitgegroeid is.
I would rather shit in my hands and clap
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:54
Je zult het sowieso in een salon moeten laten doen. Je moet het laten ontkleuren, van zwart naar blond met highlights is te doen, maar eigenlijk niet, of er gaat een héeel lang proces aanzitten. Ontkleuren 1x kan niet zo'n kwaad, als je je haar dan goed verzorgd.. Dan maak je het lichtbruin, en kan je vanuit daar met highlights terugwerken naar blond, dat is voor je haar de gezondste manier...
Maar wat ik zou doen, is even naar een salon gaan en hun advies vragen.
Maar wat ik zou doen, is even naar een salon gaan en hun advies vragen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:55
Oh en wat tialtngo zegt, haar ontzettend droog, pluizig zag er niet uit. Moest het met een tang elke dag bewerken zodat het er nog wat toonbaar uitzag.
Heeft heel lang geduurd voordat alles weer hersteld was en ik weer mooi haar had.
Heeft heel lang geduurd voordat alles weer hersteld was en ik weer mooi haar had.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:58
vrijdag 26 oktober 2012 om 23:43
Ik heb van mezelf ook bijna zwart haar, maar blond geverft haar. Niet heel mijn haar is blond, omdat dan de uitgroei ook zo vervelend is. Ik heb gewoon heel veel highlights.
De eerste paar keren was mijn haar idd behoorlijk droog, maar nu ik alleen nog maar de uitgroei laat verven is het prima te doen. 1x per week een goed masker erin en verder heb ik er geen omkijken meer naar.
De eerste paar keren was mijn haar idd behoorlijk droog, maar nu ik alleen nog maar de uitgroei laat verven is het prima te doen. 1x per week een goed masker erin en verder heb ik er geen omkijken meer naar.
zaterdag 27 oktober 2012 om 14:07
Ik zou het niet doen, ik heb het ook gedaan bij de kapper, 2x veel higlights, maar was er al gauw klaar mee! Mijn haar was echt net een bos stro geworden!! En dat terwijl ik mooi glazend haar heb.. Het tast erg je haar aan, ik heb er toen weer donkere kleur over gegooit en was er uiteindelijk erg tevreden weer mee
maar als je net zoals mij houd van expirimenteren, je kan het altijd proberen, bij mij was het achteraf zonde van het geld. Moet wel bekennen dat mijn haar nu iets lichter is.
donderdag 22 november 2012 om 18:13
Ik zou het dus niet doen.
Als eerste is het een behoorlijk heftige behandeling om zulk donker haar echt mooi blond te krijgen. Ten tweede zal het hoogstwaarschijnlijk behoorlijk onnatuurlijk uitzien. Er zijn niet veel mensen die met zo'n verandering weg komen.
Als eerste is het een behoorlijk heftige behandeling om zulk donker haar echt mooi blond te krijgen. Ten tweede zal het hoogstwaarschijnlijk behoorlijk onnatuurlijk uitzien. Er zijn niet veel mensen die met zo'n verandering weg komen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
maandag 26 november 2012 om 14:03