Mode & Beauty alle pijlers

verwendag met dochter

01-07-2016 16:46 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil met mijn jongste dochter (12) eens een verwendag/verwenmiddag boeken. We zijn in Turkije al eens naar de hamam geweest en dat vond ze heerlijk. wie weet een leuke lokatie in Nederland om met haar naar toe te gaan? niet te massaal, liefst waar badkleding gewenst is (voor de eerste keer zoiets...) en iets met sauna/massages/schuimbaden/... ? bij voorkeur in zuid/midden nederland, voor leuke locaties rijden we graag wat verder.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Centre du lac in pijnacker is ook klein. En goed!
Sauna Ridderkerk is een niet te massaal complex. Hebben veel damesdagen.

Zelf ga ik volgende week met mijn zoon (15) dagje Elysium (Bleiswijk) maar die is erg massaal, wel veel opgietingen.
Ben ook een keer met mijn oudste dochter naar Sanadome geweest, incl. overnachting. Ze was toen 11 jaar. We hebben het allebei enorm naar ons zin gehad. Ik zou ook nog een keer met de jongste gaan. Zij is nu 15, dus ik moet dat maar eens plannen. Toevallig kreeg ik deze week een folder in de bus met een leuke aanbieding.
quote:gruffalo schreef op 01 juli 2016 @ 18:39:

de duitse spa heeft geen badkleding- of vrouwendag. Die in Gouda is echt wat ik zoek, maar is pas vanaf 14 jaar. wat jammer, ze is dan nog maar net 12. bij rituals almere zie ik alleen maar de rituals winkel, en de vermelding dat er iets is waar ze rituals gebruiken...maar ik kan niet de juiste informatie vinden.

dunya in Eindhoven ken ik. die heb ik op mijn lijstje staan, maar ik vond hem een paar maanden geleden wat minder goed. wat amateuristisch personeel, mwah.... maar hij is wel knus en klein, zou voor de eerste keer wel een idee zijn.Misschien even bellen, ik denk dat er voor moeder en dochter wel een uitzondering gemaakt kan worden.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Als het niet per se een hammam moet zijn, de thermaalbaden in Arcen?
Vriendinnen arrangement bij het palace hotel in Noordwijk! Heel kleinschalig, echt heerlijk en leuk!
Niet echt goedkoop maar je kan verschillende arrangementen kiezen en je ben tijdens de behandelingen samen met je dochter https://astyle.home.xs4all.nl
Als je niet massaal wilt zou ik niet naar Sanadome gaan. Dat is enorm vergeleken met kleinschalige sauna's. De kleinere waar ik regelmatig kwam waren altijd zonder badkleding. De grotere hebben vaak wel een badkledingdag. Sanadome is vergeleken met Zwaluwhoeve of Elysium wel weer kleiner dus misschien is die toch wel leuk. Kun je er ook een leuk weekendje van maken.

Erg leuk trouwens voor je dochter. Toen ik 12 was had ik dat denk ik niet gedaan (zo was onze band ook niet), maar ik had het vreselijk gevonden als ik nog als klein meisje was behandeld. Dat doe jij iig niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven