verwendag met dochter
vrijdag 1 juli 2016 om 16:46
ik wil met mijn jongste dochter (12) eens een verwendag/verwenmiddag boeken. We zijn in Turkije al eens naar de hamam geweest en dat vond ze heerlijk. wie weet een leuke lokatie in Nederland om met haar naar toe te gaan? niet te massaal, liefst waar badkleding gewenst is (voor de eerste keer zoiets...) en iets met sauna/massages/schuimbaden/... ? bij voorkeur in zuid/midden nederland, voor leuke locaties rijden we graag wat verder.
The past may be in tatters
But today is all that matters
vrijdag 1 juli 2016 om 17:17
Ik ken overigens wel een grote sauna in Eiskirchen, Duitsland. Heb je echt een volle dag voor nodig.
https://www.badewelt-eusk ... rme-sauna/openingstijden/
https://www.badewelt-eusk ... rme-sauna/openingstijden/
vrijdag 1 juli 2016 om 17:17
quote:Lisbeth_Salander schreef op 01 juli 2016 @ 16:54:
Jeetje, willen kinderen van 12 dit al ?!Leuk juist. En lief dat TO dit doet. Mooie herinneringen maken.
Jeetje, willen kinderen van 12 dit al ?!Leuk juist. En lief dat TO dit doet. Mooie herinneringen maken.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 1 juli 2016 om 17:50
vrijdag 1 juli 2016 om 18:21
dat kidsbeautypark ziet er grappig uit maar is niet wat ik zoek, het is niet voor een feestje en ze houdt niet meer van 'kinderdingen'. Ze houdt erg van smeerseltjes, bad, scrubben enzo. geen kinderachtig gedoe meer, van haar spaargeld koopt ze rituals producten. En och 12 jaar is toch niet zo jong voor een sauna/hamam? het is geen klein kind meer, maar een tiener die naar de middelbare school gaat.
verder, dank voor de tips ik ga zeker bij Sanadome, Eiskirchen, rituals Almere en Spa Gouda kijken. Is Sanadome niet heel erg groot, massaal?
lekker zo'n middag in een spa met misschien een massage, gezichtsmasker ofzo, samen genieten. inderdaad, mooie herinneringen maken
verder, dank voor de tips ik ga zeker bij Sanadome, Eiskirchen, rituals Almere en Spa Gouda kijken. Is Sanadome niet heel erg groot, massaal?
lekker zo'n middag in een spa met misschien een massage, gezichtsmasker ofzo, samen genieten. inderdaad, mooie herinneringen maken
vrijdag 1 juli 2016 om 18:23
vrijdag 1 juli 2016 om 18:27
quote:gruffalo schreef op 01 juli 2016 @ 18:21:
(...)
Mij lijkt Sanadome is te groot en overweldigend voor haar.
Je kunt ook ooit nog eens naar een echte Hammam in Amsterdam Noord gaan. Lekker kneuteren tussen de lokale buitenlandse dames .
(...)
Mij lijkt Sanadome is te groot en overweldigend voor haar.
Je kunt ook ooit nog eens naar een echte Hammam in Amsterdam Noord gaan. Lekker kneuteren tussen de lokale buitenlandse dames .
vrijdag 1 juli 2016 om 18:39
de duitse spa heeft geen badkleding- of vrouwendag. Die in Gouda is echt wat ik zoek, maar is pas vanaf 14 jaar. wat jammer, ze is dan nog maar net 12. bij rituals almere zie ik alleen maar de rituals winkel, en de vermelding dat er iets is waar ze rituals gebruiken...maar ik kan niet de juiste informatie vinden.
dunya in Eindhoven ken ik. die heb ik op mijn lijstje staan, maar ik vond hem een paar maanden geleden wat minder goed. wat amateuristisch personeel, mwah.... maar hij is wel knus en klein, zou voor de eerste keer wel een idee zijn.
dunya in Eindhoven ken ik. die heb ik op mijn lijstje staan, maar ik vond hem een paar maanden geleden wat minder goed. wat amateuristisch personeel, mwah.... maar hij is wel knus en klein, zou voor de eerste keer wel een idee zijn.
vrijdag 1 juli 2016 om 18:41
vrijdag 1 juli 2016 om 18:46
vrijdag 1 juli 2016 om 19:14
quote:gruffalo schreef op 01 juli 2016 @ 18:21:
dat kidsbeautypark ziet er grappig uit maar is niet wat ik zoek, het is niet voor een feestje en ze houdt niet meer van 'kinderdingen'. Ze houdt erg van smeerseltjes, bad, scrubben enzo. geen kinderachtig gedoe meer, van haar spaargeld koopt ze rituals producten. En och 12 jaar is toch niet zo jong voor een sauna/hamam? het is geen klein kind meer, maar een tiener die naar de middelbare school gaat.
Sanadome is echt niet zo groot hoor. De foto's zijn gemaakt met een groothoeklens.
Wij wonen op fietsafstand van het Sanadome, hier in de buurt (krant, appie) vaak kortingskaarten dus wij gingen al met de kinderen zodra ze mochten, en dat is vanaf 8 jaar. Heb nooit het idee gehad dat het te groot voor ze was.
Sanadome is echt niet zo groot hoor. De foto's zijn gemaakt met een groothoeklens.
Wij wonen op fietsafstand van het Sanadome, hier in de buurt (krant, appie) vaak kortingskaarten dus wij gingen al met de kinderen zodra ze mochten, en dat is vanaf 8 jaar. Heb nooit het idee gehad dat het te groot voor ze was.