Voor de krullenbollen
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:11
Wat gebruiken jullie voor je krullen?
Wat is een aanrader/afrader?
Ik gebruik Andrélon krullen mousse, vind ik prima werken en krijg een mooie bos krullen van. Dus een aanrader.
Een afrader vind ik de krullen mousse van L'oreal Studio Line Silk & Gloss, mijn haar wordt er hard van, dat vind ik niet zo fijn.
What about you, krullies?
Wat is een aanrader/afrader?
Ik gebruik Andrélon krullen mousse, vind ik prima werken en krijg een mooie bos krullen van. Dus een aanrader.
Een afrader vind ik de krullen mousse van L'oreal Studio Line Silk & Gloss, mijn haar wordt er hard van, dat vind ik niet zo fijn.
What about you, krullies?
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:23
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:32
Ik heb heel dun en licht haar, wel heel veel krullen gelukkig. Met wax krijg ik een vies vettig hoofd, met schuim worden mijn krullen veel te veel samengepakt en dus oogt het ook minder. Ook heb ik een hekel aan spul dat hard wordt in mijn haar.
Ik gebruik nu dit:
Het is niet bedoeld voor krullen maar het werkt perfect. Andrelon noemde het eerst anders en nu ineens is het "laagjes accent paste" Maar ik ben blij dit ik het heb gevonden. Wordt niet hard, maakt mijn krullen zacht en mijn haar oogt "vol". En het ruikt lekker !
Ik gebruik nu dit:
Het is niet bedoeld voor krullen maar het werkt perfect. Andrelon noemde het eerst anders en nu ineens is het "laagjes accent paste" Maar ik ben blij dit ik het heb gevonden. Wordt niet hard, maakt mijn krullen zacht en mijn haar oogt "vol". En het ruikt lekker !
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:41
Krul controler creme van A heb ik ook geprobeerd, maar daar werden mijn krullen harder van en ik houd van lekker zacht haar. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar las ooit ergens de tip van 'bumble and bumble', helaas niet te verkrijgen in Nederland, maar bestel het altijd via een webshop. Het is wel prijzig, maar werkt perfect. Het is tegelijkertijd verzorgend en geeft mooie krullen, die niet hard of plakkerig worden.
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:49
Ik was mijn haar, doe er Aveda be curly curl enhancer in, ga met nat haar slapen, en dan elke dag, tot ik het weer was balsem van Guhl met amandelolie of weer be curly curl enhancer er in.
en ik heb hele mooie krullen, met niet al te veel pluis (al zeg ik het zelf..) en ik kam het alleen maar uit voordat ik het was, tussendoor nooit
en ik heb hele mooie krullen, met niet al te veel pluis (al zeg ik het zelf..) en ik kam het alleen maar uit voordat ik het was, tussendoor nooit
zaterdag 16 oktober 2010 om 22:03
Ik heb een flinke bos pijpenkrullen, en na tientallen jaren klooien, proberen, wisselen, dan weer zweren bij dit, dan weer bij dat, merk ik dat ik gewoon de mooiste bos heb wanneer het zo stug mogelijk is. Daarom gebruikik BIG shampoo van Lush, met grof zeezout erin, voor het extreme stugge beach-effect. Geen cremepjes, spraytjes of serumpjes meer voor mij. Krullen horen niet te glimmen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 16 oktober 2010 om 22:07
quote:Enigma schreef op 16 oktober 2010 @ 21:49:
Ik was mijn haar, doe er Aveda be curly curl enhancer in, ga met nat haar slapen, en dan elke dag, tot ik het weer was balsem van Guhl met amandelolie of weer be curly curl enhancer er in.Man wat wordt mijn haar slap en suf van dat spul zeg. Ruikt wel lekker.
Ik was mijn haar, doe er Aveda be curly curl enhancer in, ga met nat haar slapen, en dan elke dag, tot ik het weer was balsem van Guhl met amandelolie of weer be curly curl enhancer er in.Man wat wordt mijn haar slap en suf van dat spul zeg. Ruikt wel lekker.
zaterdag 16 oktober 2010 om 22:11
quote:Very Cherry schreef op 16 oktober 2010 @ 22:07:
[...]
Man wat wordt mijn haar slap en suf van dat spul zeg. Ruikt wel lekker.
Serieus?? ik zweer er, anders heb ik heel pluizig haar. tis eigenlijk voor na het wassen in nat haar, maar ik doe het ook tussendoor in droog haar....maar tis belachelijk duur!!!
Wat gebruik jij?
[...]
Man wat wordt mijn haar slap en suf van dat spul zeg. Ruikt wel lekker.
Serieus?? ik zweer er, anders heb ik heel pluizig haar. tis eigenlijk voor na het wassen in nat haar, maar ik doe het ook tussendoor in droog haar....maar tis belachelijk duur!!!
Wat gebruik jij?
zaterdag 16 oktober 2010 om 22:15
Zie boven Woon je in Rotterdam? Mag je hem met korting komen ophalen, mijn tube Be Curly.
Ik gebruik BIG dus, en kneed er na het wassen schuim van de Body Shop in, ruikt lekker zoet, en is absoluut niet cremerig ofzo, maakt het nog net wat dikker. O ja, wat bij mij ook goed werkt, is als ik me ingesmeerd heb met bodylotion, mijn handen "schoonknijpen" in mijn haar.
Ik gebruik BIG dus, en kneed er na het wassen schuim van de Body Shop in, ruikt lekker zoet, en is absoluut niet cremerig ofzo, maakt het nog net wat dikker. O ja, wat bij mij ook goed werkt, is als ik me ingesmeerd heb met bodylotion, mijn handen "schoonknijpen" in mijn haar.