Mode & Beauty alle pijlers

Voor de krullenbollen

16-10-2010 21:11 86 berichten
Wat gebruiken jullie voor je krullen?

Wat is een aanrader/afrader?

Ik gebruik Andrélon krullen mousse, vind ik prima werken en krijg een mooie bos krullen van. Dus een aanrader.

Een afrader vind ik de krullen mousse van L'oreal Studio Line Silk & Gloss, mijn haar wordt er hard van, dat vind ik niet zo fijn.

What about you, krullies?
Alle reacties Link kopieren
Krullenspray van de Hema, echt ideaal!
Afraders; bier- en schuimparties
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Producten van dr Frieda (of zoiets).. Een paar weken geleden nog in de aanbieding bij het Kruidvat (2 halen 1 betalen); best prijzig maar ideaal voor krullenbollen zoals wij
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Ja, deze krul control creme van A gebruik ik ook.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb heel dun en licht haar, wel heel veel krullen gelukkig. Met wax krijg ik een vies vettig hoofd, met schuim worden mijn krullen veel te veel samengepakt en dus oogt het ook minder. Ook heb ik een hekel aan spul dat hard wordt in mijn haar.

Ik gebruik nu dit:

Het is niet bedoeld voor krullen maar het werkt perfect. Andrelon noemde het eerst anders en nu ineens is het "laagjes accent paste" Maar ik ben blij dit ik het heb gevonden. Wordt niet hard, maakt mijn krullen zacht en mijn haar oogt "vol". En het ruikt lekker !
en niet onbelangrijk: het haalt kroes en pluis uit mijn haar en ik krijg mooie ronde krullen.
De krullenspray van Andrelon!
Krul controler creme van A heb ik ook geprobeerd, maar daar werden mijn krullen harder van en ik houd van lekker zacht haar. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar las ooit ergens de tip van 'bumble and bumble', helaas niet te verkrijgen in Nederland, maar bestel het altijd via een webshop. Het is wel prijzig, maar werkt perfect. Het is tegelijkertijd verzorgend en geeft mooie krullen, die niet hard of plakkerig worden.
Ik gebruik voornamelijk producten van Goldwell.
Known to cause insanity in laboratory mice
O ja, krullenspray van frizz ease, John Frieda heb ik ook gehad; beviel erg goed, maar ik kom altijd weer terug bij bumble and bumble.
Eerder Göt2Be, maar eens overgenomen gingen veel producten eruit.
Mijn schoonzusje zweert bij Aveda.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
John Frieda vond ik heulemaal niks.

Is toch allemaal een kwestie van proberen, het ene haar is het andere niet/
Ik was mijn haar, doe er Aveda be curly curl enhancer in, ga met nat haar slapen, en dan elke dag, tot ik het weer was balsem van Guhl met amandelolie of weer be curly curl enhancer er in.

en ik heb hele mooie krullen, met niet al te veel pluis (al zeg ik het zelf..) en ik kam het alleen maar uit voordat ik het was, tussendoor nooit
Ik heb een flinke bos pijpenkrullen, en na tientallen jaren klooien, proberen, wisselen, dan weer zweren bij dit, dan weer bij dat, merk ik dat ik gewoon de mooiste bos heb wanneer het zo stug mogelijk is. Daarom gebruikik BIG shampoo van Lush, met grof zeezout erin, voor het extreme stugge beach-effect. Geen cremepjes, spraytjes of serumpjes meer voor mij. Krullen horen niet te glimmen.
Kun je deze producten ook gebruiken bij een kind van anderhalf? Dochter heeft prechtige krullen maar ze beginnen snel te pluizen en te klitten. Ik heb zelf stijl haar en totaal geen ervaring met krulhaar (ze heeft ze van haar vader)
quote:Enigma schreef op 16 oktober 2010 @ 21:49:

Ik was mijn haar, doe er Aveda be curly curl enhancer in, ga met nat haar slapen, en dan elke dag, tot ik het weer was balsem van Guhl met amandelolie of weer be curly curl enhancer er in.Man wat wordt mijn haar slap en suf van dat spul zeg. Ruikt wel lekker.
quote:Very Cherry schreef op 16 oktober 2010 @ 22:07:

[...]

Man wat wordt mijn haar slap en suf van dat spul zeg. Ruikt wel lekker.

Serieus?? ik zweer er, anders heb ik heel pluizig haar. tis eigenlijk voor na het wassen in nat haar, maar ik doe het ook tussendoor in droog haar....maar tis belachelijk duur!!!

Wat gebruik jij?
oh, uhm sorry very cherry, ff teruggelezen....

ik ben ook niet geschikt voor dit forum way toooooooo slow
en die BIG shampoo van Lush, daar kreeg ik dus heeeeeel erg klitterig haar van....

ik doe wel eens american cream in mijn droge haar, maar meer omdat het zo lekker ruikt!!
Zie boven Woon je in Rotterdam? Mag je hem met korting komen ophalen, mijn tube Be Curly.

Ik gebruik BIG dus, en kneed er na het wassen schuim van de Body Shop in, ruikt lekker zoet, en is absoluut niet cremerig ofzo, maakt het nog net wat dikker. O ja, wat bij mij ook goed werkt, is als ik me ingesmeerd heb met bodylotion, mijn handen "schoonknijpen" in mijn haar.
ja die bodyloyion truc doe ik ook af en toe, olie en serum is voor mij ook geen succes want dan wordt t te vet.

Ik woon in Berkel en Rodenrijs, dus wel vlakbij Rotterdam.

kan ik je een persoonlijk bericht sturen?
Ik weet niet hoe dat werkt met persoonlijke berichten via hier, die functie heeft het bij mij nooit gedaan. Zit je met mensen op Hyves, van hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven