Mode & Beauty alle pijlers

waar vind ik dit ?

29-06-2014 12:32 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek voor mijn zoon naar heren body's http://www.oboy.de/DOREANSE-Body.htm

Hij draagt ze al jaren, maar heeft nieuwe nodig.

Vroeger kocht ik ze bij Neckermann maar kan daar niets meer vinden.

Wie weet een zaak in Nederland waar ik ze kan kopen/bestellen?
beetje bi is niet bah
Als het hem niet uit maakt en jij wilt iets voor hem kopen, koop dan alsjeblieft normaal ondergoed voor hem, waarin andere 17 jarigen jongens ook lopen (check bijvoorbeeld de HEMA of de V&D eens), zodat hij niet wordt uitgelachen op voetbalkamp of door zijn eerste vriendin.
quote:sandraaardbei schreef op 29 juni 2014 @ 18:53:

[...]

Ja serieus, maar hij is ook een echte man en houdt helemaal niet van winkelen en kleding winkels. Maakt niet uit waar in hij loopt zegt hij alles wat ik voor hem koop vindt hij goed, zolang hij maar niet mee hoeft, want als hij moet wordt het oorlog tussen onsMaar nu denkt hij misschien wel dat alle jongens van 17 in een body lopen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Als hij straks gepest wordt is het jouw schuld to. Echt.
Dit is echt een fascinerend kijkje in iemands leven.

Hoe zou zoon dat in de winter met gymlessen gedaan hebben? Gewoon zijn romper aan doen, terwijl de rest van de jongens hun Bjorn Borg boxer aan deden?

Fascinerend...
quote:granny71 schreef op 29 juni 2014 @ 19:38:

[...]

Daarom zoekt TO ook een body met drukknoopjes aan de voorkant voor haar "echte man"Ik kan de links niet openen ( misschien maar goed ook), dus ik wist niet dat ze iets zoekt met knoopjes
Je bent zelf een theepot
Sorry, maar
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Als dit echt is, en serieus, dan moet je denk ik eens gaan bedenken waar je mee bezig bent.

Een jongen van 17 koopt zn eigen ondergoed! En ALS je als moeder eens iets voor hem mee wilt nemen, ter verrassing, is dat een setje leuke shorts van Bjorn Borg of een ander hip merk.

Een jongen die in dergelijke underwear gespot wordt, door vrienden of een meisje, is voer voor pesterijen. Ik kan niet geloven dat jij als moeder hem dit aandoet.

Als dit een grap is, is het goed geslaagd!
quote:Lucky_Birdie schreef op 29 juni 2014 @ 22:37:

Dit is echt een fascinerend kijkje in iemands leven.

Hoe zou zoon dat in de winter met gymlessen gedaan hebben? Gewoon zijn romper aan doen, terwijl de rest van de jongens hun Bjorn Borg boxer aan deden?

Fascinerend...

Ik weet verder niet hoe anderen hier op reageren in zijn omgeving, heb ook nog nooit van hem gemerkt dat hij gepest wordt etc, hij zit door de week op een internaat samen met kinderen van andere families die net als wij met kermis attracties rond trekken en schippers andere kinderen wier ouders door de week op pad zijn en geen vast woonadres hebben .

Hij draagt ze al vanaf zijn 13de en vindt ze zelf heerlijk zitten ook als het warm is etc doet hij ze aan op een spijkerbroek en gympen en staat ook nog wel leuk bij hem ook dan lijkt het gewoon als of hij een strak t-shirt aan heb , en past ook wel bij zijn licht gespierde lijf ( hij doet de laatste maanden wat aan fitness ).
beetje bi is niet bah
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er is een reden dat ze die bodys niet meer bij neckermann hebben. Ze kunnen echt niet meer..

Maar als je ze toch graag wilt bestellen zou je hem kunnen bestellen van het linkje dat je in het topic geplaatst hebt. Eerst 1 bestellen, om te kijken of deze wel aankomt en later meer. Wie weet hebben ze ze ook op ebay.
I've got nothing to do today but smile.
Ok, dat kan TO

Ik draag zelf alleen in de winter body"s, tegen een bouwvakkersdecollete / koude rug.

Maar ik bestel nooit zomaar wat op internet, de meeste hebben behoorlijk scherpe randjes bij het kruis, geen idee of dat bij mannen bodies ook zo is.
Ik kan me voorstellen dat dat in een bepaalde homoscene hip is, maar toch niet op een internaat waar pubers zitten? Hoe doet hij dat dan als hij gaat gymen, kleed hij zich zo om in de jongenskleedkamer? Kijk, van mij maggie, maar ik denk wel dat het behoorlijk uit de toon is met wat zijn klasgenoten aan hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven