Er is altijd wel ergens opruiming, vlaggetjesdagen, verbouwingsopruiming (verzetten ze alleen een paar rekken), presale, winte wonderdagen, doldwaze dagen
Enne zo duidelijk is het niet. Ja als het er eenmaal is niet te missen, maar van tevoren? Ik zat met een groep vriendinnen en niemand die het wist, enkelen dachten dat het dit jaar wel eerder zou zijn vanwege de recessie
Heb vanmiddag een winterjas gekocht met 30% korting. Waren ook in andere winkels al met korting.
En de winter moet nog beginnen!
Anoniem_30612
zaterdag 19 november 2011 om 20:30
quote:Janna_ schreef op 19 november 2011 @ 19:56:
Meestal begin januari toch? In ieder geval na kerst.Ook wel voor de kerst! Ik heb eens bij Bandolera een heel mooi vestje van mohair gekocht voor de helft van het geld. En dat heb ik toen gekocht om het met kerst meteen aan te trekken.
Ik werk in de detailhandel en de pre-sale begint meestal een week of twee voor de kerst en dan begint de echte sale meteen na de kerst. De meeste winkeliers wachten niet meer tot januari, dan is het geld van de consumenten op
quote:christina schreef op 19 november 2011 @ 20:41:
Ik werk in de detailhandel en de pre-sale begint meestal een week of twee voor de kerst en dan begint de echte sale meteen na de kerst. De meeste winkeliers wachten niet meer tot januari, dan is het geld van de consumenten op Maandag en dinsdag zijn er al winkels die met de pre sale,beginnen.Dat is geen twee weken voor de kerst maar vier.
Vandaag bij de Bijenkorf geweest, die hebben al gigantische opruiming (-20, 30 en 50%). Voor de winter een hele stapel Bennetton truien ingeslagen in alle kleuren met 30% korting.
Het lijkt wel of ik steeds achterloop op de mode. Ik begin nu pas, nu het gaat vriezen, te denken aan truien, maar ze zijn nu al weer in de opruiming ....
Ik koop elk jaar al in september een winterjas voor mijn jongens,die dan in november al is afgeprijsd,en hier nog nieuw in de kast hangt voor de volle mep.