Mode & Beauty alle pijlers

wanneer start de uitverkoop?

19-11-2011 19:43 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, titel zegt het al, wie weet dit?
In veel winkels heb je nu al ''Mid season sale' en sommige winkels hebben altijd een rek met afgeprijsde kleding zoals bij Street One en Cecil.
De solden in Antwerpen starten op 3 januari 2012. Vanaf dan kan je in alle winkels in Antwerpen genieten van kortingen.

De wintersolden gaan door van 3 januari tot 31 januari 2012. De koopjesperiode in de zomer start op 1 juli 2012 en loopt tot 31 juli 2012

In NL zie ik nu al korting in winkels eigenlijk (20%, maar toch)
veel winkels hebben al uitverkoop maar volgens mij is dit niet wettelijk vastgelegd dus kan het verschillen per winkel
Pennywise :P wat een leuke avatar!!

Sorry voor off topic
meestal voor de kerst, maar dat verschilt per winkel, sommige beginnen nu al en sommige starten na de kerst
quote:duffiej schreef op 19 november 2011 @ 19:51:

Pennywise :P wat een leuke avatar!!

Sorry voor off topic''kom in mijn armen''
Er is altijd wel ergens opruiming, vlaggetjesdagen, verbouwingsopruiming (verzetten ze alleen een paar rekken), presale, winte wonderdagen, doldwaze dagen
Na de kerst
haha ik ben gek op die film

Meestal begin januari toch? In ieder geval na kerst.
quote:duffiej schreef op 19 november 2011 @ 19:56:

haha ik ben gek op die film

hij is goed he? heb IT al zo vaak gezien maar blijft heavy
Ja hij is echt geweldig. Ik kan hem ook blijven kijken, hij blijft toch elke keer weer spannend
Klantenavonden beginnen volgemde week ,heb de uitnodigingen binnengekregen vandaag. Bij sommige zaken is nu al wat voorverkoop.
Volgens mij is het net zo duidelijk wanneer het uitverkoop (bijna altijd wel ergens) is als zoals het duidelijk is wanneer Sint, Kerst etc. is.

Snap werkelijk niet dat dit topiconderwerp elk jaar terugkomt.
Ja de kleine beginnetjes had ik ook al gezien, maar pas na de kerst gaat het dus echt los, hmm
Enne zo duidelijk is het niet. Ja als het er eenmaal is niet te missen, maar van tevoren? Ik zat met een groep vriendinnen en niemand die het wist, enkelen dachten dat het dit jaar wel eerder zou zijn vanwege de recessie
Tegenwoordig is er altijd wel ergens uitverkoop lijkt het wel.
Heb vanmiddag een winterjas gekocht met 30% korting. Waren ook in andere winkels al met korting.

En de winter moet nog beginnen!
quote:Janna_ schreef op 19 november 2011 @ 19:56:

Meestal begin januari toch? In ieder geval na kerst.Ook wel voor de kerst! Ik heb eens bij Bandolera een heel mooi vestje van mohair gekocht voor de helft van het geld. En dat heb ik toen gekocht om het met kerst meteen aan te trekken.
Ik werk in de detailhandel en de pre-sale begint meestal een week of twee voor de kerst en dan begint de echte sale meteen na de kerst. De meeste winkeliers wachten niet meer tot januari, dan is het geld van de consumenten op
quote:christina schreef op 19 november 2011 @ 20:41:

Ik werk in de detailhandel en de pre-sale begint meestal een week of twee voor de kerst en dan begint de echte sale meteen na de kerst. De meeste winkeliers wachten niet meer tot januari, dan is het geld van de consumenten op Maandag en dinsdag zijn er al winkels die met de pre sale,beginnen.Dat is geen twee weken voor de kerst maar vier.
Vandaag bij de Bijenkorf geweest, die hebben al gigantische opruiming (-20, 30 en 50%). Voor de winter een hele stapel Bennetton truien ingeslagen in alle kleuren met 30% korting.

Het lijkt wel of ik steeds achterloop op de mode. Ik begin nu pas, nu het gaat vriezen, te denken aan truien, maar ze zijn nu al weer in de opruiming ....
Ik koop elk jaar al in september een winterjas voor mijn jongens,die dan in november al is afgeprijsd,en hier nog nieuw in de kast hangt voor de volle mep.
Jassen gaan al veel eerder in de uitverkoop en veel winkels hebben een mid-season sale. De echte grote sale zit rond de kerst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven