Wat draag jij 's nachts in bed?

dinsdag 8 oktober 2019 om 23:53
Alle 3, hangt af van m'n mood maar op het moment een nacht japon/ big shirt van de Primark. In de zomer meestal een hempje met spaghettibandjes ofzo want als het echt zo warm is vind ik het niks dat ik aan m'n hoeslaken/ovetrek plak met m'n rug.
Ik trap bij pyjama's wel meestal de broek uit omdat die irritant zit omdat ik veel draai.
Ik trap bij pyjama's wel meestal de broek uit omdat die irritant zit omdat ik veel draai.

dinsdag 8 oktober 2019 om 23:58
Man krijgt hier een rolberoerte als ik daarmee afkom voor half december

Sinds vorige week heb ik eindelijk recht op het herfst-deel.
(Wat hem betreft slaapt ie heel het jaar door behalve bij -10 onder het zomerdeel.
Om dan te klagen dat er een ijsblok met ijspegels van voeten naast hem ligt.)
woensdag 9 oktober 2019 om 00:01
Hier ook 3, 4 weken geleden het winterdekbed om onder te liggen. Zomerdeel ligt er op, zodat ik het evt bij kan pakken. Aan elkaar vastmaken doe ik niet, ze blijven apart in een aparte dekbedhoes.
Ik heb nu het zomerdeel over de voetjes onderaan. Lekker warm

woensdag 9 oktober 2019 om 00:03
Ik slaap in een pyamabroek/legging met shirt.
Naakt slapen vind ik afgrijselijk. OVeral zweten en zo. Ik slaap op mijn zij. Ik ben geen mega zweter maar dan krijg je dat toch tussen je borsten, je armen en benen plakken aan elkaar enz. Heb ik een bloedhekel aan.
Dus lekker katoen, geen zweetmateriaal.
Het moet een héle hete nacht zijn wil ik zonder legging/pyamabroek slapen.
Naakt slapen vind ik afgrijselijk. OVeral zweten en zo. Ik slaap op mijn zij. Ik ben geen mega zweter maar dan krijg je dat toch tussen je borsten, je armen en benen plakken aan elkaar enz. Heb ik een bloedhekel aan.
Dus lekker katoen, geen zweetmateriaal.
Het moet een héle hete nacht zijn wil ik zonder legging/pyamabroek slapen.
woensdag 9 oktober 2019 om 00:04
Ja toch wel blijkbaar! Nu draag ik overdag ook altijd een hemdje dus misschien meer het idee. Slaap nog onder het zomerdeel van dekbed nu. Door de overgang is een warmer dekbed ook nog geen doen. Maar mijn dekentje ligt wel weer klaar!
woensdag 9 oktober 2019 om 00:07
Misschien moet het nog strakker inderdaad, maar hou van zoveel mogelijk katoen qua stof en dat wordt weer snel wijder. Ik ga maar weer eens op zoek naar beters!winkelfanaat schreef: ↑08-10-2019 23:35Heb je weleens een aansluitend hemdje geprobeerd? Ik ben ook, vanwege hetzelfde probleem, overgegaan op aansluitende T-shirtjes
.
woensdag 9 oktober 2019 om 00:17
Hartje zomer: naakt/boxer
Hartje winter: joggingbroek, skisokken, lange mouwen, dikke trui.
Oh en ik kan echt overal in slapen, zelfs in een kanten jurk en panty. Maakt me niks uit.
Nu draag ik een joggingbroek en een uitgelubberd tshirt met gaten. En heb er een kruikje bij.
Hartje winter: joggingbroek, skisokken, lange mouwen, dikke trui.
Oh en ik kan echt overal in slapen, zelfs in een kanten jurk en panty. Maakt me niks uit.
Nu draag ik een joggingbroek en een uitgelubberd tshirt met gaten. En heb er een kruikje bij.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

woensdag 9 oktober 2019 om 00:20
Ik had 4 weken geleden een extra dekentje op m'n zomer dekbed gelegd want ik vind het nog wat vroeg om al te wisselen maar na 2 dagen moeilijk kunnen slapen omdat ik het koud had dacht ik ja daag ik wissel om. Ik heb het liever iets te warm dan te koud.FlowerSpirit schreef: ↑09-10-2019 00:01Hier ook 3, 4 weken geleden het winterdekbed om onder te liggen. Zomerdeel ligt er op, zodat ik het evt bij kan pakken. Aan elkaar vastmaken doe ik niet, ze blijven apart in een aparte dekbedhoes.
Ik heb nu het zomerdeel over de voetjes onderaan. Lekker warm![]()
woensdag 9 oktober 2019 om 00:22
Oh en wat ook altijd een leuke is: m’n (hele lange) haar mag ook op alle manieren. Staart, knot, vlecht, los, het maakt me echt niet uit. Kan zelfs met m’n bril op slapen.
Het enige dat ik echt vreselijk vind als ik ga slapen is een muffig geurtje. Dus het raam staat hier altijd open al vriest het 30 graden.
Het enige dat ik echt vreselijk vind als ik ga slapen is een muffig geurtje. Dus het raam staat hier altijd open al vriest het 30 graden.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
woensdag 9 oktober 2019 om 00:26
woensdag 9 oktober 2019 om 00:31
Herkenbaar, alleen heb ik nooit een lange broek aanMalibu123 schreef: ↑09-10-2019 00:26Nu in een pyjamabroek met t-shirt (korte mouw) en sokken. Ik kan echt niet slapen als ik koude voeten heb. Die sokken schop ik dan snachts een keer uit.
In de zomer slaap ik in een hemdje en een onderbroek. Naakt slapen vind ik vreselijk, geen idee waarom maar het ligt gewoon niet fijn.

Partner heeft het altijd warm en ik altijd koud. Dekbed ligt dan half over mij heen, tenzij het heel koud is ook over partner

groentuintje wijzigde dit bericht op 09-10-2019 00:33
13.24% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 9 oktober 2019 om 00:32
Ik vind het ook vreemd, kleding aan. Zonder vind ik veel warmer. Ik heb zacht ‘velvet flanel’ beddengoed en een elektrische deken en/of een man-kachel zodat ik warm instap.
Ik ben wel zo neurotisch dat er altijd een joggingbroek en hemdje liggen voor het geval ik inbrekers hoor. Nog nooit gebeurd, maar ja. Of er breekt brand uit en ik moet vluchten.
Ik ben wel zo neurotisch dat er altijd een joggingbroek en hemdje liggen voor het geval ik inbrekers hoor. Nog nooit gebeurd, maar ja. Of er breekt brand uit en ik moet vluchten.

woensdag 9 oktober 2019 om 00:33
Afscheiding, ongesteld? En als je het snel koud hebt dan trek je toch een pyama aan en ga je niet met je blote poes in bed stappen.RégineFilange schreef: ↑08-10-2019 23:42Het is toch beter voor je flora en fauna aldaar als er niet 24/7 stof tegenaan zit. Dus in bed mag de boel gewoon bloot, vind ik gezonder voelen. Waarom zou je ondergoed aandoen uberhaupt.
Ik zou het ook niks vinden als een man helemaal naakt slaapt, zeker als je het bed net hebt verschoond.
anoniem_6749babf2d113 wijzigde dit bericht op 09-10-2019 00:36
11.58% gewijzigd

woensdag 9 oktober 2019 om 00:35
Een top met spaghettibandjes of een wijd t-shirt. Ik vind het altijd fijn iets van boven aan te hebben als ik slaap, maar van onderen kan ik dan juist niets verdragen. Dan voel ik me niet 'vrij'. Ik kon er als kind al niet tegen om een pyjamabroek aan te hebben in bed.
In de tijden dat ik in de weekenden doorging met feesten tot de volgende middag was ik blij als ik sowieso mijn bed nog in redelijke staat bereikte, dat ik er dan ondersteboven in lag met mijn panty nog aan interesseerde me toen niet zo.
Maar top/wijd t-shirt vind ik echt het allerfijnste.
In de tijden dat ik in de weekenden doorging met feesten tot de volgende middag was ik blij als ik sowieso mijn bed nog in redelijke staat bereikte, dat ik er dan ondersteboven in lag met mijn panty nog aan interesseerde me toen niet zo.
Maar top/wijd t-shirt vind ik echt het allerfijnste.

woensdag 9 oktober 2019 om 00:47
Ongesteld oke, dan trek ik ook iets aan. Maar afscheiding loopt er niet zomaar uit als je in bed ligt te slapen.
woensdag 9 oktober 2019 om 00:52
Ik vraag mijn vriend altijd even extra rond te rollen. Of ik maak hem aan het zweten. Heerlijk die geur

woensdag 9 oktober 2019 om 01:04
Nee echt niet, ik en mijn vrouw slapen niet eens lepeltje lepeltje. Iets met dat ik dan heel heel erg ga zweten.
Verder afhankelijk van temperatuur en soort bekded, altijd een tshirt, heb ik het koud strakke pyama broek/legging.
fietsen varen vrouwelijk doen

woensdag 9 oktober 2019 om 01:06
Maar waarom dan wel die onderbroek?
woensdag 9 oktober 2019 om 01:07
Zijn er echtparen die nog standaard lepeltje lepeltje slapen dan? Ik slaap wel regelmatig lepeltje lepeltje met mijn peuter maar dat is niet echt uit vrije wilzeefietser1 schreef: ↑09-10-2019 01:04Nee echt niet, ik en mijn vrouw slapen niet eens lepeltje lepeltje. Iets met dat ik dan heel heel erg ga zweten.
Verder afhankelijk van temperatuur en soort bekded, altijd een tshirt, heb ik het koud strakke pyama broek/legging.