Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij 's nachts in bed?

08-10-2019 23:20 267 berichten
Een forumster vond het vreemd dat mensen 's nachts kleding aan hun lijf hebben.

Bij deze dus de vraag ... Wat heb jij 's nachts (of overdag - als je nachtwerk doet) aan als je in je bed ligt?
Op een doorsnee herfst- of lente-nacht.

Wat draag jij 's nachts in bed?

Totaal aantal stemmen: 294

Een pyjama (22%)
Een nachtjapon / big shirt / t-shirt (24%)
Ik slaap naakt (37%)
Iets anders (17%)
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
09-10-2019 10:22
Voor de mensen die ruzie hebben met hun partner over de dikte van het dekbed... Waarom niet allebei je eigen dekbed?
dat vind ik saai
kun je niet lekker tegen elkaar aankruipen
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
09-10-2019 10:21
Met deze kou kan ik niet naakt slapen. En in de zomer draag ik dan een hempje, maar nooit helemaal naakt. Mannen hebben het minder snel koud en de vriendjes die ik heb gehad vonden een pyjama geen afknapper en soms zelfs wel lief. En er bestaan gek genoeg ook vrouwen die sexy kunnen zijn in pyjama, en naakt betekend niet automatisch sexier.

Met die onderzoeken heb ik niks. Er zijn ook onderzoeken die zeggen dat 2 keer per week douchen voldoende is.

Ook een onderzoek gelezen waarin stond dat de matrassen van mensen die naakt slapen viezer zou zijn omdat al het zweet direct op of door het matras zou gaan.
Waarom gaat het ook over sexy? Wie is er nou bezig met sexy slapen? Ik wil gewoon lekker slapen. Snap niet waarom je onzeker moet worden wanneer je liever niet naakt zou slapen, en dat suggereer je toch een beetje zo. :-D
Puz_n_Boots schreef:
09-10-2019 10:31
Dit is ook waar! Die matrassen zullen wel allemaal vieze bruinige vlekken hebben, bleh!
Die mensen hebben er geen molton omheen denk ik
lilalinda schreef:
09-10-2019 10:34
dat vind ik saai
kun je niet lekker tegen elkaar aankruipen
Nee dat vind ik ook hoor, daarom hebben wij ook een gezamenlijk mega dekbed, maar ook nooit ruzie over hoe dik.
Naakt slapen leidt bij ons over het algemeen wel tot meer seks trouwens. Ook wel een voordeel (of een nadeel, afhankelijk van of je van seks houdt)
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-10-2019 10:35
Waarom gaat het ook over sexy? Wie is er nou bezig met sexy slapen? Ik wil gewoon lekker slapen. Snap niet waarom je onzeker moet worden wanneer je liever niet naakt zou slapen, en dat suggereer je toch een beetje zo. :-D
Ik snap het als je pas in een nieuwe relatie zit of vrijgezel bent en een verzetje krijgt. Maar waarom zou je sexy moeten zijn s'nachts? Die mensen slapen zeker ook met een laag make-up op.
Puz_n_Boots schreef:
09-10-2019 10:31
Dit is ook waar! Die matrassen zullen wel allemaal vieze bruinige vlekken hebben, bleh!
Daar zijn moltons matrasbeschermers voor.
Ik slaap al jaren maakt. Geen vieze matrassen hier hoor
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
09-10-2019 10:39
Ik snap het als je pas in een nieuwe relatie zit of vrijgezel bent en een verzetje krijgt. Maar waarom zou je sexy moeten zijn s'nachts? Die mensen slapen zeker ook met een laag make-up op.
Grappig genoeg slaap/sliep ik in het begin van de relatie juist niet naakt.. Nu we helemaal ontspannen zijn met elkaar kan ik mijn naakte zelf pas zijn. :-D
Alle reacties Link kopieren
Naakt, en als ik het koud krijg trek ik sokken aan.
Mijn man slaapt ook naakt. Al is hij dit pas gaan doen nadat hij mij heeft leren kennen. Daarvoor droeg hij volgens mij altijd een echte herenpyjama.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Alle reacties Link kopieren
Onderbroek.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
09-10-2019 08:57
Een string, lees ik, dat lijkt me helemaal erg! Die draag ik overdag al niet graag, laat staan dat je 's nachts heel de tijd zo'n ding in je naad hebt :O
Eindelijk iemand die hetzelfde over strings denkt, hihi. Ik heb er wel, draag ze zelden. Alleen met een rokje of zo. Rotdingen.
Alle reacties Link kopieren
Whatifyoufly schreef:
09-10-2019 10:59
Naakt, en als ik het koud krijg trek ik sokken aan.
Mijn man slaapt ook naakt. Al is hij dit pas gaan doen nadat hij mij heeft leren kennen. Daarvoor droeg hij volgens mij altijd een echte herenpyjama.
Toen ik mijn vrouw leerde kennen sliep ze naakt. Nu met een shirt want had last van haar rug. Dat een tijdje geobserveerd en waar ik slaap met het dekbed helemaal over me heen, slaapt zij met met het dekbed tot halverwege haar rug. Dan krijgt je rug het wel koud ja.

Trouwens mijn slaap t shirt is het minst sexuele kleding stuk wat ik heb. Altijd mijn oudtse t shirt met gaten erin geslapen en als die niet 1 keer in de maand in de kookwas gaat, wordt ie ook nog vettig en stinkt dan altijd.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Nu het zo koud is draag ik een lange pyjamabroek met een groot tshirt erop. Als het minder koud is verruil ik mijn lange broek voor een kort broekje, en als het echt heet is dan draag ik alleen mn korte broekje (met ondergoed) en zonder shirt.

Vriend slaapt alleen in een boxer en heeft het, nadat hij 5 minuten onder het dekbed ligt, al warm en doet zijn voeten en onderbenen buiten het dekbed.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik de enige, maar ik vind een man die naakt slaapt niet fris. Bij ons zit alles nog tussen de benen, maar bij een man niet. Hoe zit het met de 'hoe ik ook schud en huppel, ik krijg die laatste druppel niet van mijn knuppel"?
En 's morgen met een odol. Allemaal lekker tegen het dekbed en matras.

Iemand zei, wij hebben dan meer seks. Ik vind het juist leuker als je fijn je hand onder een shirt of boxer kunt steken ipv al naakt en meteen, hoppa!
Ik heb 1x een partner gehad die naakt sliep, ik vind het niets, tot het punt dat het een dealbreaker is.
Ik heb alleen een onderbroek aan, ongeacht of het winter of zomer is. Slaap ook altijd onder een zomerdekbed. Verwarming in de slaapkamer staat ook nooit aan. En dan nog heb ik het af en toe veel te warm, ik ben net een gloeikachel als ik slaap. Overigens heb ik het overdag wel altijd koud :bonk:
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
09-10-2019 10:36
Nee dat vind ik ook hoor, daarom hebben wij ook een gezamenlijk mega dekbed, maar ook nooit ruzie over hoe dik.
mijn man slaapt meestal half naast het dekbed en ik er dik onder
Alle reacties Link kopieren
Naakt, allebei. Ik ben wel een koukleum, maar gelukkig is man een straalkacheltje. Daarbij vind ik iets aan mijn lijf bruut irritant, dat draait altijd helemaal om me heen, en krijg ik het gevoel te stikken. Oh, en geen bruine vlekken in 't matras hoor, daar zijn molton hoeslakens voor..
Alhoewel ik een koukleum ben, slapen wij op een onverwarmde verdieping, met bijna altijd de balkondeur open, ik krijg hoofdpijn van slapen in een warme kamer. Het moet echt keihard vriezen, wil ik de balkondeur dicht doen, en dan nog staan de bovenlichtjes open.
Hebben wel allebei een eigen dekbed, die slaan we over elkaar heen als we gaan slapen, zodat we lekker lepeltje-lepeltje kunnen liggen (in de winter, zomers is het te warm voor dat soort fratsen). Halverwege de nacht liggen we gewoon anders met ons eigen dekbed.. Toen we nog 1 grote hadden, lag een van ons altijd zonder dekbed... Als het heel koud is, leggen we een quilt op het bed als extra, die eindigt altijd bij mij, want man is warm genoeg van zichzelf :biggrin:
Hebben ook een eigen matras, vanwege mijn rug is die van mij wat harder dan die van man. Om te zorgen dat een van ons niet tussen de matrassen valt (en ja, dat is bloedje-irritant en er komt kou tussendoor) hebben we daar een topper op liggen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
09-10-2019 11:18
Misschien ben ik de enige, maar ik vind een man die naakt slaapt niet fris. Bij ons zit alles nog tussen de benen, maar bij een man niet. Hoe zit het met de 'hoe ik ook schud en huppel, ik krijg die laatste druppel niet van mijn knuppel"?
En 's morgen met een odol. Allemaal lekker tegen het dekbed en matras.
ik neem dat ding ook in mijn mond, ben gewoon niet zo heel vies aangelegd

en dat onderlaken gaat elke week in de was
en het dekmatras dat we ook nog hebben, gaat een paar keer per jaar
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-10-2019 10:35
Waarom gaat het ook over sexy? Wie is er nou bezig met sexy slapen? Ik wil gewoon lekker slapen. Snap niet waarom je onzeker moet worden wanneer je liever niet naakt zou slapen, en dat suggereer je toch een beetje zo. :-D

Ik proefde die toon in sommige reacties, vandaar mijn bericht dat pyjama dragers niet perse sexloze wezens zouden zijn :-D
Man en ik allebei alleen in een onderbroek. Man sliep eerder altijd naakt, maar toen zaten er zeker geen vlekken in het matras en hoeslakens hoor.

Verder slapen we ieder aan een kant van het bed, we kunnen er echt niet tegen als we elkaar aanraken 's nachts :rofl:
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
09-10-2019 11:18
Misschien ben ik de enige, maar ik vind een man die naakt slaapt niet fris. Bij ons zit alles nog tussen de benen, maar bij een man niet. Hoe zit het met de 'hoe ik ook schud en huppel, ik krijg die laatste druppel niet van mijn knuppel"?
En 's morgen met een odol. Allemaal lekker tegen het dekbed en matras.

Iemand zei, wij hebben dan meer seks. Ik vind het juist leuker als je fijn je hand onder een shirt of boxer kunt steken ipv al naakt en meteen, hoppa!
Ik heb 1x een partner gehad die naakt sliep, ik vind het niets, tot het punt dat het een dealbreaker is.
Precies, ik wil ook een onderbroek om die druipende of zwetende ***. Vind het echt onhygiënisch als mannen naakt slapen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-10-2019 11:23
ik neem dat ding ook in mijn mond, ben gewoon niet zo heel vies aangelegd

en dat onderlaken gaat elke week in de was
en het dekmatras dat we ook nog hebben, gaat een paar keer per jaar
Maar ik neem aan dat hij zich dan gewassen heeft en/of je daarna je tanden poetst? Of geef je nadat je je mond hebt doorgespoeld met gesmolten brie, de mensen die je tegenkom op een verjaardag zo weer een kus?
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
09-10-2019 11:34
Maar ik neem aan dat hij zich dan gewassen heeft en/of je daarna je tanden poetst? Of geef je nadat je je mond hebt doorgespoeld met gesmolten brie, de mensen die je tegenkom op een verjaardag zo weer een kus?
ik geloof dat mijn man een stuk frisser en gezonder is dan de jouwe
moonlight schreef:
09-10-2019 11:30
Precies, ik wil ook een onderbroek om die druipende of zwetende ***. Vind het echt onhygiënisch als mannen naakt slapen.
Als je een druipende penis hebt zou ik toch even naar de huisarts gaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-10-2019 11:35
ik geloof dat mijn man een stuk frisser en gezonder is dan de jouwe
Niet alles zo letterlijk nemen hoor. En ik heb geen man, ik ben vrijgezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven