Wat drag ik bij...........
zondag 20 maart 2011 om 13:21
......een camel-kleurige a-lijn rok op een bruiloftsfeest?
Wij zijn uitgenodigt in de avond maar ik heb geen idee wat ik aan moet. Of ik haal compleet wat nieuws (inc schoenen) of ik kan deze rok aan doen maar dan weet ik niet wat ik er op aan moet.
Wie heeft een leuke tip voor me?
aanvullende info: blon haar, blauwe ogen en een lichte huid. Ik denk dat ik wel moet combineren met iets wat donkerders. anders wordt het zo'n vaal geheel.
Wij zijn uitgenodigt in de avond maar ik heb geen idee wat ik aan moet. Of ik haal compleet wat nieuws (inc schoenen) of ik kan deze rok aan doen maar dan weet ik niet wat ik er op aan moet.
Wie heeft een leuke tip voor me?
aanvullende info: blon haar, blauwe ogen en een lichte huid. Ik denk dat ik wel moet combineren met iets wat donkerders. anders wordt het zo'n vaal geheel.
zondag 20 maart 2011 om 13:48
http://www.next.co.uk/sho ... xtra=sch&n=women&mpch=ads
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 20 maart 2011 om 13:59
zondag 20 maart 2011 om 14:03
Ik zou het combineren met juist een witte frisse top.
-hoewel wit eigenlijk not done is op een bruiloft-
Fantastisch hoge hakken, pumps met subtiel bandje
Haar op steken.
Sprekende make up.
Mooie sieraden.
Optie twee is volgende week de stad induiken en een leuk jurkje aanschaffen wat je na de bruiloft ook nog kunt dragen. Heb je direct je eerste voorjaarsset te pakken.
-hoewel wit eigenlijk not done is op een bruiloft-
Fantastisch hoge hakken, pumps met subtiel bandje
Haar op steken.
Sprekende make up.
Mooie sieraden.
Optie twee is volgende week de stad induiken en een leuk jurkje aanschaffen wat je na de bruiloft ook nog kunt dragen. Heb je direct je eerste voorjaarsset te pakken.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
zondag 20 maart 2011 om 14:08