Wat drag ik bij...........
zondag 20 maart 2011 om 13:21
......een camel-kleurige a-lijn rok op een bruiloftsfeest?
Wij zijn uitgenodigt in de avond maar ik heb geen idee wat ik aan moet. Of ik haal compleet wat nieuws (inc schoenen) of ik kan deze rok aan doen maar dan weet ik niet wat ik er op aan moet.
Wie heeft een leuke tip voor me?
aanvullende info: blon haar, blauwe ogen en een lichte huid. Ik denk dat ik wel moet combineren met iets wat donkerders. anders wordt het zo'n vaal geheel.
Wij zijn uitgenodigt in de avond maar ik heb geen idee wat ik aan moet. Of ik haal compleet wat nieuws (inc schoenen) of ik kan deze rok aan doen maar dan weet ik niet wat ik er op aan moet.
Wie heeft een leuke tip voor me?
aanvullende info: blon haar, blauwe ogen en een lichte huid. Ik denk dat ik wel moet combineren met iets wat donkerders. anders wordt het zo'n vaal geheel.
zondag 20 maart 2011 om 14:18
quote:MereldeMus schreef op 20 maart 2011 @ 14:03:
Ik zou het combineren met juist een witte frisse top.
-hoewel wit eigenlijk not done is op een bruiloft-
Fantastisch hoge hakken, pumps met subtiel bandje
Haar op steken.
Sprekende make up.
Mooie sieraden.
Optie twee is volgende week de stad induiken en een leuk jurkje aanschaffen wat je na de bruiloft ook nog kunt dragen. Heb je direct je eerste voorjaarsset te pakken.
Wit is volgens mij alleen not done als de bruid een witte jurk draagt en een gast ook een witte jurk aan wil trekken.
Een witte blouse op een andere kleur rok of broek valt er volgens mij niet onder.
Ik zou het combineren met juist een witte frisse top.
-hoewel wit eigenlijk not done is op een bruiloft-
Fantastisch hoge hakken, pumps met subtiel bandje
Haar op steken.
Sprekende make up.
Mooie sieraden.
Optie twee is volgende week de stad induiken en een leuk jurkje aanschaffen wat je na de bruiloft ook nog kunt dragen. Heb je direct je eerste voorjaarsset te pakken.
Wit is volgens mij alleen not done als de bruid een witte jurk draagt en een gast ook een witte jurk aan wil trekken.
Een witte blouse op een andere kleur rok of broek valt er volgens mij niet onder.
zondag 20 maart 2011 om 14:18
http://diabolinafashiondi ... hanksgiving-my-camel.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 20 maart 2011 om 15:04
@pimpelmeesje en nova. Ik vind het er ook wel een beetje vanaf hangen wat voor bruiloft het is en voor een geen gedoe als het maar gezellig is bruiloft (er is geen dresscode, dus we weten het niet) vind ik een camel rok met een mooie blouse echt feestelijk genoeg. Daarnaast hangt het er natuurlijk ook nog vanaf voor rok het is.
zoiets
vind ik wel feestelijk bv.
zoiets
vind ik wel feestelijk bv.
zondag 20 maart 2011 om 15:53
zondag 20 maart 2011 om 16:05
maandag 21 maart 2011 om 09:37
Ik zit er aan te denken om iets donkerblauws er op te dragen maar ik twijfel aan het 'feest'gehalte. En daarbij zou ik er donkerblaiwe schoenen onder aan 'moeten' dan en die heb ik niet anders dan slippertjes (met hak) en dat is nog echt te koud en not-done met een panty aan.
ik heb nog niets wat ik 'normaal'op die rok draag want ik heb hem in een opheffingsuitverkoop gekocht deze winter en het is een echte zomer-rok.
Ik ga sowieso even shoppen deze week.
ik heb nog niets wat ik 'normaal'op die rok draag want ik heb hem in een opheffingsuitverkoop gekocht deze winter en het is een echte zomer-rok.
Ik ga sowieso even shoppen deze week.
maandag 21 maart 2011 om 09:46
TO nog an toe.
Kijk voor de grap eens om je heen in de stad, en je ziet dat je echt voor een paar tientjes al leuke vrouwelijke fleurige jurkjes kan scoren. Camelkleurige rokken kun je nog lang genoeg aan straks, in Huize de Laatste Adem.
Kijk voor de grap eens om je heen in de stad, en je ziet dat je echt voor een paar tientjes al leuke vrouwelijke fleurige jurkjes kan scoren. Camelkleurige rokken kun je nog lang genoeg aan straks, in Huize de Laatste Adem.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 21 maart 2011 om 09:49
quote:Nova78 schreef op 20 maart 2011 @ 14:33:
Ik vind dat er errug leuke combi's genoemd worden, maar niet leuk genoeg voor een bruiloft. Het is allemaal een beetje ik-ga-naar-kantoor achtig. Sorry.
Dus ik zou ook van die rok afstappen.
Eens
Plaatjes die voorbij komen zijn allemaal even leuk maar idd meer voor naar kantoor of een bedrijfsuitje
Ik vind het absoluut niet feestelijk genoeg voor een bruiloft eigenlijk
Ik vind dat er errug leuke combi's genoemd worden, maar niet leuk genoeg voor een bruiloft. Het is allemaal een beetje ik-ga-naar-kantoor achtig. Sorry.
Dus ik zou ook van die rok afstappen.
Eens
Plaatjes die voorbij komen zijn allemaal even leuk maar idd meer voor naar kantoor of een bedrijfsuitje
Ik vind het absoluut niet feestelijk genoeg voor een bruiloft eigenlijk