Mode & Beauty alle pijlers

Wat drag ik bij...........

20-03-2011 13:21 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
......een camel-kleurige a-lijn rok op een bruiloftsfeest?

Wij zijn uitgenodigt in de avond maar ik heb geen idee wat ik aan moet. Of ik haal compleet wat nieuws (inc schoenen) of ik kan deze rok aan doen maar dan weet ik niet wat ik er op aan moet.

Wie heeft een leuke tip voor me?

aanvullende info: blon haar, blauwe ogen en een lichte huid. Ik denk dat ik wel moet combineren met iets wat donkerders. anders wordt het zo'n vaal geheel.

Maar dan andersom. Is dat wijnrood, oid?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MereldeMus schreef op 20 maart 2011 @ 14:03:

Ik zou het combineren met juist een witte frisse top.

Ze schrijft in haar OP dat ze liever geen lichte kleur wil...
quote:MereldeMus schreef op 20 maart 2011 @ 14:03:

Ik zou het combineren met juist een witte frisse top.

-hoewel wit eigenlijk not done is op een bruiloft-

Fantastisch hoge hakken, pumps met subtiel bandje

Haar op steken.

Sprekende make up.

Mooie sieraden.

Optie twee is volgende week de stad induiken en een leuk jurkje aanschaffen wat je na de bruiloft ook nog kunt dragen. Heb je direct je eerste voorjaarsset te pakken.

Wit is volgens mij alleen not done als de bruid een witte jurk draagt en een gast ook een witte jurk aan wil trekken.

Een witte blouse op een andere kleur rok of broek valt er volgens mij niet onder.
http://diabolinafashiondi ... hanksgiving-my-camel.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind dat er errug leuke combi's genoemd worden, maar niet leuk genoeg voor een bruiloft. Het is allemaal een beetje ik-ga-naar-kantoor achtig. Sorry.

Dus ik zou ook van die rok afstappen.
Eens met Nova78. Heb je echt geen jurkje in de kast die je voor de bruiloft kan dragen?

En ik las iets over blote benen. Ongeacht de temperatuur is het not done om geen panty te dragen bij een bruiloft.
@pimpelmeesje en nova. Ik vind het er ook wel een beetje vanaf hangen wat voor bruiloft het is en voor een geen gedoe als het maar gezellig is bruiloft (er is geen dresscode, dus we weten het niet) vind ik een camel rok met een mooie blouse echt feestelijk genoeg. Daarnaast hangt het er natuurlijk ook nog vanaf voor rok het is.

zoiets

vind ik wel feestelijk bv.
Qua kleuren zou ik gaan voor donkergroen, diepblauw, aubergine of donkerrood (als dat je staat). Pauwenverenkleuren zijn erg mooi bij aardachtige kleuren.

Mooi met schoenen en oorbellen etc in een kleur.

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Het derde plaatje van Tyche staat er mooi!
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 maart 2011 @ 14:50:

En ik las iets over blote benen. Ongeacht de temperatuur is het not done om geen panty te dragen bij een bruiloft.Serieus? Ik ga nog liever gewoon dood, geloof ik.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik zit er aan te denken om iets donkerblauws er op te dragen maar ik twijfel aan het 'feest'gehalte. En daarbij zou ik er donkerblaiwe schoenen onder aan 'moeten' dan en die heb ik niet anders dan slippertjes (met hak) en dat is nog echt te koud en not-done met een panty aan.

ik heb nog niets wat ik 'normaal'op die rok draag want ik heb hem in een opheffingsuitverkoop gekocht deze winter en het is een echte zomer-rok.

Ik ga sowieso even shoppen deze week.
quote:MereldeMus schreef op 20 maart 2011 @ 16:03:

Het derde plaatje van Tyche staat er mooi!Kleur is oké alleen het model is een beetje ouwelijk voor mij (28)
TO nog an toe.

Kijk voor de grap eens om je heen in de stad, en je ziet dat je echt voor een paar tientjes al leuke vrouwelijke fleurige jurkjes kan scoren. Camelkleurige rokken kun je nog lang genoeg aan straks, in Huize de Laatste Adem.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Nova78 schreef op 20 maart 2011 @ 14:33:

Ik vind dat er errug leuke combi's genoemd worden, maar niet leuk genoeg voor een bruiloft. Het is allemaal een beetje ik-ga-naar-kantoor achtig. Sorry.

Dus ik zou ook van die rok afstappen.

Eens

Plaatjes die voorbij komen zijn allemaal even leuk maar idd meer voor naar kantoor of een bedrijfsuitje

Ik vind het absoluut niet feestelijk genoeg voor een bruiloft eigenlijk
Iemand nog een leuk plaatje van een jurkje dan?
Dat zijn er zoveel nu. Deze zijn bv 4 tientjes bij de HM.

Wat vinden jullie van deze:

of in een andere kleur:

Ik zou nu voor iets vrolijkers/kleurijkers/zomers kiezen. Vind de onderste nog wel aardig, de bovenste kleurcombi oogt mij een beetje goedkoop en zwart is niet echt de voorkeurskleur voor een bruiloft.

*Smelt*

Maar helaas weer zwart ookal issie er ook in zwart wit gestreept maar da's niet mijn ding.

Moeilijk hoor ik wil wel graag kleur maar ik heb maat 42 dus ik voel me al snel een toverbal. Zwart/grijs/legergroen is zo lekker safe.

ook niet zo geschikt voor iemand met Heupen en een buikje.
misschien even op King Louie zoeken? Daar is het halve forum volgens mij dol op vanwege de draagbaarheid ook bij een buikje etc. Zijn vaak vrolijke motiefjes, kleurtjes.
Kan je die ook ergens passen? volgens mij hebben de leuke een erg brave halslijn.

Ik vind er heel veel wel bloemetjesgordijn eigenlijk

Wat een zeikerd ben ik eigenlijk
Bij mij in de stad zit iig een winkel waar ze het merk verkopen, moet je maar even googelen. Ik vind de meeste ook te druk hoor. Maar ik moet zeggen dat ik het zwarte jurkje waar jij bij smolt dan weer 0,0 uitstraling vond hebben.
Ik heb ook al een winkel in de buurt gevonden waar ze misschien wat hebben.

Ik zou wel zo'n model als dat zwarte jurkje willen en dan iets bonter.

Ik zag op de site ook al een mooie donker groene. Maar ook weer effen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven