Mode & Beauty alle pijlers

Wat drag ik bij...........

20-03-2011 13:21 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
......een camel-kleurige a-lijn rok op een bruiloftsfeest?

Wij zijn uitgenodigt in de avond maar ik heb geen idee wat ik aan moet. Of ik haal compleet wat nieuws (inc schoenen) of ik kan deze rok aan doen maar dan weet ik niet wat ik er op aan moet.

Wie heeft een leuke tip voor me?

aanvullende info: blon haar, blauwe ogen en een lichte huid. Ik denk dat ik wel moet combineren met iets wat donkerders. anders wordt het zo'n vaal geheel.
en deze?

quote:Maja82 schreef op 22 maart 2011 @ 13:52:

[afbeelding]

*Smelt*

Maar helaas weer zwart ookal issie er ook in zwart wit gestreept maar da's niet mijn ding.

Moeilijk hoor ik wil wel graag kleur maar ik heb maat 42 dus ik voel me al snel een toverbal. Zwart/grijs/legergroen is zo lekker safe.

Deze heb ik ook al 3 keer in mijn virtueel mandje gedaan bij de bijenkorf. Erg leuk. Maar geen bruiloftsjurk!

Ik heb ook een mooie gezien met bloemen bij de bijenkorf, die plak ik even voor je. Ook ergg leuk!!
http://www.debijenkorf.nl ... roduct=2785010015&fh_eds=ß&fh_session=t2ofhqidrhhcbag8nqif8nnns5&omitxmldecl=yes&fh_maxdisplaynrvalues_brand=1000&fh_secondid=2785010015&fh_lister_pos=46&fh_location=//catalog01/nl_NL/categories<{catalog01_60}/categories<{catalog01_60_4000}/categories<{catalog01_60_4000_40010}&fh_refview=lister

Van dept. Erg leuk, dan nog een bolerotje voor als het koud is en een paar mooie hakken eronder.
http://www.debijenkorf.nl ... roduct=2785010015&fh_eds=ß&fh_session=t2ofhqidrhhcbag8nqif8nnns5&omitxmldecl=yes&fh_maxdisplaynrvalues_brand=1000&fh_secondid=2785010015&fh_lister_pos=46&fh_location=//catalog01/nl_NL/categories<{catalog01_60}/categories<{catalog01_60_4000}/categories<{catalog01_60_4000_40010}&fh_refview=liste
grrr link klopt niet. maar even zoeken bij zomerjurken en dan is het van dept voor 69,95. Zwart en bloemen, beetje wikkelig.

deze???

Niet echt mijn ding. leuk voor mijn moeder of m'n oma ofzo.

helaas is dat met heel veel jurkjes. beetje bloemetjes gordijn of het model is zo dat het lijkt alsof je al minimaal 5 maanden zwanger bent.
Dat is hem ja, ik vond hem leuk! Maar nu zie ik ook oude vrouwen erin haha.
Dat heb ik bij alle bloemetjes- en bont gekleurde jurken.

en er is nu ook veel met een band vlak onder de borsten, dan lijk ik echt net zwanger.

Het wordt deze

Jasje (zachtroze of taupe) er over

panty (bruin of huidskleur) er onder

enkellaarsjes

en klaar ben ik.
quote:Very Cherry schreef op 21 maart 2011 @ 09:46:

TO nog an toe.

Kijk voor de grap eens om je heen in de stad, en je ziet dat je echt voor een paar tientjes al leuke vrouwelijke fleurige jurkjes kan scoren. Camelkleurige rokken kun je nog lang genoeg aan straks, in Huize de Laatste Adem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven