Mode & Beauty alle pijlers

Wat zijn leuke webshops?

16-10-2012 13:36 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben sinds kort best wel verslaafd geraakt aan webshopping. Echter, nu word ik het een beetje zat om steeds de algemeen bekende webshops te zien.... hebben jullie nog originele leuke webshops?

Thanks!
Laat me raden, je hebt zelf ook een webshop?

Of werkt jouw google gewoon echt niet?
als je verslaafd bent, draag ik liever niet bij aan je verslaving....
Mijn [...] koop ik bij Tw..., betrouwbaar en heeeeel snel altijd. Een keer gebruikt gemaakt van de cadeauservice voor mijn ex en dat is helemaal geweldig zoals het ingepakt wordt!

Verder shop ik ook wel eens bij de bekende grote winkels maar ik vind het vooral erg fijn als er geen verzendkosten berekend worden. Vaak zie je dat pas laat in het winkelmandje en dan voel ik me bedonderd! Zeker als ik maar voor een klein bedrag koop.
quote:Lovable schreef op 16 oktober 2012 @ 13:49:

Mijn [...], betrouwbaar en heeeeel snel altijd. Een keer gebruikt gemaakt van de cadeauservice voor mijn ex en dat is helemaal geweldig zoals het ingepakt wordt!

Verder shop ik ook wel eens bij de bekende grote winkels maar ik vind het vooral erg fijn als er geen verzendkosten berekend worden. Vaak zie je dat pas laat in het winkelmandje en dan voel ik me bedonderd! Zeker als ik maar voor een klein bedrag koop.je maakt hier wel erg vaak reclame voor die webshop als ik in je geschiedenis kijk......
quote:zusenzoo schreef op 16 oktober 2012 @ 13:43:

Laat me raden, je hebt zelf ook een webshop?

Of werkt jouw google gewoon echt niet?

Mijn google werkt prima, en ik heb geen webshop. Snap niet waarom je dat eigenlijk zegt, maar goed.

en Dubbelma: zo groot is de verslaving (nog) niet hoor hihihhi
Wou ik nog bijna antwoord geven, totdat ik je 'hihi' las. Ik geloof niet dat wij tot dezelfde doelgroep behoren.
quote:Sssenta schreef op 16 oktober 2012 @ 14:08:

Wou ik nog bijna antwoord geven, totdat ik je 'hihi' las. Ik geloof niet dat wij tot dezelfde doelgroep behoren.
Ik vindt helemaal niets mis met dit, bericht google, doet het wel maar selectief, omdat google alleen resultaten laat zien van goedbetalende webwinkels, en dat zijn meestal de hele grote webwinkels. Dus het verzoek is helemaal niet zo raar.

Het zou erg leuk zijn als er een lijst kwam van kleine webshops , mode, beauty enzo.

Mijn aanrader is Casj, een leuke intieme webwinkel, en goedkoop Wahira beautyshop, ook leuk. Ik wil wedden dat deze shops niet snel worden gevonden.

quote:monica81 schreef op 16 oktober 2012 @ 13:36:

Hoi!

Ik ben sinds kort best wel verslaafd geraakt aan webshopping. Echter, nu word ik het een beetje zat om steeds de algemeen bekende webshops te zien.... hebben jullie nog originele leuke webshops?

Thanks!
www.janimie.com - Worden mooie handgemaakte sieraden verkoop
etsy.com allemaal kleine creatieve aanbieders bij elkaar.
Ik weet niet of ik links van webshops mag plaatsen ?! En wat zoek je of wat wil je online kopen ? Sieraden , tassen , kleiding , accessoires , schoenen ??? Dan weet ik wel een paar hele leuke sites waar ik vaker shop
quote:Sssenta schreef op 16 oktober 2012 @ 14:08:

.
Jammer, Jenelle, ik kocht graag bij je, nu wijk ik uit naar een andere webshop.

Goede bedrijven hoeven zich zo niet te profileren namelijk.

Jammer, ik was een goede klant.
fab

fonq

ik en mijn kind

Waar kijk je zelf meestal?
Kijk eens op www.flavourites.nl Dat is een site met allerlei webshops per onderwerp en met een beschrijving erbij, zodat je lekker kunt struinen..
De tering wat een zure mensen hier met al hun gezeik over reclame maken en spamming enzo. Heb je geen leven ofzo dat je in iemand geschiedenis gaat lezen dat diegene iets al een paar keer heeft opgenoemd.
Hier koop ik al mijn panty's en holdup's omdat de prijs/kwaliteit erg goed is. En dit vind ik een hele leuke website met grappige en leuke dingen.
Ik heb hier leuke webshops voorbij zien komen, idd die casj en janimie had ik anders nooit gevonden.

En ik snap niet wat er mis is met anderen tippen.
Dat ligt eraan wat je zoekt. maar de grote shops zoals otto, V&D, Zalando en hema bij elkaar kan je alles vinden wat je wilt
Eh... blijkbaar niet dus.
onlangs ben ik ook helemaal in de ban van online shoppen, kmoet wel eerlijk zijn ik was vroeger altijd wat argwanig tegenover webshops enzo qua maten ook.

- allyfashion is een webshop waar ze nog goedkope en leuke dingen hebben maar aangezien het een Australische webshop is betaal je je vaak blauw aan douanekosten, althans ik heb dit gehad bij mijn laatste bestelling

- verder asos, wat voor iedereen wel wat zal bekend zijn waarschijnlijk

- Vjstyle

- DeepDevotion

- 2dayslook ook regelmatig (hier moet je wel geduld hebben met verzending)
Bij Present in the Box hebben ze veel verschillende spulletjes, ook natuurlijke verzorgingsproducten.
http://www.slofjes.nl/ worden leuke babyslofjes verkocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven