Mode & Beauty alle pijlers

Wat zijn leuke webshops?

16-10-2012 13:36 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben sinds kort best wel verslaafd geraakt aan webshopping. Echter, nu word ik het een beetje zat om steeds de algemeen bekende webshops te zien.... hebben jullie nog originele leuke webshops?

Thanks!
quote:craftygirl schreef op 27 oktober 2012 @ 09:34:

http://www.slofjes.nl/ worden leuke babyslofjes verkochtWauw! dankjewel... leuk cadeautje voor m'n aankomende neefje
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-02-2013 12:43
Reden: spam
% gewijzigd

Wat een bagger website zeg!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
http://www.monkeygifts.nl/

Voor leuke cadeautjes!
Ligt eraan wat je zoekt. Als je een bepaald item zoekt vind je al snel de gepaste webshop daarvoor. Meestal koop ik kleding/sieraden bij Topvintage, sjaaltjes bij BouFFante en voor de rest is Google mijn vriend.
Naam sieraden

Glazen en drinken

Honden en katten webshop
Zonet had iemand een nieuw onderwerp gemaakt met een vraag over hun webshop, maar die is weg.

Ik was er wel naartoe gegaan en ik vond 'm in ieder geval erg leuk!

[…]

Ik heb m'n verslaving een tas laten kopen in ieder geval ;)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2013 19:46
% gewijzigd
www.amazon.de lekker goedkoop met drogisterijspullen. Als je zoekt op gratis verzending, scheelt het heel veel.

En voor horloges, computerspul e.d. http://www.miniinthebox.com/nl/. Omdat het uit Hong Kong komt duurt het even voordat je je bestelling in huis hebt, maar het komt wel. En je moet zorgen dat je onder de 22 euro blijft, anders betaal je invoerrechten.

Beiden webshops wel alleen met creditcard betalen.
onuitwisbaar. nl!
Daantje1970, hoe doe je dat, bij Amazon.de zoeken op gratis verzending?
Links staat ergens de optie:

Versandoption (Was ist das?)

Kostenlose Lieferung ab EUR 20 Bestellwert

Als je dat aanklikt, dan komen alleen de artikelen zonder verzendkosten. Je moet dan wel voor minimaal 20 euro bestellen.
Ik dacht al dat dat t was, thanks!
@Daantje1970

Hoe zit het met het terugsturen naar Duitsland, weet je dat misschien?
quote:xunknown schreef op 19 oktober 2012 @ 10:29:

De tering wat een zure mensen hier met al hun gezeik over reclame maken en spamming enzo. Heb je geen leven ofzo dat je in iemand geschiedenis gaat lezen dat diegene iets al een paar keer heeft opgenoemd.Helemaal mee eens, houd je bezig met belangrijke dingen en maak je niet druk om zoiets
Oja, kijk op www.fashionchick.nl > verzamelsite voor allerlei mode items
quote:pris67 schreef op 25 februari 2013 @ 23:41:

@Daantje1970

Hoe zit het met het terugsturen naar Duitsland, weet je dat misschien?Ik koop eigenlijk alleen spullen waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze niet hoef terug te sturen, mascara, shampoo, cd's enzo. Heb 1 keer wat teruggestuurd omdat ze de verkeerde cartridge hadden gestuurd, kon het gewoon gratis terugsturen en kreeg de juiste toegestuurd.
www.presentathome.nl goeie mooie site met leuke spullentjes en hebbendingentjes, binnen 24 uur verzending en je kan het laten bezorgen bij zon kiala bezorgpunt en je krijgt een smsje als het er is. Betaling via oa ideal
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2014 17:53
Reden: Verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
Ik ben ook fan van Flavourites daar hebben ze zoveel leuke kleine webshops en wordt je zelf ook op ideeën gebracht om zelf dingetjes te knutselen. Verder houdt ik van jurken en koop ik veel bij Dresses Only. En voor mijn kleine mannetje alles bij de HEMA daar kan gewoon niks tegenop... Maar ja, dat is niet echt een tip die kent iedereen wel... Succes met webshoppen, zeker weten dat je het meer gaat doen alsje weet hoe lekker makkelik het is.
Kijk eens op www.atelieraangenaam.nl Erg leuke webshop met kleding en sieraden van jonge designers
quote:luna88 schreef op 26 februari 2013 @ 00:18:

[...]

Helemaal mee eens, houd je bezig met belangrijke dingen en maak je niet druk om zoietsReclame maken en spammen mogen hier niet. Als het wel zou mogen, zou het binnen de kortste keren wemelen van de verwijzingen naar (commerciële) websites. Ze worden niet voor niets elke keer door de moderator verwijderd.
( spam) is ook erg leuk! Zowel voor mannen, dames en kinderen.

[spam]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2015 10:34
% gewijzigd
www.goldandpink.com
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2016 12:22
Reden: spam weggehaald
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven