Wat zijn leuke webshops?
zaterdag 16 februari 2013 om 13:59
quote:craftygirl schreef op 27 oktober 2012 @ 09:34:
http://www.slofjes.nl/ worden leuke babyslofjes verkochtWauw! dankjewel... leuk cadeautje voor m'n aankomende neefje
http://www.slofjes.nl/ worden leuke babyslofjes verkochtWauw! dankjewel... leuk cadeautje voor m'n aankomende neefje
dinsdag 19 februari 2013 om 12:29
zaterdag 23 februari 2013 om 00:26
Zonet had iemand een nieuw onderwerp gemaakt met een vraag over hun webshop, maar die is weg.
Ik was er wel naartoe gegaan en ik vond 'm in ieder geval erg leuk!
[…]
Ik heb m'n verslaving een tas laten kopen in ieder geval
Ik was er wel naartoe gegaan en ik vond 'm in ieder geval erg leuk!
[…]
Ik heb m'n verslaving een tas laten kopen in ieder geval
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2013 19:46
Reden: spam
Reden: spam
% gewijzigd
zaterdag 23 februari 2013 om 08:27
www.amazon.de lekker goedkoop met drogisterijspullen. Als je zoekt op gratis verzending, scheelt het heel veel.
En voor horloges, computerspul e.d. http://www.miniinthebox.com/nl/. Omdat het uit Hong Kong komt duurt het even voordat je je bestelling in huis hebt, maar het komt wel. En je moet zorgen dat je onder de 22 euro blijft, anders betaal je invoerrechten.
Beiden webshops wel alleen met creditcard betalen.
En voor horloges, computerspul e.d. http://www.miniinthebox.com/nl/. Omdat het uit Hong Kong komt duurt het even voordat je je bestelling in huis hebt, maar het komt wel. En je moet zorgen dat je onder de 22 euro blijft, anders betaal je invoerrechten.
Beiden webshops wel alleen met creditcard betalen.
dinsdag 26 februari 2013 om 00:18
quote:xunknown schreef op 19 oktober 2012 @ 10:29:
De tering wat een zure mensen hier met al hun gezeik over reclame maken en spamming enzo. Heb je geen leven ofzo dat je in iemand geschiedenis gaat lezen dat diegene iets al een paar keer heeft opgenoemd.Helemaal mee eens, houd je bezig met belangrijke dingen en maak je niet druk om zoiets
De tering wat een zure mensen hier met al hun gezeik over reclame maken en spamming enzo. Heb je geen leven ofzo dat je in iemand geschiedenis gaat lezen dat diegene iets al een paar keer heeft opgenoemd.Helemaal mee eens, houd je bezig met belangrijke dingen en maak je niet druk om zoiets
dinsdag 26 februari 2013 om 00:18
Oja, kijk op www.fashionchick.nl > verzamelsite voor allerlei mode items
dinsdag 26 februari 2013 om 08:33
quote:pris67 schreef op 25 februari 2013 @ 23:41:
@Daantje1970
Hoe zit het met het terugsturen naar Duitsland, weet je dat misschien?Ik koop eigenlijk alleen spullen waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze niet hoef terug te sturen, mascara, shampoo, cd's enzo. Heb 1 keer wat teruggestuurd omdat ze de verkeerde cartridge hadden gestuurd, kon het gewoon gratis terugsturen en kreeg de juiste toegestuurd.
@Daantje1970
Hoe zit het met het terugsturen naar Duitsland, weet je dat misschien?Ik koop eigenlijk alleen spullen waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze niet hoef terug te sturen, mascara, shampoo, cd's enzo. Heb 1 keer wat teruggestuurd omdat ze de verkeerde cartridge hadden gestuurd, kon het gewoon gratis terugsturen en kreeg de juiste toegestuurd.
dinsdag 26 februari 2013 om 19:48
www.presentathome.nl goeie mooie site met leuke spullentjes en hebbendingentjes, binnen 24 uur verzending en je kan het laten bezorgen bij zon kiala bezorgpunt en je krijgt een smsje als het er is. Betaling via oa ideal
maandag 15 april 2013 om 11:28
Ik ben ook fan van Flavourites daar hebben ze zoveel leuke kleine webshops en wordt je zelf ook op ideeën gebracht om zelf dingetjes te knutselen. Verder houdt ik van jurken en koop ik veel bij Dresses Only. En voor mijn kleine mannetje alles bij de HEMA daar kan gewoon niks tegenop... Maar ja, dat is niet echt een tip die kent iedereen wel... Succes met webshoppen, zeker weten dat je het meer gaat doen alsje weet hoe lekker makkelik het is.
vrijdag 19 april 2013 om 17:40
Kijk eens op www.atelieraangenaam.nl Erg leuke webshop met kleding en sieraden van jonge designers
vrijdag 19 april 2013 om 18:46
quote:luna88 schreef op 26 februari 2013 @ 00:18:
[...]
Helemaal mee eens, houd je bezig met belangrijke dingen en maak je niet druk om zoietsReclame maken en spammen mogen hier niet. Als het wel zou mogen, zou het binnen de kortste keren wemelen van de verwijzingen naar (commerciële) websites. Ze worden niet voor niets elke keer door de moderator verwijderd.
[...]
Helemaal mee eens, houd je bezig met belangrijke dingen en maak je niet druk om zoietsReclame maken en spammen mogen hier niet. Als het wel zou mogen, zou het binnen de kortste keren wemelen van de verwijzingen naar (commerciële) websites. Ze worden niet voor niets elke keer door de moderator verwijderd.