Mode & Beauty alle pijlers

Waterproof Mascara

26-06-2014 09:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke is echt goed? Vaak zijn ze naar mijn idee klonterig vergeleken met niet waterproof. Van merken waarbij ik de normale versie fijn vind vind ik de waterproof niet fijn, herkent iemand dit?
Komttt
Ik vind deze site heel handig voor dit soort vragen: http://www.makeupalley.com/product/sear ... GE/SD=DESC (even selecteren/kopieren, want hij pakt hem niet als één link) vooral als een product veel reviews heeft.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Voor echt te zwemmen koop ik 1x per jaar in de zomer: hypnose van Lancome waterproof. Die blijft echt goed zitten. Normale waterproof krijg je geen panda-ogen van, maar blijft ook niet zitten. Ik zweer erbij, wel geduldig met olie eraf halen anders trek je de wimpers kapot.
Ik was altijd zeer tevreden over die van Helena Rubinstein maar ik kan er al een tijdje geen in het bruin vinden. Daarom heb ik er nu eentje van Rituals, die klontert niet maar pandatechnisch weet ik nog niet hoe ie zich houdt.
quote:perzika schreef op 26 juni 2014 @ 09:30:

Ik vind deze site heel handig voor dit soort vragen: http://www.makeupalley.com/product/sear ... GE/SD=DESC (even selecteren/kopieren, want hij pakt hem niet als één link) vooral als een product veel reviews heeft.Bedankt handig!
Komttt
Bedankt voor de tips hoor graag meer.
Komttt
Ik gebruik al jaaaaaaaaaaaaaren Rimmel 100% waterproof.

Altijd veel gezwommen en deze bleef best goed zitten (wel met zwembrilletje overigens...). Super uitlopen heb ik nooit gehad.

Ook nooit echt klontjes eigenlijk.
Max Factor Masterpiece
Lancome heeft een nieuwe mascara, ik ben even de naam kwijt, maar dit kun je bij de drogist vragen. Dit is een mascara met verf erin, die tot 3 dagen blijft zitten. Deze is alleen te verwijderen met een olie. Hele fijne masrcara, die een dag sauna en zwembad zonder problemen overleefd!
Waterproof mascara moet er toch met olie worden afgehaald? dat vind ik heel vervelend omdat er dan zo'n waas voor mn ogen blijft.
Ik vind Maybelline Colossal voluma mascara goed. Moet je wel de gele pakken met de blauwe letters anders heb je alsnog de normale.
Hema! Ik zwem iedere week en de mascara loopt in het zwembad nooit uit (en ja, ik zwem ook met mijn hoofd onder water ). Wel onder de douche, want als ik zeep in mijn ogen krijg ga ik wrijven en dan is het helaas misse boel.

2,39 bij het Kruidvat
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Deze, ook bij de kruivat, onder de vier euro.

http://chicprofile.com/wp ... me-Mascara-Waterproof.jpg
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven